Bar røv og gummisko..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Mira0911

lotchen skriver:

Tror ikke rød numse er en gangbar grund til at holde barnets første sygedag hvor jeg arbejder.

God bedring med numsi, det er FORFÆRDELIGT at have det.... Sidst blev redningen for en blanding af først fed creme og så skiftevis panthenol salve eller tjæresalve. Men hvis det svider er det nok ikke så rart.

Har godt nok noget af det panthenol salve, er det ikke kun apoteket der sælger det? Eller er jeg helt forkert på den? 

En fed creme - Hvad kunne det være f.eks? 

Tak skal du have,... Slet ikke rart at stå og skifte ble på hende når hun har så ondt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Mira0911

lotchen skriver:

Så synes jeg sagtens hun kan komme i dp

Nemlig... Så længe hun fiser rundt og ikke er mærket af det, kan hun sagtens være afsted... Hvis det bliver helt skidt, så må dp ringe efter en af os... 

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

jcmoller skriver:

det har du ret i....alt held  og lykke med hende

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

11. december 2010

Ellim

Det lille pus.. Dejligt at bar røv og gummistøvler, det vil alle de blive glade for.. hehe

Håber det bliver bedre i morgen med..  

Knus

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

Ellim skriver:

Det lille pus.. Dejligt at bar røv og gummistøvler, det vil alle de blive glade for.. hehe

Håber det bliver bedre i morgen med..  

Knus

Tak søde... Håber det er meget bedre i morgen... 

Anmeld

11. december 2010

klmf

MoarJ skriver:

Har godt nok noget af det panthenol salve, er det ikke kun apoteket der sælger det? Eller er jeg helt forkert på den? 

En fed creme - Hvad kunne det være f.eks? 

Tak skal du have,... Slet ikke rart at stå og skifte ble på hende når hun har så ondt... 

Mener faktisk også jeg har set det i Matas... Jeg synes det er godt.

Af fed creme kan jeg anbefale decubal... Den er vist ikke så dyr. Herhjemme bruger vi Adermas Exomega, men det er fordi Oliver har eksem. Den er megadyr, så til 'alm. brug' ville jeg ikke give så mange penge for fed creme.

Nej, det er ikke rart når det gør så ondt på dem,  men føler sig jo næsten helt ond ved at skifte dem

Anmeld

11. december 2010

Mira0911

lotchen skriver:

Mener faktisk også jeg har set det i Matas... Jeg synes det er godt.

Af fed creme kan jeg anbefale decubal... Den er vist ikke så dyr. Herhjemme bruger vi Adermas Exomega, men det er fordi Oliver har eksem. Den er megadyr, så til 'alm. brug' ville jeg ikke give så mange penge for fed creme.

Nej, det er ikke rart når det gør så ondt på dem,  men føler sig jo næsten helt ond ved at skifte dem

Okey... 

Det er vidst begrænset hvad der er åbent af sådanne butikker i morgen... 

Anmeld

11. december 2010

TrineCT

Lyder næsten som en allergisk reaktion eller svamp. Vil anbefale at du søger læge på mandag. Indtil da står den på bar numse så meget som muligt. Held og lykke med hende.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

11. december 2010

Cris

Grib chancen og begynd med potten! Du kan ikke tror, hvor hurtigt det kan gå! hvis de kan i mange andre lande, det kan også din datter! Så skal hun ikke mere har sådan en rød numse, det gør ondt! Hvis du ikke ved, hvordan du skal starte, så må du gerne skrive til mig og jeg kan fortælle lidt om det, selv om jeg ikke er en der ved alt   Det er bedre at skifte hende hvis hun har en uheld med tis en gang i mellem, at hun skal opleve sådan noget og sidde med smertter hele dagen i VS...

Anmeld

11. december 2010

Tdittmann

lotchen skriver:

Tror ikke rød numse er en gangbar grund til at holde barnets første sygedag hvor jeg arbejder.

God bedring med numsi, det er FORFÆRDELIGT at have det.... Sidst blev redningen for en blanding af først fed creme og så skiftevis panthenol salve eller tjæresalve. Men hvis det svider er det nok ikke så rart.

til pantheol salve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.