Hvis man har mistanke om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Anonym trådstarter

Nyt:

Der har været en mindre kontakt med barnets mor.

Barnets fylder år i denne uge. Vi spurgte hende om hun ville være her sammen med sit barn. Hun sendte et "?" retur. Vi har derefter ikke hørt yderligere. Stadig ingen kontakt fra politiet eller statsforvaltningen. Dagene er lange. Barnet spørger indtil sin mor og vi ved ikke hvad vi skal stille op med de spørgsmål der kommer. Vi afventer dag efter dag et svar der kan få os alle videre.

Anno

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Anonym trådstarter

Nyt: Endnu ingen kontakt fra barnets mor eller andre indblandede personer. Barnet stiller spørgsmål vi ikke ved hvordan vi skal besvare. "Hvorfor ringede mor ikke på min fødselsdag" Jeg savner mor. Hvornår skal jeg se mor igen". Barnet græder ikke meget længere men adfærdsmæssig ses der nu en foreskel i tiltalelsen til andre mennesker i forhold til før. Foruden dette er der flere spisnings problemer end før obseveret som vi i samråd med lægen vil tage op her i løbene uge. Glade juletanker modtages med kyshånd

Anno

Anmeld

19. december 2010

LotteGabriella

pyyha det må virkelig være hårdt, men kampen værd, er jeg ikke i tvivl om

Jeg ta'r virkelig hatten af for jer, at I hjælper dette barn...i mit daglige arbejde ser jeg mange 'grimme' sager vedrørende børn og det skærer mig i hjertet hver eneste gang, så derfor gør det mig rigtig blød om hjertet, når et barn får hjælp af dejlige mennsker som jer

ønsker jer alt det bedste

Anmeld

19. december 2010

SpunkenJo

Anonym skriver:

Nyt: Endnu ingen kontakt fra barnets mor eller andre indblandede personer. Barnet stiller spørgsmål vi ikke ved hvordan vi skal besvare. "Hvorfor ringede mor ikke på min fødselsdag" Jeg savner mor. Hvornår skal jeg se mor igen". Barnet græder ikke meget længere men adfærdsmæssig ses der nu en foreskel i tiltalelsen til andre mennesker i forhold til før. Foruden dette er der flere spisnings problemer end før obseveret som vi i samråd med lægen vil tage op her i løbene uge. Glade juletanker modtages med kyshånd

Anno

Kan ikke forstå der ikke er nogen fra kommunen som tager over!

Den sociale døgnvagt skal da reagere og "løse problemet"

jeg syns det er en meget mærkelig sag.

Jeg har skrevet det før, du kan sende mig en pb med mere konkrete oplysninger eller et Tlf nummer så kan jeg måske bedre rådgive dig.

Sikke en jul det bette menneske skal igennem

Anmeld

19. december 2010

Alberts/

tror det er den sociale bagvagt du skal snakke med, men de gør ikke så meget ved det før det virkelig er slemt for det koster jo PENGE

vi bor i e syg verden men det er rigtig nok de gør ikke så meget du skal være heldig

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

En trist og forvirrene opdatering..

1) Det endte i fogedretten. Der blev enighed om at barnet skulle have lov til samvær med den anden forældre-dog under opsyn af den anden forældres forældre. Jeg havde bare en grum mavefornemmelse omkring dette samvær. Efter samværet ændrede barnet (underligt nok ) historie. Det viser sig at volden er foregået i voldsomme lege og grundet at barnet selv sagde det og den anden forældre og forældrens kæreste sagde dette er det nu endt med at vi "skylder" de dage vi har tilbageholdt barnet. Ved så kraftig en anklage burde denne historie være kommet på banen i decemeber hvor vi meddelte tilbageholdelsen.

Vi giver ikke op.

Onsdag den 16 februar:

Vi aflevere barnet i dag,onsdag istedet for på søndag fordi vi nu "skylder" de dage til den anden forældre.

Fredag den 18 februar:

De skal i retten ang en kamp om forældremyndighed. Men kun den ene part ankommer. Den anden forældre havde glemt alt om mødet så nu vil sagen blive udskudt i endnu længere tid..

I dag,den 27 februar venter vi barnets ankomst mellm 16 og 17. Lidt over kl 15 modtager vi en sms hvor der står at barnet vil blive afleveret af den anden forældres kærestes bror.

Barnet ankommer på slaget 17. Under spsisningen fortæller barnet at det savner den anden forældre. Vi spørger hvornår barnet sidst så den anden forældre og får dette svar:

"I tirsdags. H*n er taget på ferie så jeg skulle passes ved X og X"..

Jeg ville lyve hvis jeg sagde at vi ikke bobler af raseri nu..!

Hver anden uge er den anden forældre barnefri,alligevel vælger h*n at tage på ferie en uge hvor h*n har sit barn og overlader barnet til sin kærestes familie istedet for til os. Vi tror h*n frygtede vores reaktion hvis h*n havde oplyst os om ferien.

Vi venter stadig på en ny dato for retsmøde. Vi mistænker nu at den anden forældres årsag til dette med forældremyndighed er spørgsmålet om penge. H*n er på kontanthjælp,og vil derved miste ydelser og takster hvis bopælen og myndigheden frafalder.

Vi prøver virkelig at forholde os neutrale,selv mit valg af ord forholdes på samme måde,men bag vores ydre syder vores sind af raseri og afmagt.

Tak fordi du læste med..

/Ano

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.