Uha, jeg kan næsten ikke huske det mere. Startede i oktober 2006 og fik to smukke piger født i maj 2007 ud af det 
Jeg var igennem det lange forløb, da jeg først skulle nedreguleres. Jeg husker det ikke selv, men så vidt jeg har kunnet læse mig til starter dette forløb på 15.-21. dagen i ens menstruationscyklus. Jeg sprøjtede mig en gang dagligt i ca. 14 dage. Det var den hårdeste periode, og det føltes som overgangsalderen med voldomme hedeture og massive humørsvingninger. Derfor føltes de efterfølgende ca. 14 dages hormonstimulation som det rene svir.
Ægudtagningen foregik sådan, at man fik en lokalbedøvelse i underlivet og noget smertestillende, og så blev der ført en lang tynd nål igennem skeden ind i æggestokkene og så bliver hver enkelt ægblære tømt. Det kan godt føles lidt ubehageligt men gør ikke decideret ondt. Bagefter kan man dog godt have smerter i underlivet.
Efter 2-3 dage fik jeg lagt 2 æg op.
Den korte behandling er så vidt jeg kan forstå udelukkende den del, der omfatter hormonstimulationen og den efterfølgende ægudtagning og -oplægning.
Håber du kan bruge det til lidt.
Og held og lykke 
Anmeld