H & M "sovepose"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.868 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. december 2010

BJL2010

Vi har sådan en H & M babysovepose (eller hvad det er). Sådan en af dem uden  ben, eller særskilte ben og så ærmer (som kan lukkes) og en hætte. De havde dem i H & M sidste år, men desværre ikke i år...Jeg leder efter en igen, men aner simpelthen ikke hvad dæææælen de hedder??? Aner ikke hvad jeg skal søge efter... Ved I hvad de hedder????

KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Isabella_mor

BJL2010 skriver:

Vi har sådan en H & M babysovepose (eller hvad det er). Sådan en af dem uden  ben, eller særskilte ben og så ærmer (som kan lukkes) og en hætte. De havde dem i H & M sidste år, men desværre ikke i år...Jeg leder efter en igen, men aner simpelthen ikke hvad dæææælen de hedder??? Aner ikke hvad jeg skal søge efter... Ved I hvad de hedder????

KH

de hedder en køredragt.. 

Anmeld

11. december 2010

Kløver

BJL2010 skriver:

KH

ved godt hvad du mener, men aner ikke hvad de hedder

kunne heller ik finde dem på deres hjemmeside, de kan ikke evt have dem i en af deres butikker, og måske en af de lidt større af slagsen, kan jo være ekspedienterne kan hjælpe

Anmeld

11. december 2010

BJL2010

isabellamor skriver:

de hedder en køredragt.. 

Jamen tak altså

Anmeld

11. december 2010

BJL2010

Maja84 skriver:

ved godt hvad du mener, men aner ikke hvad de hedder

kunne heller ik finde dem på deres hjemmeside, de kan ikke evt have dem i en af deres butikker, og måske en af de lidt større af slagsen, kan jo være ekspedienterne kan hjælpe

Næh ingenting på deres hjemmeside...jeg må ind og høre om de har dem udenfor nettet

Anmeld

11. december 2010

FamilenStorm

Jeg har købt sådan en i Kvickly..

Anmeld

11. december 2010

Mette.

BJL2010 skriver:

KH

det er ikke mange dage siden jeg så den på H&M's hjemmeside, men nu er den væk og udsolgt. Den var ellers på tilbud. Øv hvor ærgeligt. Det er ikke sikkert det er muligt at få den i år så. 

Anmeld

11. december 2010

BJL2010

Heidibh skriver:

Jeg har købt sådan en i Kvickly..

Årh lyder fedt. Har ud købt den nu her? Hvordan er den og hvad kostede den???

Anmeld

11. december 2010

Divababy93

kørepose

Anmeld

11. december 2010

FamilenStorm

BJL2010 skriver:

Årh lyder fedt. Har ud købt den nu her? Hvordan er den og hvad kostede den???

Hmm mener det var i september og gav vidst omkring 200 bobs for den.. Den er dejlig varm og behageligt stof.. Jeg har kun været tilfreds med den.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.