Kønsscanning hos jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

thilde-tusindfryd

DK skriver:

Altså MD scanning er en ting, og en JDM konsultation noget helt andet. Du møder ikke en JDM eller kommer til en samtale til din MD scanning, der er du kun nede i ultralyds klinikken.

Til JDM konsultationen bliver du aldrig scannet, der er det som andre også skriver kun samtale, hånd på mave, blodtryk osv. Hvis JDM mener du skal scannes ekstra udover de to tilbudte (NF og MD) sender de dig ned på ultralyds-gangen som ofte ligger et helt andet sted end JDM-konsultationen, og der bliver du scannet af noget andet personale end din JDM!

Rigtig god fornøjelse med det hele!

Da jeg blev scannet i sommers - sidste gang jeg var gravid - på Randers sygehus, er jeg ret sikker på, at det var en jordemoder. Men det er da muligt, hun havde noget efteruddannelse. Det spurgte jeg naturligvis ikke om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

thilde-tusindfryd

Er der nogen, der kan komme med anbefalinger til scanningsklinik i Århus ? De ser ud til at ha nogenlunde samme pris, dem jeg har fundet på nettet på landsbasis.

Anmeld

12. december 2010

Marco2

Er der nogen, der kan komme med anbefalinger til scanningsklinik i Århus ? De ser ud til at ha nogenlunde samme pris, dem jeg har fundet på nettet på landsbasis.

Har kun gode erfaringer med Rikke ude i CityVest.

Hun er rigtig sød og god.

En kønsscanning koster 500,- incl. billeder og DVD.

AG

Anmeld

12. december 2010

thilde-tusindfryd

Scanningsjordmoderen i århus på rosensgade tager 500 kr., men det er kun en 2D scanning. En 3D koster 700 kr. Og priserne er uden dvd og billeder.

Anmeld

12. december 2010

thilde-tusindfryd

Marco2 skriver:

Har kun gode erfaringer med Rikke ude i CityVest.

Hun er rigtig sød og god.

En kønsscanning koster 500,- incl. billeder og DVD.

AG

Er det en 2D eller 3D scanning ?

Anmeld

12. december 2010

thilde-tusindfryd

Jeg fandt dem ude i City Vest. Men de scanner først fra uge 17+0, fordi de ikke vil give garanti før

Så nu har jeg bestil tid hos Scanningsjordemoderen i Århus d. 20. dec. Der er jeg 16+5. Det må være rigeligt. Ellers tilbyder de en ny scanning gratis, hvis ikke de finder kønnet. Og der er dvd og billeder inkl. i de 500 kr., så det synes jeg er godt givet ud.

Glæder mig som en sindsyg Det blir simpelthen SÅ spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.