H & M "sovepose"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Kløver

BJL2010 skriver:

Næh ingenting på deres hjemmeside...jeg må ind og høre om de har dem udenfor nettet

ja jge synes der er rigtig meget som ikke er på nettet, så skulle slet ikke undre mig om de havde det i selve forretningen, dog tror jeg ikke de har det i den h&m der ligger her i fredericia, synes ikke de har ret meget, så plejer at ta til Odense, i rosengårdscenteret, der synes jeg de har rigtig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Low

Er det sådan en her?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2010

pussepige

Low skriver:

Er det sådan en her?

Sådan en der har jeg købt i kvickly til 75 kr bare i blå..

Anmeld

12. december 2010

Low

pussepige skriver:

Okay, det var da billigt nok alligevel .  Jeg fik den her af en veninde som har købt den i H&M. Jeg har set den efter det til 200 kr i H&M

Anmeld

13. december 2010

BJL2010

Low skriver:

Er det sådan en her?

Det er lige præcis sådan en Den er jo genial synes jeg! Men er stadig ikke stødt på den nogen steder...

Anmeld

13. december 2010

BJL2010

pussepige skriver:

Var lige i Kvickly i går for at tjekke om der skulle være nogen dragter og det var der barsens ikke Øv bøv...Er det lang tid siden du har købt den?

Anmeld

13. december 2010

pussepige

BJL2010 skriver:

Var lige i Kvickly i går for at tjekke om der skulle være nogen dragter og det var der barsens ikke Øv bøv...Er det lang tid siden du har købt den?

14 dage siden..

Anmeld

13. december 2010

pussepige

BJL2010 skriver:

hva str skal du bruge og hvilken farve??

Anmeld

13. december 2010

Tanja84

Nu ved jeg ikke om du har krav til stoffet?

Altså om det skal være vandafvisende, eller om den "blot" skal bruges nede i barnevognen?

For ellers har de denne fra Ellos til 179 kr.

http://www.ellos.dk/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45991&productId=288108&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dk%c3%b8reprose%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2010

Low

BJL2010 skriver:

Det er lige præcis sådan en Den er jo genial synes jeg! Men er stadig ikke stødt på den nogen steder...

Jeg skal i fields om lidt og så kan jeg lige se om de har en i H&M, hvis det altså er et sted du kommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.