Øv Liva er bare så skidt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Barbamama

Ej hvor er det bare synd..... Ved slet ikke hvad jeg skal sige... Håber da ikke der ligger noget til grund for at hun er så skidt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ej hvor er det bare synd..... Ved slet ikke hvad jeg skal sige... Håber da ikke der ligger noget til grund for at hun er så skidt....

Hun havde det fint igår så hun er kommet i børnehave igen. Men har sagt at hvis der kommer mere med maven, så er det afsted til lægen med det samme!
De sagde dog i børnehaven igår at der er mange der ligger med opkast for tiden, så jeg tror/håber bare at Liva er lidt uheldig og raver alt til sig.... det gjorde hun også den første vinter i dagpleje.

Anmeld

14. december 2010

TbCp

Øv... så gik det så godt igår men så blev hun dælme ringet hjem idag fordi hun havde gået og været ked af det det meste af dagen og hvade gået og hængt Kan ikke forstå de først ringer hende hjem kl. 13.30 så....
Carsten forsøger at få fat i lægen for hun var bare så skidt da hun kom hjem, men har stadig ingen feber....

Anmeld

14. december 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hun havde det fint igår så hun er kommet i børnehave igen. Men har sagt at hvis der kommer mere med maven, så er det afsted til lægen med det samme!
De sagde dog i børnehaven igår at der er mange der ligger med opkast for tiden, så jeg tror/håber bare at Liva er lidt uheldig og raver alt til sig.... det gjorde hun også den første vinter i dagpleje.

Puha det er ikke godt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.