Hygge-hvem-er-folk-tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Mor-til-asta-09

opvokset i aalborg, men bor nu i Tårs ( hjørring ) sammen med min kæreste og vores datter på 16 mdr.

Jeg arbejder som køkkenchef, og er ansat på hotellet i byen som ejes af mine forældre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Malene84

JulieE skriver:

Bornholm rocks!!! -So to speak   Er gift en med ½ bornholmer, der kan tale bornholmsk så ungerne og jeg bliver aldeles rundtossede. Han har tilbragt samtlige skoleferier på bornholm og han har sgu smittet mig og ungerne  Så nu er det ikke sommerferie, hvis vi ikke er mindst 2 uger på stenen. Hvor på Bornholm kommer du fra?

åårrrrhhh hvor lyder det bare dejligt!!!! jeg er fra Rønne! Jeg nyder virkelig også at komme HJEM  skøn og dejlig ø!! Og mine egne unger skal også slæææææbes med flere gange om året til de bliver gamle nok til at blive hjemme (læs; aldrig)

Anmeld

12. december 2010

saxa

Uhh hvor kommer jeg fra..? Er født i Skive, opvokset lidt rundt omkring bla. i Biersted og Skelund

Jeg bor nu i Hadsund (Nordjylland) med min dejlige mand og vores yderst fantastiske børn Yasmin 2½år og Oliver 3mdr.

Jeg er lige blevet uddannet Pædagog, en måned før jeg sprang på barsel Og håber at finde drømmejobbet indenfor specialen når barselen er slut og måske videreuddanne mig senere..

Anmeld

12. december 2010

Trine89

1. Hvor kommer du fra? jeg kommer fra en lille by i Nordjylland som hedder Øster Hurup, hvor jeg boede de første 17 år af mit liv og savner den by som bare pokker

2. Hvor bor du nu? Bor nu i Nyborg med min kæreste..

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? jeg er ved at uddanne mig til multimedie Integrator. og jeg arbjeder som elev in den for faget (sjovt nok)

4. Har du børn? Navn, alder?! Vi har en på vej.. er 4+2 i dag

Anmeld

12. december 2010

saxa

Trine89 skriver:

1. Hvor kommer du fra? jeg kommer fra en lille by i Nordjylland som hedder Øster Hurup, hvor jeg boede de første 17 år af mit liv og savner den by som bare pokker

2. Hvor bor du nu? Bor nu i Nyborg med min kæreste..

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? jeg er ved at uddanne mig til multimedie Integrator. og jeg arbjeder som elev in den for faget (sjovt nok)

4. Har du børn? Navn, alder?! Vi har en på vej.. er 4+2 i dag

Øster-Hurup Skøøøn by om sommeren...

Anmeld

12. december 2010

Trine89

saxi skriver:

Øster-Hurup Skøøøn by om sommeren...

Jep det er det  

men syntes nu også den har sin charme om vinteren heeh  

Anmeld

12. december 2010

bøgelund

1. Hvor kommer du fra? Jeg kommer fra Tommerup. en lille by 15 km SV fra Odense

2. Hvor bor du nu? Nu er jeg flyttet med min kæreste til Munkebo. på nordøst fyn. 

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? yep, er uddannet social og sundhedsassistent, og er nattevagt på et plejehjem. er dog pt på barsel...

4. Har du børn? Navn, alder?! snart Anna Kirstine.. har termin 3. januar...

Anmeld

12. december 2010

Jibbe

1. Jeg kommer fra Århus N

2. Jeg bor nu i Frederikshavn men har boet 8 år i Svendborg (og ville gerne tilbage)

3. Jeg er uddannet tjener men er på barsel nu

4. Jeg har en dejlig dreng på 4½ måned, Frej,

Anmeld

12. december 2010

Maja_4000

1. Hvor kommer du fra? Jeg kommer fra Roskilde

2. Hvor bor du nu? Bor stadig i Roskilde  Satser på at blive her altid ! (:

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? Er desværre arbejdsløs .. Nu ville jeg jo så være på barsel :p Men efter min barsel skal jeg læse enkeltfag på vuc (:

4. Har du børn? Navn, alder?! På onsdag har jeg  Vi tror det bliver en Caroline .. Men vi skal jo lige se hende først (;

Anmeld

12. december 2010

Maria.

Er født og opvokset på Amager.
Flyttede til Falster da jeg var 14 år. Flyttede tilbage til Sjælland da jeg var 17 år - for at studere.. Har efterfølgende boet i Roskilde, Jyllinge, Veksø, Hellerup og nu Rødovre.

jeg er uddannet sosuhjælper men er pt på barsel. Efter barsel skal jeg læse videre til assistent.

Har Magnus på snart 4 år og Malou Rose på 6,5 måned.. er gift med min dejlige mand. Vi har lige haft 5 års bryllupsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.