2011 - Hvad ønsker/forventer/håber/vil I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
32 svar
0 synes godt om
13. december 2010

CamiRon

Inspireret af den tidligere tråd om hvad der var sket for os i 2010 syntes jeg det kunne være sjovt at høre om hvad 2011 betyder for jer? Hvilke tanker sætter det igang? Skal i noget særligt eller håber I på noget sker?

Personligt ser mit 2011-år sådan ud:

* Januar: skal føde min 2. datter!! Er sat til d. 15. januar  Bliver 28 år d. 21. januar.

* April: Barnedåb!

* Maj: Skal heppe på min mand der skal løbe Copenhagen Marathon for 2 gang.

* Juni: Skal fejre vores datters 2 års fødselsdag!

* August: Min mand bliver 26 år!

Som I kan se er det ikke mange planer vi har, da det er et rent barselsår. Vi skal hygge med vores 2 piger, på ture til sommer og i sommerhus. Og så har vi et krav til os selv om at spare lidt så vi kan sætte ekstra ind på vores lån, så vi hurtigere kan komme af med det og evt. købe nyt hus eller bygge selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Dorthe1986

God ide med denne tråd

2011 ser således ud for mig:

- Eksamener i Januar

- Min mor fylder 60 år i marts

- Jeg skal føde mit første barn, en skøn dreng, til April

- Barnedåb i Juli

- Min kæreste fylder 28 år til Oktober

- Jeg fylder 25 til November

Så ja der skal heller ikke ske det vilde, da jeg også vil være på barsel

Anmeld

13. december 2010

Tulle28

Jeg ved ikke helt hvad jeg håber/ønsker for 2011, men ingen tvivl om at det bliver et spændende år. Min datter starter i vuggestue et sted mellem april og august (længe leve Københavns kommune) og det bliver spændende at se, hvordan vores liv kommer til at hænge sammen som arbejdende småbørnsfamilie.

JO - jeg ønsker mig at komme ud og rejse. Vi plejer at rejse mellem 6 og 8 gange om året, og det sidste år har vi været hjemme pga. baby. Så dét er en ting jeg godt kunne tænke mig - og gerne i flere omgange

Anmeld

13. december 2010

frk Jensen

CamiRon skriver:

Inspireret af den tidligere tråd om hvad der var sket for os i 2010 syntes jeg det kunne være sjovt at høre om hvad 2011 betyder for jer? Hvilke tanker sætter det igang? Skal i noget særligt eller håber I på noget sker?

* Januar: skal føde min 2. datter!! Er sat til d. 15. januar  Bliver 28 år d. 21. januar.

Som I kan se er det ikke mange planer vi har, da det er et rent barselsår. Vi skal hygge med vores 2 piger, på ture til sommer og i sommerhus. Og så har vi et krav til os selv om at spare lidt så vi kan sætte ekstra ind på vores lån, så vi hurtigere kan komme af med det og evt. købe nyt hus eller bygge selv.

Jeg skal flytte ned til min kæreste i hus.. Så det glæder vi os helt enormt meget til.. Håber at min lejlighed kan blive lejet ud rigtig hurtigt, så vi kan flytte i løbet af januar.

Jeg håber at vi får solgt min kærestes hus i sensommeren, så vi kan få købt et nyt med lidt mere plads.

Jeg håber at min kæreste finder job indenfor smedefaget igen... Han siger han savner det hårde hud på fingrene

Jeg glæder mig til at skulle fejre min søns 3 års fødselsdag i oktober.. VILDT at der er gået 3 år

.. og så glæder jeg mig helt vildt til at HELE min familie skal ud og rejse til sommer..

Knus Ungermann

Anmeld

13. december 2010

Frøken J.

CamiRon skriver:

Jeg kan sige, hvad jeg håber!

• Håber at teste positiv d. 1 januar.
  • .. Og føde en dejlig datter eller søn i september!
  • At graviditeten går som planlagt, og jeg kan klare uddannelsens hårdeste semester på trods af graviditet
  • At min far ikke får et føl over, at jeg er gravid (hvis jeg bliver det)
  • At jeg klarer min store eksamen her til januar, og at jeg også klarer næste semester, som er svært.
  • At min studiemæssige motivation bliver bedre i det kommende semester.
  • At jeg næste jul kan sidde med et lille barn i mine arme, og nyde julen med familien.

Håber 2011 falder ud til min fordel!

Anmeld

13. december 2010

Loa

Bum bum bum, hvad sker der i 2011

16 maj starter jeg på arbejde igen, efter endt barsel, dvs. lille-trunten starter i vuggestue 1 maj.... Bliver godt nok spændende....

Så skal jeg lave fagprøve i løbet af maj/juni (Årh hvor jeg bare IKKE ser frem til det)

11 juli bliver Isabella 1 år

Så udover et bryllup, en 18 års og to 30 års fødselsdage i løbet af året, tror jeg ikke der sker det helt vilde......

Håber selvfølgelig bare på et godt år, men masser af gode oplevelser med vores lille snut

Anmeld

13. december 2010

CamiRon

Dorthe1986 skriver:

God ide med denne tråd

2011 ser således ud for mig:

- Eksamener i Januar

- Min mor fylder 60 år i marts

- Jeg skal føde mit første barn, en skøn dreng, til April

- Barnedåb i Juli

- Min kæreste fylder 28 år til Oktober

- Jeg fylder 25 til November

Så ja der skal heller ikke ske det vilde, da jeg også vil være på barsel

Vores barsels-år ligner hinanden! Vi skal nyde det, skal vi!

Anmeld

13. december 2010

ekzunz

Jeg skal først og fremmest raskmeldes pr. 1/1. og så skal jeg have fundet mig et job. Jeg aner ikke hvad jeg har lyst til, kun hvad jeg ikke har lyst til, så det bliver spændende hvor jeg ender.

Så er min lille dreng lige blevet 6 år, så han skal starte i SFO i maj og i 0. klasse i august. Det bliver så stort for ham, og han glæder sig rigtigt meget.

2. juni skal vi holde konfirmation. Vi har besluttet os for havefest med telte, hoppeborg og slush-ice maskine. Hyggeligt og afslappet.

Omkring 10. juni bliver jeg moster for 4. gang, og hvis min svoger ikke bliver bedre til hospitaler, skal jeg med til fødslen. Det ville jo være en helt fantastisk oplevelse, så jeg er spændt på hvad det ender med.

Det er vist hvad der er på plakaten for 2011 indtil videre.

Anmeld

13. december 2010

Dorthe1986

CamiRon skriver:

Vores barsels-år ligner hinanden! Vi skal nyde det, skal vi!

Ja det er lige det vi skal Glæder mig bare så meget

Anmeld

13. december 2010

CamiRon

Secrets skriver:

Jeg kan sige, hvad jeg håber!

• Håber at teste positiv d. 1 januar.
  • .. Og føde en dejlig datter eller søn i september!
  • At graviditeten går som planlagt, og jeg kan klare uddannelsens hårdeste semester på trods af graviditet
  • At min far ikke får et føl over, at jeg er gravid (hvis jeg bliver det)
  • At jeg klarer min store eksamen her til januar, og at jeg også klarer næste semester, som er svært.
  • At min studiemæssige motivation bliver bedre i det kommende semester.
  • At jeg næste jul kan sidde med et lille barn i mine arme, og nyde julen med familien.

Håber 2011 falder ud til min fordel!

Jeg  krydser alt hvad der kan krydses for at 2011 bliver DIT år!!

Held og lykke med projektet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.