Hvordan har jeres dag været??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

SussieThyssen

TbCp skriver:

Spiller du WoW???

Jeg så dig ikke som typen

Hilsen en aktiv wow-spiller

ROFL..ja skindet kan bedrage min pige..jeg har spillet i over 5 år nu
Hele familien er wow-freaks. Mand, søn, døtre og svigersønner, samt diverse IRL-venner. VI har endda LAN-party engang i kvartalet hvor hele familien uden småbørn samles med venner og så spilles der ellers fra torsdag til søndag.
Og ellers spiller vi så meget andet.
For mit eget vedkommende spiller jeg Sims, Heroes 3 M&M, samt et hav af andre spil..så jo
Nogle familer går op i sport, andre i cykelløb eller noget helt 127'ende..her i huset er vi compu-nørder.
"For the Alliance!!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

TbCp

SussieThyssen skriver:

ROFL..ja skindet kan bedrage min pige..jeg har spillet i over 5 år nu
Hele familien er wow-freaks. Mand, søn, døtre og svigersønner, samt diverse IRL-venner. VI har endda LAN-party engang i kvartalet hvor hele familien uden småbørn samles med venner og så spilles der ellers fra torsdag til søndag.
Og ellers spiller vi så meget andet.
For mit eget vedkommende spiller jeg Sims, Heroes 3 M&M, samt et hav af andre spil..så jo
Nogle familer går op i sport, andre i cykelløb eller noget helt 127'ende..her i huset er vi compu-nørder.
"For the Alliance!!"

Anmeld

12. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Så har de nok gemt dem....LOL
Nå pyt...jeg anbragte mig i et hjørne og stod der, så det gik da.
Iøvrigt smart at man kan leje kørestole derinde.
For min datter og svigersøn lejede en til hende da de skulle i centret sidste lørdag og shoppe...hun kan jo heller ikke gå ret meget pga plukveer, så de havde stor glæde af det.

Ja, de er sikket pakket ind eller lignende Jeg har haft min mormor med derude i kørestol, så ja det er virkelig super Håber cacaoen smagte jer - mums

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Ja, de er sikket pakket ind eller lignende Jeg har haft min mormor med derude i kørestol, så ja det er virkelig super Håber cacaoen smagte jer - mums

Uhhmmmm ja
Hældte Cocio i 3 krus og smed dem ind i microen og mens de stod og snurrede, så piskede jeg lige lidt fløde med stavblenderen...og voila, 3 krus dampende varm cacao med flødeskum.
Pokkers...nu får jeg jo igen lyst til det..men den går altså ikke Sussie LOL

Anmeld

12. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Uhhmmmm ja
Hældte Cocio i 3 krus og smed dem ind i microen og mens de stod og snurrede, så piskede jeg lige lidt fløde med stavblenderen...og voila, 3 krus dampende varm cacao med flødeskum.
Pokkers...nu får jeg jo igen lyst til det..men den går altså ikke Sussie LOL

Mumsen gumsen - tag da en kop mere Jeg sidder og mæsker mig  min venindes lækre svampede klejner

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Mumsen gumsen - tag da en kop mere Jeg sidder og mæsker mig  min venindes lækre svampede klejner

Hehe...nok ikke en god ide...da jeg er diabetiker

Anmeld

12. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Hehe...nok ikke en god ide...da jeg er diabetiker

Så må du have cacaoen sukkerfri Lav den selv - det gør jeg af og til - it's damn good...

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Så må du have cacaoen sukkerfri Lav den selv - det gør jeg af og til - it's damn good...

bvadr nej tak..kan ikke udstå sukkerfri cacao..så hellere undvære...så vil jeg ski hellere have en kop nesscaffe med mælk LOL

Anmeld

12. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

bvadr nej tak..kan ikke udstå sukkerfri cacao..så hellere undvære...så vil jeg ski hellere have en kop nesscaffe med mælk LOL

Jeg synes ellers jeg laver en megagod sukkerfri cacao

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Jeg synes ellers jeg laver en megagod sukkerfri cacao

jamen så må du jo lave mig en kop engang..hvis vi skulle mødes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.