Uha, jamen lad os lige starte ved fredag.... natten til fredag brækkede min datter sig 3-4 gange 
Fredag morgen brækkede hun sig så lidt mere...ud over mig 
Senere på dagen begyndte hun dog at virke frisk, så sidst på eftermiddagen tog vi mod Rosengårdcentret.... hun fik en lakrids i bilen som endte i mere bræk....
Nå hjem og vende, skifte tøj, og så virkede hun egentlig frisk... så i rosengårdcentret igen... hvor jeg faktisk også synes der er kommet færre bænke, og nogle steder har de vist placeret stole i stedet for...
Købe et par fødselsdagsgaver og sp hjem hvor datteren fik klemt et par pommes ned.
Lørdag morgen var hun frisk så vi tog til fødselsdag hos min venindes datter og om eftermiddagen afsted til julearrangement i børnehaven...nøøøøj det var koldt.
Sidst på eftermiddage blev hun sløj igen og var rigtig skidt... havde intet spist siden et kvart rundstykke om morgenen..
Natten til idag er så gået med at hun har klynket og spjættet rundt så jeg er blevet vækket ca. hver time... og her 6.30 kunne jeg så ikke sove længere... så nu nyder manden og jeg en kop kaffe mens datteren stadig sover...
Vi skal se hvordan hun har det idag, for egentlig er vi inviteret til fødselsdag i eftermiddag, men nu må vi se....
Ellers skal jeg ihvertfald lige et smut i motionscenter på et tidspunkt.
Anmeld