Nu skaber jeg en stemning!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Chalala85

En JULESTEMNING

Nåh tøser.. Julen nærmer sig og jeg synes vi skal høre hinanden hvad i elsker ved julen

1. Jeres ynglings julemusiknummer?

2. Jeres ynglingsjule mad?

3. Jeres ynglings familie tradition juleaften?

4. Hvad er din bedste modtaget julegave?

5. Hvad er din bedste givet julegave?

Jeg lægger selv ud

1. Har en svaghed for, All i want for christmas is you

2. Uha  altså jeg elsker brunekartofler, ligemeget og det er and eller flæskesteg bare der er brune kartofler haha

3. Vi rafler altid om små pakker inden vi spiser ris a la mande

4. En lille doberman da jeg var 10 år gammel. Bedste gave EVER!

5. En fotobog til min far med billeder af mig og ham fra jeg blev født og frem efter om lidt tekst om alt det han har gjort for mig som gør mig til den jeg er idag.

Glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

oo

Glædelig Luciadag!!

1. Jeres ynglings julemusiknummer? "Have yourself a merry little christmas" er mit yndlingsnummer, jeg synes det fortæller ALT hvad jeg føler omkring julen

2. Jeres ynglingsjule mad? and og flæskesteg og brunede kartofler og Pers sauce og rødvin og marcipan og chokolade og sukkerflæsk og juleskum og ris a la mande og og og og og

3. Jeres ynglings familie tradition juleaften? hmmm...jamen vi holder ikke jul på en fast måde hvert år, så det er svært. men jeg elsker at der ALTID er god stemning juleaften - uanset hvem vi holder den med, og at folk mødes i kærlighed. Og ja, måske er en af mine yndlingstraditioner i virkeligheden at gaverne ikke betyder særlig meget i vores familie, men samværet og at sige til hinanden hvor meget vi holder af hinanden er i centrum, det synes jeg er DEJLIGT!

4. Hvad er din bedste modtaget julegave? åh gok! jeg har sgu fået mange gode julegaver, fra Madonnas Erotica album plus sølvkors i lædersnor af min mor da jeg var teenager, til alle Anne fra Grønnebakken bøgerne som jeg fik af min Oldemor en jul ad gangen da jeg var barn, til de hjemmelavede træstylter min onkel snedkerede til mig da jeg var 5, til den samling af feministiske klassikere jeg fik af Søren sidste år. Jeg har fået virkelig mange, virkelig personlige gaver

5. Hvad er din bedste givet julegave? jeg tror det er det album jeg lavede sidste år til Søren med alle hans billeder fra hans barndom og ungdom, som vi havde fået fra hans mors dødsbo tidligere på året. Han har aldrig haft de billeder selv eller samlet, så jeg samlede dem og skrev tekst ud for hvert enkelt. Det blir der kigget meget i - især nu hvor der er en lille dame der ligner sin Far noget så frygteligt herhjemme

Anmeld

13. december 2010

Loa

Uh det der nummer med Remee og Saseline, hvad pokker er det nu det hedder?  Let love be love?

Flæskesteg...... MUMS!

Hmm, vi har nok kun én, rafle om små ubrugelige pakker inden maden

Den var svær...... (Er helt blank)

Et märklin tog til manden, tror jeg... Han blev i hvert fald rigtig glad...

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

En JULESTEMNING

Nåh tøser.. Julen nærmer sig og jeg synes vi skal høre hinanden hvad i elsker ved julen

Jeg lægger selv ud

1. Har en svaghed for, All i want for christmas is you

2. Uha  altså jeg elsker brunekartofler, ligemeget og det er and eller flæskesteg bare der er brune kartofler haha

3. Vi rafler altid om små pakker inden vi spiser ris a la mande

4. En lille doberman da jeg var 10 år gammel. Bedste gave EVER!

5. En fotobog til min far med billeder af mig og ham fra jeg blev født og frem efter om lidt tekst om alt det han har gjort for mig som gør mig til den jeg er idag.

Glædelig jul

Tema sangen til Pyrus i alletiders eventyr! 

Da jeg ikke var veganer var det nok saucen lavet på det fra anden med kartofler (ja, der skal ikke meget til ) Nu ved jeg det ikke,jeg ved endnu ikke hvad jeg skal have juleaften.

Vi har ikke nogle bestemte traditioner, men det må da nok bare være den generelle hygge hele dagen. Vi er ikke en af de familier der stormer rundt og laver en masse, bager, spiller spil osv på juleaftensdagen. Vi ser julefilm, laver maden og hygger

Det ved jeg virkelig ikke. Jeg har det med at blive SÅ glad for alle mine gaver da jeg ikke har det største forbrug selv, så gaver er bare fantastiske.

Det ved jeg heller ikke. Jeg synes jeg rammer ret godt altid

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

Tjuhl skriver:

Glædelig Luciadag!!

