Nu skaber jeg en stemning!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Frøken J.

Chalala85 skriver:

En JULESTEMNING

Nåh tøser.. Julen nærmer sig og jeg synes vi skal høre hinanden hvad i elsker ved julen

Sikke da en HYGGELIG idé

1. Jeres ynglings julemusiknummer?
Har en meget stor svaghed for "Do they know it's christmas?" og "Nu har vi altså jul igen"  

2. Jeres ynglingsjule mad?
And, brunede kartofler og rødkål. Og så ellers klejner og havregrynskugler! Mmmmm! 

3. Jeres ynglings familie tradition juleaften?
Sangen rundt om træet, fordi vi allesammen synger så pivfalsk, at det er hylende morsomt!  

4. Hvad er din bedste modtaget julegave?
Den er sku svær. Det må være julen før det år hvor jeg skulle flytte hjemmefra, og jeg bare fik ALT muligt køkkengrej, bestik, tallerkner, glas, miniovn, you name it. Det kom mig virkelig til gode! 

5. Hvad er din bedste givet julegave?
Den kan jeg ikke lige svare på, for kan ikke rigtig huske, hvad jeg har givet gennem årene. Jo, det var nok Michael Jacksons ultimate collection (DYR) som jeg gav til min x.. Som også på det tidspunkt var min x, og som havde været mig utro. Det er den bedste gave, fordi han blev vildt lykkelig, og den værste gave, fordi jeg var så forbandet dum at give man en dyr, god gave, efter han havde været utro og vi havde slået op. Hvad fik jeg af ham? Et grimt billigt nittebælte.

Nå hov, det skulle jo være hyggelig julestemning! Sorry! Haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Loa

Chalala85 skriver:

Smiler.. det skal jo ikke være nemt heletiden smuksak

Spørgeskemaer er hyggeligt

Nej, det er så hårdt at være mig

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

Findusinde skriver:

Puha... Det var nogle spørgsmål der får de små grå til at arbejde..

1.... ELSKER Thomas Kellerman tror jeg han hedder med "Jeg tror der findes nisser" Jeg elsker den sang

2. Brune kartofler og juleskum! No doubt about it!

3. Jeg syens ikke umiddelbart vi har en fast tradition, som bliver fulgt hver eneste år! Men hvis jeg selv skulle sige noget, som jeg gerne blev en tradition, var at vi kunne holde jul med forældre og svigerforældre hvert år! Det var SÅ hyggeligt det eneste år vi har gjort det...

4. Tror det var det første år jeg var sammen med Thomas, der fik jeg en Ipod hvor der var indgraveret på bagsiden.. "Det er bare fordi jeg elsker dig"

5. Jeg tror det billede som forældrene får i år af Laura er den bedste julegave jeg har givet.. Ellers en halsskæde hvor jeg har fået indgraveret på latinsk at elsker dig for evigt og altid til Thomas...

Sikken en masse kærlighed der var der i LOVE, love hehe

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

Loa skriver:

Nej, det er så hårdt at være mig

Åhh ja.. NOT haha...

Anmeld

13. december 2010

_-Kathrine-_

1. Jeres ynglings julemusiknummer? Går af en eller anden mærkelig grund altid og synger titelsangen fra nissebanden i grønland, så det må være yndlingsnumret  "Nu det jul, nu det jul, alle nissebandenisser er så glade, de skal tømme mange mange mange fade, fyldt med risengrød"

2. Jeres ynglingsjule mad? Jeg er desværre ikke så vild med det der julemad, men ris'a'la mande kan jeg ikke få nok af :-)

3. Jeres ynglings familie tradition juleaften? Vi sørger for at vi når at kommer i kirke-er ikke den store kirkegænger normalt, men synes bare det hører til sig juleaften

4. Hvad er din bedste modtaget julegave? Sidste år fik jeg en Mulberry taske af min mand- Mmmmm I love it

5. Hvad er din bedste givet julegave?  Den var så lidt sværere... Ved ikke om jeg har givet nogen der var noget helt specielt for nogen....!

