Bar røv og gummisko..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Cris

Forresten, denne salve er bare GOD!!!

Olivensalve:

1 del voks

2 dele sheasmør

2 dele olivenolie

Ingredienserne hældes i en skål i et vandbad, og der røres til det hele er smeltet. Hæld på rene, skoldede/vaskede krukker med det samme.

Salven kan opbevares i køleskab mindst 1 år, men kan også sagtens stå på badeværelset i flere måneder, hvis den bruges op relativt hurtigt.

Ingredienserner kan købes hos urtegaarden.dk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Mira0911

Cris skriver:

Forresten, denne salve er bare GOD!!!

Olivensalve:

1 del voks

2 dele sheasmør

2 dele olivenolie

Ingredienserne hældes i en skål i et vandbad, og der røres til det hele er smeltet. Hæld på rene, skoldede/vaskede krukker med det samme.

Salven kan opbevares i køleskab mindst 1 år, men kan også sagtens stå på badeværelset i flere måneder, hvis den bruges op relativt hurtigt.

Ingredienserner kan købes hos urtegaarden.dk 

Hvad kategori høre det under på deres side? Vegetabilsk eller ? 

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

TrineCT skriver:

Lyder næsten som en allergisk reaktion eller svamp. Vil anbefale at du søger læge på mandag. Indtil da står den på bar numse så meget som muligt. Held og lykke med hende.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Hmm... Hun har haft det så slemt 1 gang før og det tog et par dage så var det over... 

Tak skal du have... 

Anmeld

11. december 2010

Cris

MoarJ skriver:

Hvad kategori høre det under på deres side? Vegetabilsk eller ? 

Det kan jeg ikke huske   ... Jeg er så heldig, at jeg kan købe i deres fysisk butik, men jeg ved, at mange bestiller mange ting til at lave cremer og salve...  Den salve har vi tit brugt til alt muligt, det hjælper også mine hænder om vinteren

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

Cris skriver:

Det kan jeg ikke huske   ... Jeg er så heldig, at jeg kan købe i deres fysisk butik, men jeg ved, at mange bestiller mange ting til at lave cremer og salve...  Den salve har vi tit brugt til alt muligt, det hjælper også mine hænder om vinteren

Kan se at jeg også kan gøre det fysisk... Vi har hele 2 butikker der har Urtegaardens produkter... 

Anmeld

11. december 2010

Cris

MoarJ skriver:

Kan se at jeg også kan gøre det fysisk... Vi har hele 2 butikker der har Urtegaardens produkter... 

Anmeld

12. december 2010

Mira0911

Sikke en fin numse Julie har fået idag, bare ved brug af Zink salve... 

Slet ikke noget gråd mere når vi kommer til bleskift som igår... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.