Jep det er hvad den står på idag... For Julie's vedkommende... 
I morges da vi stod op og skiftede hende, var numsen total rød, hudløs og væskede enorm meget... 

Puha hun var frygtelig ked af det... 
Jeg skyndte mig og få kogt nogen kogtvandsklude, så vi kunne rede den stakkels numse...
Efter første tur med kludene, kunne jeg allerede se der, at det fungerede bare ikke... Da jeg skiftede hende en time efter igen, simpelthen for at have et øje på den stakkels numse, begyndte det at bløde meget da jeg tog kludene af, de groede sig nærmest fast.. Av av..
Så allerede der, sagde jeg til mig selv, kogtvandsklude hjælper slet ikke når numsen er rød, hudløs og væsker... Bum bum... Så måtte jeg jo finde på noget andet... Plejer normalt at bruge tjæresalve når det bare er mildt.. Vil slet ikke byde hende at smøre tjæresalven på, når det er så slemt..
Hun fik lov til at rende rundt i bar røv og gummisko på.. Så havde hun det super fantastisk... Hyggede sig gevaldigt.. Sprællede med benene når hun stod stille... 
Efter hun havde rendt lidt rundt, gjorde jeg klar til at hun kunne få blev på igen, og smurte derefter noget Zink salve på... Kæresten siger at det har hjulpet efterfølgende... Det synes jeg ikke det har...
Håber det snart er blevet noget bedre... 
Og man sender vel bare sit barn i dp selvom det er så slemt med SÅ rød en numse, der bløder ved hver skiftning af ble??
God aften piger! 
Anmeld