Øv Liva er bare så skidt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. december 2010

TbCp

Sad lige og skrev ned for de sidste par uger

21-24. nov. dårlig mave

2.- 4. dec. Diarre
9.-10. dec opkast → nu: + dårlig, har ondt, klager over mavesmerter, spiser intet, drikker meget lidt, sover meget, leger ikke, græder, vil bæres, helst gåes rundt med....

Temp i dag 36,6

Vi kan ikke finde ud af hvad der er med hende.

Lige nu sover hun og jeg tror vi ringer til lægevagten når hun vågner.... hun ligner en der burde have meget høj feber for hun er bare SÅ skidt

Er bare så bange for at få fat i en af de trælse lægevagter..... tror jeg får Carsten til at ringe han er noget bedre til den slags end mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

lion

Det lyder bare ikke godt.

Jeg håber hun snart får det bedre

Anmeld

12. december 2010

TbCp

lion skriver:

Det lyder bare ikke godt.

Jeg håber hun snart får det bedre

Der bliver bare ved med at komme noget, det er så synd for hende

Men tak skal du have, håber det snart er ovre

Anmeld

12. december 2010

anna-jonas

Det lyder som om i skal til jeres egen læge i morgen, og have taget et par blodprøver, og måske tage en afføringsprøve med, så den kan blive sendt til analyse. Har hun tabt sig??

Rigtig god bedring med hende.

Knus Mette

Anmeld

12. december 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Det lyder som om i skal til jeres egen læge i morgen, og have taget et par blodprøver, og måske tage en afføringsprøve med, så den kan blive sendt til analyse. Har hun tabt sig??

Rigtig god bedring med hende.

Knus Mette

Der kommer ikke noget ind... så der kommer heller ikke noget ud

Har faktisk ikke vejet hende, måske jeg skulle gøre det i aften...

Hun har lige taget 2 1/2 time på sofaen, og vi har fået et par saltstænger i hende....

Anmeld

12. december 2010

JustAnotherName

Øv, hvor trist!    - Rigtig, rigtig god bedring med hende, i en fart!

Anmeld

12. december 2010

TbCp

Hun vågnede efter 2 1/2 time og har spist nogle saltstænger. Vi har også fået vand og saft i hende og hun virker mere frisk nu.....
Hun får lov at blive hjemme imorgen og så hpber vi godt nok det er overstået igen!!!

Anmeld

12. december 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hun vågnede efter 2 1/2 time og har spist nogle saltstænger. Vi har også fået vand og saft i hende og hun virker mere frisk nu.....
Hun får lov at blive hjemme imorgen og så hpber vi godt nok det er overstået igen!!!

ej, det er jeg godt nok glad for at læse! skulle lige til at skrive, at en vagtlæge engang sagde til mig at man som sådan, ikke skulle se så meget på feberen, men almentilstanden... altså om de drak, tissede og var matte eller friske... jeg blev sgu lige alvorligt nervøs for Liva der.... øv.... krydser fingre

Anmeld

12. december 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

ej, det er jeg godt nok glad for at læse! skulle lige til at skrive, at en vagtlæge engang sagde til mig at man som sådan, ikke skulle se så meget på feberen, men almentilstanden... altså om de drak, tissede og var matte eller friske... jeg blev sgu lige alvorligt nervøs for Liva der.... øv.... krydser fingre

Anmeld

12. december 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Vi har også været rigtig nervøse for hende....

For hun har virkelig været skidt.... normalt kan hun godt fare rundt selvom hun har feber, men nu lå hun bare...

Men vi håber meget at hun er frisk imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.