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

Secrets skriver:

Sikke da en HYGGELIG idé

1. Jeres ynglings julemusiknummer?
Har en meget stor svaghed for "Do they know it's christmas?" og "Nu har vi altså jul igen"  

2. Jeres ynglingsjule mad?
And, brunede kartofler og rødkål. Og så ellers klejner og havregrynskugler! Mmmmm! 

3. Jeres ynglings familie tradition juleaften?
Sangen rundt om træet, fordi vi allesammen synger så pivfalsk, at det er hylende morsomt!  

4. Hvad er din bedste modtaget julegave?
Den er sku svær. Det må være julen før det år hvor jeg skulle flytte hjemmefra, og jeg bare fik ALT muligt køkkengrej, bestik, tallerkner, glas, miniovn, you name it. Det kom mig virkelig til gode! 

5. Hvad er din bedste givet julegave?
Den kan jeg ikke lige svare på, for kan ikke rigtig huske, hvad jeg har givet gennem årene. Jo, det var nok Michael Jacksons ultimate collection (DYR) som jeg gav til min x.. Som også på det tidspunkt var min x, og som havde været mig utro. Det er den bedste gave, fordi han blev vildt lykkelig, og den værste gave, fordi jeg var så forbandet dum at give man en dyr, god gave, efter han havde været utro og vi havde slået op. Hvad fik jeg af ham? Et grimt billigt nittebælte.

Nå hov, det skulle jo være hyggelig julestemning! Sorry! Haha 

hehe nogen gange er det måske en god ting at give sådan en gave til en x selvom de har været en idiot.. stort af dig i hvert faldet

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

Chalala85 skriver:

Veganer.. hvad skal du så spise juleaften?! Alt undtaget kød eller hvordan foregår det?

Det er nemlig det jeg ikke ved endnu! Det er ikke så godt :O
- Jeg kan ikke få kød, saucen (lavet på and og med mælk), ris a'la manden, eeeh... Det må være det. Så jeg tror jeg laver en sauce dagen før så jeg kan spise det og kartofler og så eventuelt bare en masse grøntsager. Jeg har en bruger på en hjemmeside hvor de har en kategori der hedder "julemad" så noget kan jeg vel finde ud af

Og nå ja, så har jeg da fundet soyafløde, jeg skal bare lige havde fundet ud af om det kan piskes  

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

Dinna88 skriver:

Det er nemlig det jeg ikke ved endnu! Det er ikke så godt :O
- Jeg kan ikke få kød, saucen (lavet på and og med mælk), ris a'la manden, eeeh... Det må være det. Så jeg tror jeg laver en sauce dagen før så jeg kan spise det og kartofler og så eventuelt bare en masse grøntsager. Jeg har en bruger på en hjemmeside hvor de har en kategori der hedder "julemad" så noget kan jeg vel finde ud af

Og nå ja, så har jeg da fundet soyafløde, jeg skal bare lige havde fundet ud af om det kan piskes  

Det lyder nu spændene.. der må komme en update efter jul

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

1. Jeres ynglings julemusiknummer? Går af en eller anden mærkelig grund altid og synger titelsangen fra nissebanden i grønland, så det må være yndlingsnumret  "Nu det jul, nu det jul, alle nissebandenisser er så glade, de skal tømme mange mange mange fade, fyldt med risengrød"

2. Jeres ynglingsjule mad? Jeg er desværre ikke så vild med det der julemad, men ris'a'la mande kan jeg ikke få nok af :-)

3. Jeres ynglings familie tradition juleaften? Vi sørger for at vi når at kommer i kirke-er ikke den store kirkegænger normalt, men synes bare det hører til sig juleaften

4. Hvad er din bedste modtaget julegave? Sidste år fik jeg en Mulberry taske af min mand- Mmmmm I love it

5. Hvad er din bedste givet julegave?  Den var så lidt sværere... Ved ikke om jeg har givet nogen der var noget helt specielt for nogen....!

Åhh det lyder nu hyggeligt med en kirketur.. er godt nok ateist men det ser nu hyggeligt ud når man køre forbi juleaften

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

Chalala85 skriver:

Det lyder nu spændene.. der må komme en update efter jul

Det skal jeg nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.