Vi har fundet transportvognen til Anton og den lille ny:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Pige2009

nutche skriver:

den er sørme også lækker

er forhjulene svingbare?

Jeps - det er de på denne model

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Maria.

Valle81 skriver:

Ja de er smarte:0)

Jeg ville gerne væk fra sort - har du set den med de grønne farver - den er altså også lidt for smækker lækker:0)

De er lækre allesammen! men har besluttet mig for en sort! Sidst ville jeg ha en sort, men endte med en grå..

Anmeld

12. december 2010

Pige2009

Valle81 skriver:

Jeg må indrømme at det ved jeg faktisk ikke, men det tror jeg helt bestemt de er.Med svingbart styr osv:0)

De forreste hjul er svingbare - synes også farven er super fed IRL. Good choice

Anmeld

12. december 2010

Valle81

Baagøe skriver:

De forreste hjul er svingbare - synes også farven er super fed IRL. Good choice

:0)

Tak for den oplysning:0) Vi rullede ikkemeget med den, men vidste bare at den skulle vi have. en fra min mødre gruppe har også pseodutvillinger og hun har emmaljunga, så vidste bare det skulle være det mærke:0)

Har kigget efter tidligere brugte modeller på nettet, men der er ingen der er denne brune farve:0) Og synes du ikke også der er væstentlig forskel på billede og IRL:0)

Anmeld

12. december 2010

Valle81

Maria. skriver:

De er lækre allesammen! men har besluttet mig for en sort! Sidst ville jeg ha en sort, men endte med en grå..

He he:0)

Jeg har en sort teutonia stående - valgte også den sorte - men blev så misundelig på andre med farverpå,så det ville jeg have denne gang:0)

Anmeld

12. december 2010

Pige2009

Valle81 skriver:

:0)

Tak for den oplysning:0) Vi rullede ikkemeget med den, men vidste bare at den skulle vi have. en fra min mødre gruppe har også pseodutvillinger og hun har emmaljunga, så vidste bare det skulle være det mærke:0)

Har kigget efter tidligere brugte modeller på nettet, men der er ingen der er denne brune farve:0) Og synes du ikke også der er væstentlig forskel på billede og IRL:0)

Jo kæmpe forskel. Den ser vildt fesen ud på billedetMen IRL er den en helt anden.

Jeg har selv en Emmaljunga Cerox 2.0 i farven Pro Titan og jeg er super glad for den

Anmeld

12. december 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Nu vi venter os igen og får pseodutvillinger, såfår vi jo brug for noget til at transportere begge børn i samtidig:0)

Vi var såi babysam i fredags,og jeg har fundet VOGNEN somvi bare må eje:0)

En Emmaljunga Twin nitro i coffee farvet.

Den er så sindsyg lækker,storog rummelig og bare så FLOT:0) Er solgt.

Vi kører jo Silvercross mht barnevogn, så det er lidt et skridt i en retning der "ikke helt er min stil" at skulle have noget "moderne":0) Men synes denne brune giver lidt retro til den:0)

Farven fra Emmaljungas hjemme side synes jeg snyder lidt - den er meget mere dyb brun i farven:0)

Så nu skal der ønsked gavekort til jul og fødselsdage så drømmen om denne 6000 kroners vogn kan indfries:0)

Nå ville ikke noget - bare dele:0)

Christina

Den er rigtig lækker, kan godt forstå I er faldet for den :-)

Jeg har single versionen i pro titan, og går aldrig tilbage til klapvogn uden svingbare forhjul! De kan også låses, hvilket var genialt den anden dag i høj sne :-)

Min model har dog ikke svingbart styr, men man vender kassen nemt. - Men tvillingemodellen har vendbart? Det er måske også lidt meget at stå og bakse med at vende sådan en tvillinge en.

Laura

Anmeld

12. december 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Jeps - det er de på denne model

okay... må indrømme at jeg bedst kan lide vogne hvor hjulene ikke er svingbare.... men det er jo så forskelligt hvad man bedst kan li

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

nutche skriver:

okay... må indrømme at jeg bedst kan lide vogne hvor hjulene ikke er svingbare.... men det er jo så forskelligt hvad man bedst kan li

Jeg er helt enig - derfor valgte jeg også Emmaljunga Cerox 2.0

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Jeg er helt enig - derfor valgte jeg også Emmaljunga Cerox 2.0

tror også det afhænger meget af hvordan den skal bruges. min sku meget med bybus og der duede det bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.