2011 - Hvad ønsker/forventer/håber/vil I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Benjamins'mor

Årh, der skal da ske nogle ting.

• Januar skal jeg føde hvis jeg ikke når at føde i dec.
  • Februar skal vi til 70 års ved kærestens farmor.
  • April skal vi holde barnedåb.
  • August bliver jeg 17.
  • December bliver kæresten 23.
  • Og så håber jeg inderligt på at få den højt ønskede vuggestue plads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

oo

uha hvor sjovt at stille året op på den måde! jeg tænkte lige "det ved jeg da ikke!" men da jeg så din opstilling tænkte jeg "2011 byder jo på MANGE ting!"

januar: har vi været kærester i 5 år

Februar: Vi skal både lille-fejre min mors 50 års fødselsdag og fejre Sols navngivning

Februar-maj: Søren holder barsel med Sol og mig

Juli: jeg fylder 30  og skal finde ud af at holde et eller andet. Og så har vi 5 års bryllupsdag dagen før min fødselsdag

august: min mor og hendes mand holder kæmpe 100 års fødselsdagfest

september: min barsel slutter hvilket betyder, at jeg starter på min kandidat

oktober: Sol fylder 1 år

december: jeg er helt officielt færdig med min bachelor når jeg har været til lyrikeksamen (en eksamen jeg måtte sygemeldes fra da jeg var gravid udenfor livmoderen for to år siden)

ja, hallo mand! 2011 blir i hvert fald FYLDT med fester

Anmeld

13. december 2010

bøgelund

dejlig tråd  

Januar: jeg har termin 3. januar. så går ud fra, at hun kommer i januar. men man kan jo ikke vide. og min kærestes onkel bliver 50.. 

februar: min mormors kæreste bliver 70.

Marts: barnedåb for min storebrors søn. hans kone havde termin her d. 7. december, men har ikke født endnu. min kærestes morfar bliver 70.

April: min kæreste bliver 25. og så barnedåb for vores lille Anna.. 

august: jeg bliver 23.. 

december: første jul med vores dejlige pige..  

et lidt travlt år, hvor jeg sikkert har glemt en masse.. det største er at vi bliver MOR OG FAR......... 

og så har jeg lige modtaget en sms fra min dejlige kæreste:

"jeg kan slet ikke vente til vores lille Anna kommer til verden, så vi bliver en lille familie. jeg elsker jer"  

Anmeld

13. december 2010

Frøken J.

CamiRon skriver:

Jeg  krydser alt hvad der kan krydses for at 2011 bliver DIT år!!

Held og lykke med projektet!

Tusind tak, og glæder mig til at læse din fødselsberetning i det nye år!

Anmeld

13. december 2010

MariaJ

Pyh, det er svært at vide. Jeg synes de seneste år har budt på så mange mærkelige overraskelser, at jeg næsten ikke kan få mig selv til at tro at jeg ved hvad der vil ske i året der kommer.

Men jeg regner med 2011 bliver året hvor:

Jeg kravler ud af barselsboblen og ud i hverdagen som børnefamilie med vuggestue og fuldtidsarbejde.

Johanna bliver et år i april, og jeg håber  at vi kan opgradere os selv fra spædbarnsfamilie, der aldrig sover til par med tumling, der har en sengetid.

Jeg finder ud af hvordan mit arbejdsliv skal se ud og finder "formen" igen efter nogle store ændringer, som jeg aldrig rigtig fik forholdt mig til fordi jeg blev gravid, sygemeldt og gik på barsel.

Vi skal holde fri sammen i vores nye hytte, og tage Johanna med på  fjeldtur og skitur, og måske få købt en båd til sommer, så vi kan komme ud og sejle lidt med hende.

Jeg begynder så småt på arbejde igen midt i januar og regner med at skulle tilbage på fuld tid fra april. Manden skal tage over som hjemmegående husfar fra april til juni og Johanna skal i vuggestue til august, når vi er færdige med at holde ferie.

Anmeld

13. december 2010

Mi

Mine forældre har lige inviteret alle os børn og børnebørn ud at rejse. Wiiiiii....så jeg skal til tenerife i April

Jeg håber at min shop kan få fodfæste også ind i det nye år, og at vi fortsat nyder at jeg er hjemmegående.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. december 2010

Aves..

CamiRon skriver:

Inspireret af den tidligere tråd om hvad der var sket for os i 2010 syntes jeg det kunne være sjovt at høre om hvad 2011 betyder for jer? Hvilke tanker sætter det igang? Skal i noget særligt eller håber I på noget sker?

Personligt ser mit 2011-år sådan ud:

* Januar: skal føde min 2. datter!! Er sat til d. 15. januar  Bliver 28 år d. 21. januar.

* April: Barnedåb!

