Hygge-hvem-er-folk-tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Malene84

KaLee skriver:

Klasse betegnelse!!! 

heheh. YIIIIR!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

LinLin

1. Hvor kommer du fra? Århus (V )

2. Hvor bor du nu? I Tilst - 7 km udenfor Århus (3 km fra hvor jeg er vokset op )

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? Er pædagog i en vuggestue i Århus V (hehe - jeg er ikke kommet så langt )

4. Har du børn? Navn, alder?! Jeg har to drenge: David på 4 år og 3 mdr og Adam på 3 mdr.

Anmeld

12. december 2010

LotteGabriella

1. Jeg er født i Glostrup, men er opvokset i Brøndbyøster og har i mit voksne liv boet på Amager af 2 omgange, i Vallensbæk Strand og på Vesterbro.

2. Jeg bor nu i Nykøbing Mors sammen med min mand, vores datter og vores kat

3. Jeg er uddannet i Finansministeriet som kontor-allround med speciale i offentlig forvaltning. Jeg arbejder nu i Kriminalforsorgen Vestjylland.

4. Jeg har en dejlig datter på snart 2,5 år som hedder Daniella

Anmeld

12. december 2010

Isabeau2206

Ellim skriver:

JA OKAY JEG KEDER MIG!

Så tænkte at du kunne være lidt sjovt at vide:

1. Hvor kommer du fra?

2. Hvor bor du nu?

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse?

4. Har du børn? Navn, alder?!

Jeg starter:

1. Kommer fra Hillerød

2. På Nørrebro med min kæreste

3. Læser til sygeplejerske

4. Har ingen børn endnu (men arbejder på sagen )

1. Hvor kommer du fra? Jeg kommer fra Aalborg.

2. Hvor bor du nu? Jeg b or i Sæby, hvilket jeg har gjort de sidste 6 år, fordi kæresten boede heroppe. Er nu glad for, jeg fulgte med Det er en dejlig by!

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? Jeg begynder uddannelse til januar. Begynder på SOSU grundforløbet, og så videre på pædagogisk ass. til august.

4. Har du børn? Navn, alder?! Jeg har Stella som snart, lige om hjørnet, blir´ 15 mdr.

Diana & Stella

Anmeld

12. december 2010

Maise

SussieThyssen skriver:

den er jeg med på

1. Hvor kommer du fra?
Er født i Sorø i slutningen af dec. 1958 som et af de sidste børn på fødeafdelingen på Sorø Sugehus, inden den blev lukket.
har trådt mine barnesko i Udkanten af Sorø, samt Stenlilleområdet.

2. Hvor bor du nu?
Bor mellem Nyborg og Ørbæk på Fyn i et hyggeligt hus ude på landet, med en lille have. Har to dejlige katte og en undulat.

Er pt ledig men godkendt til flexjob. Desværre er min mand også ledig, men vi overvejer kraftigt at leje kælderlejligheden under vores hus og der indrette kursuslokale og kontorforhold, så min mand kan arbejde hjemmefra og jeg kan starte kurser og foredrag op dernede.

Ja, jeg har 3.

Charlotte 29 år, +2 lige straks 3 børnebørn, Emma og Asbjørn på 5 og 6 år.
Iøvrigt har Emma fødselsdag i dag

Rebecka ligestraks 20 år

Nickolai 13 år.

Kærligst
Sussie

hvad ville du holde foredrag om ??

Anmeld

12. december 2010

Maise

1. er født på Hvidovre og er opvokset i Valby -KBH. Flyttede på landet som 12 årig med min mor og har boet forskellige steder i sydvestsjælland.(slagelse, fuglebjerg, snekkerup, Ting-jellinge)

2. bor  i Korsør nu på 5 år i ejerlejlighed v. Noret.

3. jeg er uddannet sygeplejerske i 2005 og har siden arbejdet på en ældrepsykiatrisk afd. Har været souschef der i 1,5 år ,men vender efter min barsel tilbage som alm. sygeplejerske.

4. Min kæreste Jakob og jeg har Clara på snart 1 år (nytårsaften)

og satser stort på at skulle have flere børn

Anmeld

12. december 2010

LotteGabriella

Tina2 skriver:

1. Hvor kommer du fra? Jeg kommer fra Thisted....

2. Hvor bor du nu? Jeg bor i Vester Hassing 18 km nordøst for Aalborg.

3. Hvilket arb har du, eller er du under uddannelse? Jeg er uddannet social- og sundhedshjælper og har arbejdet som dette i 14 år. Sagde dog op i 2008 og arbejder nu i vores eget firma.

4. Har du børn? Navn, alder? Jeg har 3 børn, Filuca- snart 7 år, Milas- 3½ år og Tamica- 3 mdr.

Sikke nogle lækre navne, dine børn har

Anmeld

12. december 2010

JulieE

Malene84 skriver:

1. Hvor kommer du fra?

Jeg er totalt sildeperker!!! Jeg er født og opvokset på Bonrholm. Kan desværre kun tale bornholmsk, når jeg bliver pissed of. Gad godt kunne tale det engang imellem. Når jeg savner min familie allermest, kan jeg tude over en Svaneke bryg i Føtex  Alt fra Bornholm duer!

2. Hvor bor du nu?

Nu bor jeg i København (amager - fra ø til ø)

Jeg er uddannet pædagog (juni 2010), nåede dog aldrig at starte i arbejde før drengene kom

Jeps to dejlige af slagsen. Tristan og Villads 7 måneder  (og gerne flere i fremtiden... tager gerne endnu et sæt tvillinger)

Bornholm rocks!!! -So to speak   Er gift en med ½ bornholmer, der kan tale bornholmsk så ungerne og jeg bliver aldeles rundtossede. Han har tilbragt samtlige skoleferier på bornholm og han har sgu smittet mig og ungerne  Så nu er det ikke sommerferie, hvis vi ikke er mindst 2 uger på stenen. Hvor på Bornholm kommer du fra?

Anmeld

12. december 2010

JulieE

1. Jeg kommer oprindelig fra Gistrup lige uden for Aalborg.

2. Nu bor jeg på 8. år i Hvidovre og ko´mmer nok aldrting herfra

3. Jeg er egentluig uddannet teatertekniker på Østre Gasværk teater, men arbejder nu som supporter på et datingsite

4. Er blevet beriget med to lækre unger. Jacob på 6½ år og Line på 4 år

Anmeld

12. december 2010

KajaHH

Ellim skriver:

JA OKAY JEG KEDER MIG!

Så tænkte at du kunne være lidt sjovt at vide:

1. Hvor kommer du fra?

2. Hvor bor du nu?

Jeg starter:

1. Kommer fra Hillerød

2. På Nørrebro med min kæreste

3. Læser til sygeplejerske

4. Har ingen børn endnu (men arbejder på sagen )

1. Jeg er født i Esbjerg

2. Lunde ved Varde

3. Jeg er førtidspensionist, da jeg desværre har været ude for en arbejdsulykke.

4. 3 stykker, er det blevet til.

Kate på 4 år

Ann-Sofie på 3 år og Markus på 17 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.