Chalala85 skriver:
En JULESTEMNING
Nåh tøser.. Julen nærmer sig og jeg synes vi skal høre hinanden hvad i elsker ved julen
Sikke da en HYGGELIG idé 
1. Jeres ynglings julemusiknummer?
Har en meget stor svaghed for "Do they know it's christmas?" og "Nu har vi altså jul igen"
2. Jeres ynglingsjule mad?
And, brunede kartofler og rødkål. Og så ellers klejner og havregrynskugler! Mmmmm!
3. Jeres ynglings familie tradition juleaften?
Sangen rundt om træet, fordi vi allesammen synger så pivfalsk, at det er hylende morsomt!
4. Hvad er din bedste modtaget julegave?
Den er sku svær. Det må være julen før det år hvor jeg skulle flytte hjemmefra, og jeg bare fik ALT muligt køkkengrej, bestik, tallerkner, glas, miniovn, you name it. Det kom mig virkelig til gode!
5. Hvad er din bedste givet julegave?
Den kan jeg ikke lige svare på, for kan ikke rigtig huske, hvad jeg har givet gennem årene. Jo, det var nok Michael Jacksons ultimate collection (DYR) som jeg gav til min x.. Som også på det tidspunkt var min x, og som havde været mig utro. Det er den bedste gave, fordi han blev vildt lykkelig, og den værste gave, fordi jeg var så forbandet dum at give man en dyr, god gave, efter han havde været utro og vi havde slået op. Hvad fik jeg af ham? Et grimt billigt nittebælte.
Nå hov, det skulle jo være hyggelig julestemning! Sorry! Haha
Anmeld