Vi har fundet transportvognen til Anton og den lille ny:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
30 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Valle81

Nu vi venter os igen og får pseodutvillinger, såfår vi jo brug for noget til at transportere begge børn i samtidig:0)

Vi var såi babysam i fredags,og jeg har fundet VOGNEN somvi bare må eje:0)

En Emmaljunga Twin nitro i coffee farvet.

Den er så sindsyg lækker,storog rummelig og bare så FLOT:0) Er solgt.

Vi kører jo Silvercross mht barnevogn, så det er lidt et skridt i en retning der "ikke helt er min stil" at skulle have noget "moderne":0) Men synes denne brune giver lidt retro til den:0)

Farven fra Emmaljungas hjemme side synes jeg snyder lidt - den er meget mere dyb brun i farven:0)

Så nu skal der ønsked gavekort til jul og fødselsdage så drømmen om denne 6000 kroners vogn kan indfries:0)

Nå ville ikke noget - bare dele:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

L-Mortil3

Hvor er den lækker

Jeg har købt en Brio twinseklapvogn der matcher barnevognen til vores kommende pseudotvillinger (Det må de vel være med 16 mdr mellem?)  Liam har allerede prøvekørt den, dog alene

Anmeld

12. december 2010

Lone Jakobsen

den er sørme også lækker

er forhjulene svingbare?

Anmeld

12. december 2010

Maria.

Lækker vogn!!

jeg er nødt til at eje den i sort - altså bare en enkeltmandsvogn regne med at købe dn til foråret.. Den er superlækker at køre med!

Anmeld

12. december 2010

Maria.

Forresten fandt i et navn?

Anmeld

12. december 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Nu vi venter os igen og får pseodutvillinger, såfår vi jo brug for noget til at transportere begge børn i samtidig:0)

Vi var såi babysam i fredags,og jeg har fundet VOGNEN somvi bare må eje:0)

En Emmaljunga Twin nitro i coffee farvet.

Den er så sindsyg lækker,storog rummelig og bare så FLOT:0) Er solgt.

Vi kører jo Silvercross mht barnevogn, så det er lidt et skridt i en retning der "ikke helt er min stil" at skulle have noget "moderne":0) Men synes denne brune giver lidt retro til den:0)

Farven fra Emmaljungas hjemme side synes jeg snyder lidt - den er meget mere dyb brun i farven:0)

Så nu skal der ønsked gavekort til jul og fødselsdage så drømmen om denne 6000 kroners vogn kan indfries:0)

Nå ville ikke noget - bare dele:0)

Christina

Synes den er smadderflot... 

Anmeld

12. december 2010

Valle81

Line&Liam skriver:

Hvor er den lækker

Jeg har købt en Brio twinseklapvogn der matcher barnevognen til vores kommende pseudotvillinger (Det må de vel være med 16 mdr mellem?)  Liam har allerede prøvekørt den, dog alene

Jep 16 mdr imellem er også pseudo:0)

Din vogn er sku også lidt for lækker:0)

Åhh kan slet ikke vente med at få købt den......................en gang:0)

Anmeld

12. december 2010

Valle81

nutche skriver:

den er sørme også lækker

er forhjulene svingbare?

Jeg må indrømme at det ved jeg faktisk ikke, men det tror jeg helt bestemt de er.Med svingbart styr osv:0)

Anmeld

12. december 2010

Valle81

Maria. skriver:

Lækker vogn!!

jeg er nødt til at eje den i sort - altså bare en enkeltmandsvogn regne med at købe dn til foråret.. Den er superlækker at køre med!

Ja de er smarte:0)

Jeg ville gerne væk fra sort - har du set den med de grønne farver - den er altså også lidt for smækker lækker:0)

Anmeld

12. december 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Synes den er smadderflot... 

Tak:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.