1. Jeres ynglings julemusiknummer?
Jeg tror det må blive, let it snow.. Eller på loftet sidder nissen. Aiiij, der er jo så mange gode!
2. Jeres ynglingsjule mad?
Flæskesteg, risalamande og konfekt.. og MEGET mere, alt mad i julen er jo godt, næsten.. undtaget af sild!
3. Jeres ynglings familie tradition juleaften?
Hmm, gælder dagen før juleaften??
Fordi den 23, mødes vi alle hjemme ved min mor, for at pynte juletræ og hygge.. og det ELSKER jeg bare.. Ellers så er det bare hele det at hygge med alle dem man holder af.
4. Hvad er din bedste modtaget julegave?
Det var dengang jeg var 5 år gammel.. Der var en dukke jeg havde ønsket mig meget længe! og jeg drømte om den og ville bare ønske jeg fik sådan en, og så fik jeg den.. og den var min tro følgesven de næste mange år, jeg var SÅ glad for den dukke. 
5. Hvad er din bedste givet julegave?
Det var en gave jeg gav min lillebror sidste år, da han var 2 år gammel.. En bog med billeder af ham og mig fra han blev født og til nu, og man skulle ikke tro det var en gave en 2 årig ville blive betaget af, men det blev han.. Det varmede alt indeni mig da han fik den bog, han havde de største julelys i øjnene og hver gang jeg er hjemme og besøge ham, skal vi kigge i bogen. 
Anmeld