Vi har fundet transportvognen til Anton og den lille ny:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

mor_sabina

Den ser rigtig fin ud Jeg har købt en easywalker duo til vores drenge.
Jeg købte den i Holland og sparede en masse penge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Pige2009

nutche skriver:

tror også det afhænger meget af hvordan den skal bruges. min sku meget med bybus og der duede det bare ikke

Jeg synes bare hjulene er lidt trælse i kuperet terræn som sand og i skoven. En fra min mødregruppe havde den og selvom hjulene kunne låses fast, var det stadig problematisk at køre med de små hjul gennem sand og i skoven med rødder osv.

Anmeld

13. december 2010

LauraLW

Baagøe skriver:

Jeg synes bare hjulene er lidt trælse i kuperet terræn som sand og i skoven. En fra min mødregruppe havde den og selvom hjulene kunne låses fast, var det stadig problematisk at køre med de små hjul gennem sand og i skoven med rødder osv.

Nu har jeg ikke testet den i sand endnu, men både i skov, i sne og på grus er der ingen problemer. Når man bor i byen, så synes jeg det er genialt at man hurtigt kan sno sig gennem menneskemængderne :-) Jeg har også kørt meget i bus, tog og metro med den, og der er ingen problemer der :-)

Men som med alt andet, så skal man lige overveje sine behov inden. - Hvis man primært skal bruge den i kuperet terræn, så er det selvfølgelig ikke den oplagte vogn, men som by-vogn er den genial :-)

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

LauraLW skriver:

Nu har jeg ikke testet den i sand endnu, men både i skov, i sne og på grus er der ingen problemer. Når man bor i byen, så synes jeg det er genialt at man hurtigt kan sno sig gennem menneskemængderne :-) Jeg har også kørt meget i bus, tog og metro med den, og der er ingen problemer der :-)

Men som med alt andet, så skal man lige overveje sine behov inden. - Hvis man primært skal bruge den i kuperet terræn, så er det selvfølgelig ikke den oplagte vogn, men som by-vogn er den genial :-)

Det har du nok ret i. Jeg ved bare, at hende fra min mødregruppe var dødtræt af de små hjul til sidst. Men som du siger, skal man lige finde ud af, hvad behov man har inden man investerer så mange penge

Anmeld

13. december 2010

LauraLW

Baagøe skriver:

Det har du nok ret i. Jeg ved bare, at hende fra min mødregruppe var dødtræt af de små hjul til sidst. Men som du siger, skal man lige finde ud af, hvad behov man har inden man investerer så mange penge

Øv, det var da surt for hende, for ja det er vildt mange penge!

Vi havde før en anden dejlig klapvogn (en brio), som ingenting fejlede, men den havde 4 faste hjul, og det fik jeg altså sene skede hinde betændelse af i mit håndled af (af at have vilma eller noget andet i den ene hånd og køre med den anden), så derfor er de små hjul guld værd for mig. - Det er en drøm at køre med :-)

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Øv, det var da surt for hende, for ja det er vildt mange penge!

Vi havde før en anden dejlig klapvogn (en brio), som ingenting fejlede, men den havde 4 faste hjul, og det fik jeg altså sene skede hinde betændelse af i mit håndled af (af at have vilma eller noget andet i den ene hånd og køre med den anden), så derfor er de små hjul guld værd for mig. - Det er en drøm at køre med :-)

Det er jo fordelen ved, at vi er blevet forældre i det 21. århundrede, så vi hver især kan få det specifikke produkt tilpasset netop vores behov

Anmeld

14. december 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Den er rigtig lækker, kan godt forstå I er faldet for den :-)

Jeg har single versionen i pro titan, og går aldrig tilbage til klapvogn uden svingbare forhjul! De kan også låses, hvilket var genialt den anden dag i høj sne :-)

Min model har dog ikke svingbart styr, men man vender kassen nemt. - Men tvillingemodellen har vendbart? Det er måske også lidt meget at stå og bakse med at vende sådan en tvillinge en.

Laura

Ja den er bare lidt for lækker:0)

Jeg tror også desvingbarehjul kan være en fordel i mange situationer:0)

Ja styret er svingbart - ved ikke om det decideret er fordi at det er en tvillingevogn - måske:0) Troede egentlig det var standard på alle modeller nu om dage;0)

Anmeld

14. december 2010

Valle81

nutche skriver:

tror også det afhænger meget af hvordan den skal bruges. min sku meget med bybus og der duede det bare ikke

Åhh nej, jeg kørermed bus 4 gange om dagen for at aflevere og hente Asta - ind hjem og ind hjem, så hmm, det skal da lige findes ud af hvordan det er medde hjul - altså de kan jo låses fast???

Hmm tænke tænke

Anmeld

14. december 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Åhh nej, jeg kørermed bus 4 gange om dagen for at aflevere og hente Asta - ind hjem og ind hjem, så hmm, det skal da lige findes ud af hvordan det er medde hjul - altså de kan jo låses fast???

Hmm tænke tænke

Jeg kører meget med bus og tog etc, og jeg har altså aldrig oplevet dem som værende et problem, tværtimod. - Og jo, de kan nemt låses fast :-)

Anmeld

14. december 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Jeg kører meget med bus og tog etc, og jeg har altså aldrig oplevet dem som værende et problem, tværtimod. - Og jo, de kan nemt låses fast :-)

Yeeeeeees sådan:0)

Svaret jeg manglede:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.