1. Jeres ynglings julemusiknummer? "Have yourself a merry little christmas" er mit yndlingsnummer, jeg synes det fortæller ALT hvad jeg føler omkring julen

2. Jeres ynglingsjule mad? and og flæskesteg og brunede kartofler og Pers sauce og rødvin og marcipan og chokolade og sukkerflæsk og juleskum og ris a la mande og og og og og

3. Jeres ynglings familie tradition juleaften? hmmm...jamen vi holder ikke jul på en fast måde hvert år, så det er svært. men jeg elsker at der ALTID er god stemning juleaften - uanset hvem vi holder den med, og at folk mødes i kærlighed. Og ja, måske er en af mine yndlingstraditioner i virkeligheden at gaverne ikke betyder særlig meget i vores familie, men samværet og at sige til hinanden hvor meget vi holder af hinanden er i centrum, det synes jeg er DEJLIGT!

4. Hvad er din bedste modtaget julegave? åh gok! jeg har sgu fået mange gode julegaver, fra Madonnas Erotica album plus sølvkors i lædersnor af min mor da jeg var teenager, til alle Anne fra Grønnebakken bøgerne som jeg fik af min Oldemor en jul ad gangen da jeg var barn, til de hjemmelavede træstylter min onkel snedkerede til mig da jeg var 5, til den samling af feministiske klassikere jeg fik af Søren sidste år. Jeg har fået virkelig mange, virkelig personlige gaver

5. Hvad er din bedste givet julegave? jeg tror det er det album jeg lavede sidste år til Søren med alle hans billeder fra hans barndom og ungdom, som vi havde fået fra hans mors dødsbo tidligere på året. Han har aldrig haft de billeder selv eller samlet, så jeg samlede dem og skrev tekst ud for hvert enkelt. Det blir der kigget meget i - især nu hvor der er en lille dame der ligner sin Far noget så frygteligt herhjemme

Ihhh hvor lyder det hyggeligt Dejligt med alle de personlige gaver.. de varmer altid så meget

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

Dinna88 skriver:

Tema sangen til Pyrus i alletiders eventyr! 

Da jeg ikke var veganer var det nok saucen lavet på det fra anden med kartofler (ja, der skal ikke meget til ) Nu ved jeg det ikke,jeg ved endnu ikke hvad jeg skal have juleaften.

Vi har ikke nogle bestemte traditioner, men det må da nok bare være den generelle hygge hele dagen. Vi er ikke en af de familier der stormer rundt og laver en masse, bager, spiller spil osv på juleaftensdagen. Vi ser julefilm, laver maden og hygger

Det ved jeg virkelig ikke. Jeg har det med at blive SÅ glad for alle mine gaver da jeg ikke har det største forbrug selv, så gaver er bare fantastiske.

Det ved jeg heller ikke. Jeg synes jeg rammer ret godt altid

Veganer.. hvad skal du så spise juleaften?! Alt undtaget kød eller hvordan foregår det?

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

Loa skriver:

Uh det der nummer med Remee og Saseline, hvad pokker er det nu det hedder?  Let love be love?

Flæskesteg...... MUMS!

Hmm, vi har nok kun én, rafle om små ubrugelige pakker inden maden

Den var svær...... (Er helt blank)

Et märklin tog til manden, tror jeg... Han blev i hvert fald rigtig glad...

hihi hvornår er du ikke blank smukke

ihh vi rafler også.. det er så hyggeligt!!

Anmeld

13. december 2010

Findusinde

Puha... Det var nogle spørgsmål der får de små grå til at arbejde..

1.... ELSKER Thomas Kjellerup tror jeg han hedder med "Jeg tror der findes nisser" Jeg elsker den sang

2. Brune kartofler og juleskum! No doubt about it!

3. Jeg syens ikke umiddelbart vi har en fast tradition, som bliver fulgt hver eneste år! Men hvis jeg selv skulle sige noget, som jeg gerne blev en tradition, var at vi kunne holde jul med forældre og svigerforældre hvert år! Det var SÅ hyggeligt det eneste år vi har gjort det...

4. Tror det var det første år jeg var sammen med Thomas, der fik jeg en Ipod hvor der var indgraveret på bagsiden.. "Det er bare fordi jeg elsker dig"

5. Jeg tror det billede som forældrene får i år af Laura er den bedste julegave jeg har givet.. Ellers en halsskæde hvor jeg har fået indgraveret på latinsk at elsker dig for evigt og altid til Thomas...

Anmeld

13. december 2010

Loa

Chalala85 skriver:

hihi hvornår er du ikke blank smukke

ihh vi rafler også.. det er så hyggeligt!!

Ej men for filan da.... Er da et pisse svært spørgsmål

Og her måtte jeg bare svare med det samme, for elsker sådan noget spørge noget Og så var det jo dig der oprettede det

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

Loa skriver:

Ej men for filan da.... Er da et pisse svært spørgsmål

Og her måtte jeg bare svare med det samme, for elsker sådan noget spørge noget Og så var det jo dig der oprettede det

Smiler.. det skal jo ikke være nemt heletiden smuksak

Spørgeskemaer er hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.