Hvordan har jeres dag været??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Vores har nu været meget stille.. Besøg af noget familie... Ren skær slappet af... 

Endnu en hygger...skønt..det er også vigtigt at man får husket det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Endnu en hygger...skønt..det er også vigtigt at man får husket det

Ja det er det nemlig... Så billeder af min kommende niece/nevø der lå i maven på min søster... 

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

Hmm din dag lyder altså noget mere spændende end min  Lyder til at du har haft en rigtig hyggelig dag

jeg vågnede kl. 7.30 ved at alarmen i min mobil gik igang. skulle op fordi sygeplejersken skulle komme kl. 8. Kæresten lå og snorkboblede ved siden af mig, så måtte lige jage ham op

Da sygeplejersken havde været her, sad vi og snakkede indtil ved 11-tiden, hvor han skulle hjem igen. Det var rigtig hyggeligt.....dejligt man har fundet en man kan snakke dybe snakke med

Så var det egentlig meningen at jeg skulle sove igen, da han tog hjem, men skulle lige op og handle først, og så var der lige noget andet på nettet jeg også lige skulle kigge på, og så løb tiden lige lidt fra mig. Så jeg har droppet middagsluren idag, hvilket har resulteret i at jeg er blevet overtræt. Og når jeg er blevet overtræt, ja så kan jeg godt lyde lidt tosset....bliver i totalt fjollehumør, men det var jo lige et sidespor hehe

Så sidder jeg ellers bare her nu og prøver på at blive træt igen. Sov vildt dårligt sidste nat...tror jeg vågnede hver time. Så i nat VIL jeg bare sove godt

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Ja det er det nemlig... Så billeder af min kommende niece/nevø der lå i maven på min søster... 

Eiii..hvornår skal det så være??

Anmeld

12. december 2010

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Eiii..hvornår skal det så være??

Uh ja.. 12-6-2011 

Anmeld

12. december 2010

Frøken J.

Sikke en hyggelig tråd! Åh, min dag har været alt det den ikke burde være. Jeg burde have læst til eksamen! Jeg stod op kl. 9 og spiste morgenmad og surfede på baby.dk. Klokken 12.30 vækkede jeg min kæreste, som var gået seng i seng og derfor sov længe. Lagde mig i sengen med en Freud-tekst (eksamenslæsning), men blev hurtigt frokostsulten. Spiste frokost imens kæresten stod op, og så satte han sig i stuen, så jeg kunne ligge under dynen med Freud. Men ak, jeg blev døsig og faldt i søvn og sov i 1½ time. Og da jeg vågnede igen, kunne jeg ikke vågne sådan "rigtigt". På trods af stor udluftning i soveværelset og iskold vand i hovedet, blev jeg ved med at være groggy, så jeg kunne ikke koncentrere mig om læsningen..

Så har bare surfet herinde og på facebook, indtil jeg lavede meget kedelig aftensmad til os + vaskede op.. Så spiste vi, så lidt fjerner, fik dessert, og nu sidder jeg så her og venter på at blive hentet af min mor, da jeg skal til julefrokost med familien i morgen. Kæresten kan ikke komme med, da han skriver eksamensopgave. Hader at sove uden ham!

Så ja. Fuck jeg har dårlig samvittighed, for de sidste 2 dage har jeg heller ikke læst grundet manglende motivation. Freud var åbenbart ikke spændende nok i dag

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Uh ja.. 12-6-2011 

Ja, der er jo lidt tid endnu, men man ved jo, at den går hurtigt.

Anmeld

12. december 2010

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Ja, der er jo lidt tid endnu, men man ved jo, at den går hurtigt.

Nemlig... 

Anmeld

12. december 2010

TbCp

SussieThyssen skriver:

Ja, jeg ved godt, at der hele tiden dukker emner op i den retning..men altså...jeg fik sådan lyst til at småpludre.
Er i et dejligt humør ( det er jeg ret ofte hvis nogen ikke skulle have opdaget det...hehe) men har haft en herlig dag, så jeg synes da lige jeg ville spørge til jer andre.

