Hygge-hvem-er-folk-tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Malene84

KaLee skriver:

Klasse betegnelse!!! 

heheh. YIIIIR!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

LinLin

1. Hvor kommer du fra? Århus (V )

2. Hvor bor du nu? I Tilst - 7 km udenfor Århus (3 km fra hvor jeg er vokset op )

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? Er pædagog i en vuggestue i Århus V (hehe - jeg er ikke kommet så langt )

4. Har du børn? Navn, alder?! Jeg har to drenge: David på 4 år og 3 mdr og Adam på 3 mdr.

Anmeld

12. december 2010

LotteGabriella

1. Jeg er født i Glostrup, men er opvokset i Brøndbyøster og har i mit voksne liv boet på Amager af 2 omgange, i Vallensbæk Strand og på Vesterbro.

2. Jeg bor nu i Nykøbing Mors sammen med min mand, vores datter og vores kat

3. Jeg er uddannet i Finansministeriet som kontor-allround med speciale i offentlig forvaltning. Jeg arbejder nu i Kriminalforsorgen Vestjylland.

4. Jeg har en dejlig datter på snart 2,5 år som hedder Daniella

Anmeld

12. december 2010

Isabeau2206

Ellim skriver:

JA OKAY JEG KEDER MIG!

Så tænkte at du kunne være lidt sjovt at vide:

1. Hvor kommer du fra?

2. Hvor bor du nu?

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse?

4. Har du børn? Navn, alder?!

Jeg starter:

1. Kommer fra Hillerød

2. På Nørrebro med min kæreste

3. Læser til sygeplejerske

4. Har ingen børn endnu (men arbejder på sagen )

1. Hvor kommer du fra? Jeg kommer fra Aalborg.

2. Hvor bor du nu? Jeg b or i Sæby, hvilket jeg har gjort de sidste 6 år, fordi kæresten boede heroppe. Er nu glad for, jeg fulgte med Det er en dejlig by!

3. Hvilke arbejde har du, el er du under uddannelse? Jeg begynder uddannelse til januar. Begynder på SOSU grundforløbet, og så videre på pædagogisk ass. til august.

4. Har du børn? Navn, alder?! Jeg har Stella som snart, lige om hjørnet, blir´ 15 mdr.

Diana & Stella

Anmeld