Hygge-hvem-er-folk-tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

oo

1. Hvor kommer du fra? Æh hm...vestegnen er vist det der bedst dækker det. Jeg er født i Brøndbystrand, har gået i folkeskole i Sengeløse og boet i Høje Taastrup indtil jeg flyttede hjemmefra - til Albertslund Da jeg mødte Søren flyttede vi sammen på Nørrebro lige ved Blågårdsgade

2. Hvor bor du nu? I skoven lige udenfor Faaborg. Vi flyttede herned fordi vi gerne ville ud på landet og jeg læste på Syddansk Universitet, så turen fra København til Odense var jo monsterdyr (over 3000 kr hver måned for transport alene), så vi rykkede herned. Når jeg er færdig med at læse regner vi med at rykke tilbage til Sjælland...dog stadig "på landet"..eller rettere: ude i skoven

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? Jeg læser Litteraturvidenskab ved Syddansk Universitet med tilvalg i Historie. Jeg mangler min kandidat, som jeg tager efter endt barsel.

4. Har du børn? Navn, alder?! Jeg har en datter, Sol Celia, på knap to måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Zafir

1. Hvor kommer du fra?

2. Hvor bor du nu?

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse?

4. Har du børn? Navn, alder?!

1: Jeg er vokset op i Københavns og Frederikssberg Kommune. Brønshøj, Nordvest og Frederikssberg Rådhusplads.

2: Jeg bor i 4571 DÉR totalt nordvest sj, næsten så langt op man kan komme. Sol Sol og Sol - Dejlig vejr, strand, skove, kanon hyggelige mennesker. - Kbh når ikke Odsherred til Sokkeholderne hehe...

3: Jeg er pt på barsel, fra mit arbejde som tekniker på CSU i Roskilde, hvor jeg laver IT handicaphjælpemidler

4: Jeg er MOAR til Idun på 6 år og Frigg på 3 mrd og 11 dage

Anmeld

12. december 2010

Zafir

Tjuhl skriver:

2. Hvor bor du nu? I skoven lige udenfor Faaborg. Vi flyttede herned fordi vi gerne ville ud på landet og jeg læste på Syddansk Universitet, så turen fra København til Odense var jo monsterdyr (over 3000 kr hver måned for transport alene), så vi rykkede herned. Når jeg er færdig med at læse regner vi med at rykke tilbage til Sjælland...dog stadig "på landet"..eller rettere: ude i skoven

Odsherred kan anbefales

Anmeld

12. december 2010

Chalala85

1. Hvor kommer du fra?Karlslunde og er opvokset der2. Hvor bor du nu?Søborg3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse?Er uddannet pensionsrådgiver, men arbejder i familiefirmaet med bla. bogføring, pensionsordninger, HR etc.4. Har du børn? Navn, alder?!Mikkel på 3 år

Anmeld

12. december 2010

oo

Zafir skriver:

Odsherred kan anbefales

haha jeg har allerede sagt til Søren at "Zafir og Tom bor jo også på landet på sjælland, så det kan man godt!"

Anmeld

12. december 2010

Kloster

1. Hvor kommer du fra?

Kommer fra landet i Jammerbugt kommune i Nordjylland.

2. Hvor bor du nu?

Bor i Torslev, Jammerbugt kommune i Nordjylland. (ca 10 km fra mit barndomshjem.

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse?

Jeg arbejder som sosu-ass på et pl.hjem 4 km fra min bopæl.

4. Har du børn? Navn, alder?!

Ja jeg har 3 drenge. Rasmus på 13 år (om en uge) Nicolaj på 11 år og Mads på 6 år.

Anmeld

12. december 2010

anjamichell@gmail.com

Jeg kommer fra Fårevejle i Odsherred...

Bor nu i Kundby men vi er ved at gøre et hus færdigt i Fårevejle og flytter tilbage dertil indenfor de næste par mdr og jeg glæder mig!!

Jeg lider af angst og har gjort det i ca 13 år og venter på revalidering så jeg kan begynde på min uddannelse som lærer...

Jeg har min søn Marcos på 10 år og er gravid i 9 uge

Anmeld

12. december 2010

missie20

1. Hvor kommer du fra?
Min mors mave, ej fra Glostrup/Ejby.Senere som ca. 13 årig flyttede vi til Slangerup.Så har jeg boet i Hillerød,Ringkøbing og Landskrona (Sverige)
Hvor bor du nu?
Kalundborg
3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse?
Barsel. Er uddannet social og sundhedshjælper, men overvejer at starte på hundefrisør uddannelsen efter barsel.
4. Har du børn? Navn, alder?!
Ja. Frederik på 8 måneder.

Anmeld

12. december 2010

Zafir

Tjuhl skriver:

haha jeg har allerede sagt til Søren at "Zafir og Tom bor jo også på landet på sjælland, så det kan man godt!"

Ja, men hvad endnu federe er, at det er alle de COOL mennesker der bor her oppe Dem der er lidt tossede. Dem der godt kan lide at bade midt om natten i kongsøre skov, dem der holder fester med sine naboer eller laver bål midt om vinteren... Eller bygger kæmpe vikingetelte i påsken

Så I ville sikkert passe stortartet ind heroppe

Anmeld

12. december 2010

maria_wlt

1 og 2. Jeg kommer fra en lille by på nordfyn. Otterup. men har boet i Odense de sidste 7 år

3. Jeg er uddannet SOSU-hjælper og arbejder på et plejecenter om aftenen.

4. Jeg har Tristan på snart 1 år og venter en pige til April. Hun skal hedde Ene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.