Hygge-hvem-er-folk-tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Mor-til-asta-09

opvokset i aalborg, men bor nu i Tårs ( hjørring ) sammen med min kæreste og vores datter på 16 mdr.

Jeg arbejder som køkkenchef, og er ansat på hotellet i byen som ejes af mine forældre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Malene84

JulieE skriver:

Bornholm rocks!!! -So to speak   Er gift en med ½ bornholmer, der kan tale bornholmsk så ungerne og jeg bliver aldeles rundtossede. Han har tilbragt samtlige skoleferier på bornholm og han har sgu smittet mig og ungerne  Så nu er det ikke sommerferie, hvis vi ikke er mindst 2 uger på stenen. Hvor på Bornholm kommer du fra?

åårrrrhhh hvor lyder det bare dejligt!!!! jeg er fra Rønne! Jeg nyder virkelig også at komme HJEM  skøn og dejlig ø!! Og mine egne unger skal også slæææææbes med flere gange om året til de bliver gamle nok til at blive hjemme (læs; aldrig)

Anmeld

12. december 2010

saxa

Uhh hvor kommer jeg fra..? Er født i Skive, opvokset lidt rundt omkring bla. i Biersted og Skelund

Jeg bor nu i Hadsund (Nordjylland) med min dejlige mand og vores yderst fantastiske børn Yasmin 2½år og Oliver 3mdr.

Jeg er lige blevet uddannet Pædagog, en måned før jeg sprang på barsel Og håber at finde drømmejobbet indenfor specialen når barselen er slut og måske videreuddanne mig senere..

Anmeld

12. december 2010

Trine89

1. Hvor kommer du fra? jeg kommer fra en lille by i Nordjylland som hedder Øster Hurup, hvor jeg boede de første 17 år af mit liv og savner den by som bare pokker

2. Hvor bor du nu? Bor nu i Nyborg med min kæreste..

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? jeg er ved at uddanne mig til multimedie Integrator. og jeg arbjeder som elev in den for faget (sjovt nok)

4. Har du børn? Navn, alder?! Vi har en på vej.. er 4+2 i dag

Anmeld

12. december 2010

saxa

Trine89 skriver: