Øv Liva er bare så skidt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Vi har også været rigtig nervøse for hende....

For hun har virkelig været skidt.... normalt kan hun godt fare rundt selvom hun har feber, men nu lå hun bare...

Men vi håber meget at hun er frisk imorgen!

ja, når de har det skidt og IKKE har feber, så bliver man sgu rigtig nervøs!!!!

åh Tina, jeg håber ikke du har haft det alt for slemt, det gør det jo ikk bedre hvis man har det skidt i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, når de har det skidt og IKKE har feber, så bliver man sgu rigtig nervøs!!!!

åh Tina, jeg håber ikke du har haft det alt for slemt, det gør det jo ikk bedre hvis man har det skidt i forvejen

Der kommer så mange dumme tanker i hovedet!

Men Carsten har været så god så det er dejligt

Og så tog jeg op og trænede idag, for at komme bare lidt ud, det hjælper jo også rigtig meget!

Anmeld

12. december 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Der kommer så mange dumme tanker i hovedet!

Men Carsten har været så god så det er dejligt

Og så tog jeg op og trænede idag, for at komme bare lidt ud, det hjælper jo også rigtig meget!

Sådan! Det er vejen frem... Hvor træner du henne? Det giver en særlig fornemmelse!Uh... Jeg har jo selv haft det sådan, rigtig rigtig skidt... Jeg ønsker det ikke for noget menneske, for det kan ikke beskrives hvor skrækkeligt det er! Jeg håber du får det bedre og får et rimeligt niveau, hvor du kan fungere og være glad!!!

Anmeld

12. december 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Sådan! Det er vejen frem... Hvor træner du henne? Det giver en særlig fornemmelse!Uh... Jeg har jo selv haft det sådan, rigtig rigtig skidt... Jeg ønsker det ikke for noget menneske, for det kan ikke beskrives hvor skrækkeligt det er! Jeg håber du får det bedre og får et rimeligt niveau, hvor du kan fungere og være glad!!!

Jeg træner i ccs på Kochsgade. Har været afsted 4 gange denne uge og det er en fantastisk fornemmelse, ihvertfald bagefter Jeg vil gøre alt nu for at jeg får det helt godt igen, for kan ikke byde min familie det her!

Anmeld

12. december 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg træner i ccs på Kochsgade. Har været afsted 4 gange denne uge og det er en fantastisk fornemmelse, ihvertfald bagefter Jeg vil gøre alt nu for at jeg får det helt godt igen, for kan ikke byde min familie det her!

Det er stærkt gået! Og det er flot at du finder viljen og energien til det!!!

Anmeld

13. december 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er stærkt gået! Og det er flot at du finder viljen og energien til det!!!

Jeg har en mand som er god til at sparke mig ud af døren så jeg kommer afsted

Anmeld

13. december 2010

ChatH

ÅHH hvor er det bare synd for hende.. håber hun har det bedre idag

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

Håber I har en gó "hjemme-dag" og Liva har det meget bedre igen idag ?!?

Anmeld

13. december 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Håber I har en gó "hjemme-dag" og Liva har det meget bedre igen idag ?!?

Tak skal du have

Jo hun er stort set sig selv igen, spiset knap så meget som hun plejer men ellers er der godt gang i hende, hun er glad og drøner rundt

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Tak skal du have

Jo hun er stort set sig selv igen, spiset knap så meget som hun plejer men ellers er der godt gang i hende, hun er glad og drøner rundt

Det var dejligt at høre   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.