CamiRon skriver:
Inspireret af den tidligere tråd om hvad der var sket for os i 2010 syntes jeg det kunne være sjovt at høre om hvad 2011 betyder for jer? Hvilke tanker sætter det igang? Skal i noget særligt eller håber I på noget sker? 

Personligt ser mit 2011-år sådan ud:
* Januar: skal føde min 2. datter!! Er sat til d. 15. januar
Bliver 28 år d. 21. januar.
* April: Barnedåb! 
* Maj: Skal heppe på min mand der skal løbe Copenhagen Marathon for 2 gang. 
* Juni: Skal fejre vores datters 2 års fødselsdag! 

* August: Min mand bliver 26 år! 

Som I kan se er det ikke mange planer vi har, da det er et rent barselsår. Vi skal hygge med vores 2 piger, på ture til sommer og i sommerhus. Og så har vi et krav til os selv om at spare lidt så vi kan sætte ekstra ind på vores lån, så vi hurtigere kan komme af med det og evt. købe nyt hus eller bygge selv. 

jamen, jeg håber på et stille og roligt år, det forrige var alt for voldsomt, men heldigvis kan jeg gå ud af det gamle år mere lykkelig end jeg nogensinde har været før
Feb. 2011 skal jeg ind fordbi Roskilde privathospital og lige have fikset lidt, det glæder jeg mig til.
I maj 2011, skulle min søn konfirmeres, men han er så sej og moden at han har valgt det fra da han ikke er troende og derfor får han bare en lidt større fødselsdag, det fortjener man altså når man er så sej som ham.
Juni 2011 der bliver jeg uddannet og det er samme dag som min lillesøster, vi går i klasse sammen og bliver så færdig sammen.
Aug. 2011 skal jeg forhåbentlig starte ny uddannelse, da jeg slet ikke er mættet endnu og meget gerne vil lære noget mere.
Jeg håber så også at 2011 bliver året hvor mit hus bliver helt færdigt. er så træt af ikke at have bad eller køkken, men jeg håber bare det bliver værd at vente på.
Og så kunne det da være sjovt at møde en mand jeg kunne holde ud i mere end tre uger.