* Maj: Skal heppe på min mand der skal løbe Copenhagen Marathon for 2 gang.

* Juni: Skal fejre vores datters 2 års fødselsdag!

* August: Min mand bliver 26 år!

Som I kan se er det ikke mange planer vi har, da det er et rent barselsår. Vi skal hygge med vores 2 piger, på ture til sommer og i sommerhus. Og så har vi et krav til os selv om at spare lidt så vi kan sætte ekstra ind på vores lån, så vi hurtigere kan komme af med det og evt. købe nyt hus eller bygge selv.

jamen, jeg håber på et stille og roligt år, det forrige var alt for voldsomt, men heldigvis kan jeg gå ud af det gamle år mere lykkelig end jeg nogensinde har været før

Feb. 2011 skal jeg ind fordbi Roskilde privathospital og lige have fikset lidt, det glæder jeg mig til.

I maj 2011, skulle min søn konfirmeres, men han er så sej og moden at han har valgt det fra da han ikke er troende og derfor får han bare en lidt større fødselsdag, det fortjener man altså når man er så sej som ham.

Juni 2011 der bliver jeg uddannet og det er samme dag som min lillesøster, vi går i klasse sammen og bliver så færdig sammen.

Aug. 2011 skal jeg forhåbentlig starte ny uddannelse, da jeg slet ikke er mættet endnu og meget gerne vil lære noget mere.

Jeg håber så også at 2011 bliver året hvor mit hus bliver helt færdigt. er så træt af ikke at have bad eller køkken, men jeg håber bare det bliver værd at vente på.

Og så kunne det da være sjovt at møde en mand jeg kunne holde ud i mere end tre uger.

Anmeld

13. december 2010

eElak

Jeg har ikke set den anden tråd endnu, men kigger på den bagefter...

Mine planer for 2011:

1. januar: X'en - baronens far bliver 30.  Overvejer at holde noget for ham, så han kommer i godt humør, og føler sig elsket

Marts: Skrive fagprøve, skal afleveres 25. marts. i tiden optil skal jeg forbedere den, så er allerede i dang.

23. marts: Min søn  bliver 2 år

14. april: Eksamen i min fagprøve - og sådan set uddannet.

15. Juni: officielt udlært Assistent med spec. offt. adm.

29. november: jeg har fødselsdag

Nytår: Der skal jeg nok fyre den af, for er barnefri  

Mine drømme for 2011:

Januar: komme på date med en sød fyr jeg skriver med  Første date efter X'en - meget mærkelig fornemmelse.

1. maj: være startet i et job, forhåbentligt fast og et job der hænger sammen med tilværelsen som singlemor.

September og derefter: muligvis være flyttet i en mindre lejlighed

Hele året: have tabt mig rigtigt meget.

Anmeld

13. december 2010

Becks

CamiRon skriver:

Inspireret af den tidligere tråd om hvad der var sket for os i 2010 syntes jeg det kunne være sjovt at høre om hvad 2011 betyder for jer? Hvilke tanker sætter det igang? Skal i noget særligt eller håber I på noget sker?

Personligt ser mit 2011-år sådan ud:

* Januar: skal føde min 2. datter!! Er sat til d. 15. januar  Bliver 28 år d. 21. januar.

* April: Barnedåb!

* Maj: Skal heppe på min mand der skal løbe Copenhagen Marathon for 2 gang.

* Juni: Skal fejre vores datters 2 års fødselsdag!

* August: Min mand bliver 26 år!

Som I kan se er det ikke mange planer vi har, da det er et rent barselsår. Vi skal hygge med vores 2 piger, på ture til sommer og i sommerhus. Og så har vi et krav til os selv om at spare lidt så vi kan sætte ekstra ind på vores lån, så vi hurtigere kan komme af med det og evt. købe nyt hus eller bygge selv.

Mine ønsker for 2011:

Februar: Blive insemineret

Marts: Stå med en POSITIV test

November/December: Sidde med en mini tutter i armene

Min søster skal giftes den 11/11, så bliver spændende om jeg skal gå brudepige med stor mave eller med en bebs på armene

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

I 2011 SKAL jeg finde ud af hvad jeg vil læse videre. Jeg skal beslutte mig om jeg vil risikere at spilde to år af mit liv hvis jeg søger ind til politiet son 21-årig.

Derudover håber jeg inderligt på at få et fuldtidsarbejde til sommer, så jeg kan spare en sørens masse penge samme til at begynde mit liv på egen hånd sammen med min kæreste 

Og så bliver jeg student til sommer. Jeg håber rigtig meget på at jeg kan forbedre mit snit som jeg ødelagde med fysik og matematik (jeg er humanistisk). 

Så 2011 er et MEGET vigtigt år for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.