Ja, jeg ved godt, at der hele tiden dukker emner op i den retning..men altså...jeg fik sådan lyst til at småpludre.
Er i et dejligt humør ( det er jeg ret ofte hvis nogen ikke skulle have opdaget det...hehe) men har haft en herlig dag, så jeg synes da lige jeg ville spørge til jer andre.
Vi startede dagen med vores sædvanlige lørdagsmorgen hygge og kørte så til Odense for at juleshoppe.
Manner for et marreridt 
Som jeg sagde til en herre: Godt vores tipoldeforældre ikke kan se den måde man juleshopper på og det gaveorgie der er linet op.
Hvor er hyggen blevet af??
Nu er jeg jo, med mine hofter ikke den mest mobile og kan ikke holde til ret lange gåafstande, og selvom jeg har min krykkestok med, så er det hurtigt hårdt. Især inde i Rosengårdscentret.
Sig mig...har man glemt at sætte bænke op derinde???
Der er jo ingen bænke hvor man kan hvile sin mødige krop.
Jeg ved godt, at man kan leje en kørestol derinde..men helt ærligt...så længe jeg kan humpe afsted, er der ingen der skal få mig ned i sådan en 
Nå men vi fik da både klaret boghandel, diverse smånipsgaver her og der, Toys r' us, og Harald Nyborg, samt diverse musikbutikker og dvd ditto.
Så nu er vi vist stort set færdige.
Vi hyggede os rigtigt, og på vejen hjem fik jeg sådan lyst til varm cacao med flødeskum, så vi kørte lige ind forbi Superbedst i Nyborg og fik småhandlet lidt bl.a. 2 flasker Cocio og fløde.
Så hjem og lave en lækker æggekage og sætte i ovnen.
Derefter brugte vi lidt tid på at studere det vi havde købt og så satte vi os ned og spiste aftensmaden/æggekagen med dejligt groft brød og koldt smør.
Og derefter fik vi så varm Cocio med flødeskum til dessert...Mums!
Så gik sønneke ind til sin puter for at lave en eller anden kompliceret tegning færdig, han har været igang med i de sidste dage, og min dejlige mand og jeg anbragte os på hver sin sofa omgivet af 2 spindende katte for at sumpe lidt Discovery. Kl var vel halv 8 eller sådan noget.
Jeg vågnede her da den var halv 10 
Ihh hvor har jeg sovet dejligt...LOL
Nu skal der hygges med en gang WoW og varm te.
Hvad har I lavet i dag?

Anmeld