Vi startede dagen med vores sædvanlige lørdagsmorgen hygge og kørte så til Odense for at juleshoppe.
Manner for et marreridt 
Som jeg sagde til en herre: Godt vores tipoldeforældre ikke kan se den måde man juleshopper på og det gaveorgie der er linet op.
Hvor er hyggen blevet af??
Nu er jeg jo, med mine hofter ikke den mest mobile og kan ikke holde til ret lange gåafstande, og selvom jeg har min krykkestok med, så er det hurtigt hårdt. Især inde i Rosengårdscentret.
Sig mig...har man glemt at sætte bænke op derinde???
Der er jo ingen bænke hvor man kan hvile sin mødige krop.
Jeg ved godt, at man kan leje en kørestol derinde..men helt ærligt...så længe jeg kan humpe afsted, er der ingen der skal få mig ned i sådan en

Nå men vi fik da både klaret boghandel, diverse smånipsgaver her og der, Toys r' us, og Harald Nyborg, samt diverse musikbutikker og dvd ditto.
Så nu er vi vist stort set færdige.
Vi hyggede os rigtigt, og på vejen hjem fik jeg sådan lyst til varm cacao med flødeskum, så vi kørte lige ind forbi Superbedst i Nyborg og fik småhandlet lidt bl.a. 2 flasker Cocio og fløde.
Så hjem og lave en lækker æggekage og sætte i ovnen.
Derefter brugte vi lidt tid på at studere det vi havde købt og så satte vi os ned og spiste aftensmaden/æggekagen med dejligt groft brød og koldt smør.
Og derefter fik vi så varm Cocio med flødeskum til dessert...Mums!
Så gik sønneke ind til sin puter for at lave en eller anden kompliceret tegning færdig, han har været igang med i de sidste dage, og min dejlige mand og jeg anbragte os på hver sin sofa omgivet af 2 spindende katte for at sumpe lidt Discovery. Kl var vel halv 8 eller sådan noget.
Jeg vågnede her da den var halv 10
Ihh hvor har jeg sovet dejligt...LOL
Nu skal der hygges med en gang WoW og varm te.
Hvad har I lavet i dag?

Spiller du WoW???

Jeg så dig ikke som typen

Hilsen en aktiv wow-spiller

Anmeld

12. december 2010

TbCp

Uha, jamen lad os lige starte ved fredag.... natten til fredag brækkede min datter sig 3-4 gange

Fredag morgen brækkede hun sig så lidt mere...ud over mig

Senere på dagen begyndte hun dog at virke frisk, så sidst på eftermiddagen tog vi mod Rosengårdcentret.... hun fik en lakrids i bilen som endte i mere bræk....

Nå hjem og vende, skifte tøj, og så virkede hun egentlig frisk... så i rosengårdcentret igen... hvor jeg faktisk også synes der er kommet færre bænke, og nogle steder har de vist placeret stole i stedet for...
Købe et par fødselsdagsgaver og sp hjem hvor datteren fik klemt et par pommes ned.

Lørdag morgen var hun frisk så vi tog til fødselsdag hos min venindes datter og om eftermiddagen afsted til julearrangement i børnehaven...nøøøøj det var koldt.
Sidst på eftermiddage blev hun sløj igen og var rigtig skidt... havde intet spist siden et kvart rundstykke om morgenen..
Natten til idag er så gået med at hun har klynket og spjættet rundt så jeg er blevet vækket ca. hver time... og her 6.30 kunne jeg så ikke sove længere... så nu nyder manden og jeg en kop kaffe mens datteren stadig sover...

Vi skal se hvordan hun har det idag, for egentlig er vi inviteret til fødselsdag i eftermiddag, men nu må vi se....
Ellers skal jeg ihvertfald lige et smut i motionscenter på et tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.