H & M "sovepose"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Sara_S

Hej! Jeg købte Tristans køredragt i H&M i august måned... til 200kr, så tror jeg nok den er magen til den du leder efter.

Jeg er jo en H&M pige ( forstået på den måde at jeg arbejder der når jeg ikke er på barsel ) og kan godt fortælle dig at den er nok udsolgt her i december. De sælger som varmt brød! 

Men det du kan gøre er at ringe til H&Ms kundeservice og forklare dem hvordan dragten ser ud, så godt som du nu kan.

Jeg har desværre klippet mærket af den jeg har herhjemme og har derfor ikke nogen ordrenr. som du kan bruge, men pigerne fra kundeservice er som regel super dygtige og kan de finde frem til det rigtigt produkt så de kan også fortælle dig om det er helt udsolgt eller ej.

Håber jeg kunne hjælpe! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

BJL2010

Neeeej hvor er I søde alle sammen Så var man lige afskåret fra nettet og baby.dk et par dage og så skete der bare ting og sager herinde, he he... typisk! Jeg vil prøve alle jeres forslag. Men er kommet til at tænke på at H & M vist desværre ikke har dragten større end den jeg allerede har (62/68), og det var det jeg var ude efter... Farven er helt ligegyldigt (måske bortset fra pink med blomster eller lign, for har jo altså en drenge-bebs).

Den fra Ellos ser heller ikke helt dårlig ud - bruger den lige præcis i barnevognen, så den behøver jo ikke være vandtæt eller noget.

Anmeld

15. december 2010

BJL2010

Low skriver:

Jeg skal i fields om lidt og så kan jeg lige se om de har en i H&M, hvis det altså er et sted du kommer?

Øv hvorfor så jeg ikke din besked Low...helt vildt sødt af dig

Fields er helt sikkert et sted jeg kommer...men ved ikke om du stødte på dragten derude???

Anmeld

15. december 2010

Low

BJL2010 skriver:

Øv hvorfor så jeg ikke din besked Low...helt vildt sødt af dig

Fields er helt sikkert et sted jeg kommer...men ved ikke om du stødte på dragten derude???

Jeg kom slet ikke afsted alligevel .. men jeg skal nok tænke på dig næste gang jeg er ude og det skal jeg nok snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.