Risengrød risengrød og atter risengrød AHH altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Diana...

Maja84 skriver:

haha jo, selvom jeg nu må indrømme, jeg godt kan finde på at lave risengrød selvom det ikke er jul Elsker bare risengrød, og specielt med en god gang gammeldags rynkeby saftevand til

HA HA HA Det kan jeg også tude bare ikke sige det griner  Åhh ja saft skal der til det ikke risengrød uden saft  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

ønskebørn74

Ja altså jeg skal jo holde jul for første gang i år og skal så også lave min første ris ala mande, det er ellers min kære svigermor der skal lave al maden pga min ryg men lige ris ala manden vil jeg selv lave da jeg kun kan lide min mors så den har jeg fået opskriften på og vil så prøve at lave den inden jul. 

MEN MEN MEN MEN hver gang jeg så laver risengrød kommer jeg til at spise den ALTSÅ for pokker det ikke smart at elske risengrød som jeg 

Nu jeg så gået i gang med at lave risengrød igen og den er halvvejs færdig og jeg har så allerede besluttet jeg skal have den til aftensmad hmm. Det var så meningen den skulle bruges til ris ala mande 

Mon der overhoved kommer ris ala mande på bordet juleaften? Jeg er begynd og have mine tvivl. 

Andre med risengrøds problemer he he 

Knus Diana med et total lige gyldigt indlæg  men det er jo jul 

Du må lave en hel suppegryde til den tid... Det kan du da ikke nå at spise på en dag... GGG..

Anmeld

11. december 2010

Kløver

Diana... skriver:

HA HA HA Det kan jeg også tude bare ikke sige det griner  Åhh ja saft skal der til det ikke risengrød uden saft  

haha hvor er det da fantastisk dejligt jeg ikke er den eneste

Anmeld

11. december 2010

Diana...

ønskebarn74 skriver:

Du må lave en hel suppegryde til den tid... Det kan du da ikke nå at spise på en dag... GGG..

Hmm det kunne være en udfordring jeg skulle prøve  Så kan det være jeg bliver træt af det og det så endelig kan lade sig gøre hi hi :) 

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Maja84 skriver:

haha hvor er det da fantastisk dejligt jeg ikke er den eneste

JA det fantastisk det var jo lige ved at være pinligt hvis det kun var mig, nu hvor vi 2 så går det 

Anmeld

11. december 2010

Kløver

Diana... skriver:

JA det fantastisk det var jo lige ved at være pinligt hvis det kun var mig, nu hvor vi 2 så går det 

hehe ja, og der er garanteret også flere skabs-risengrøds-spisere derude som også drikker rød saftevand til

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Maja84 skriver:

hehe ja, og der er garanteret også flere skabs-risengrøds-spisere derude som også drikker rød saftevand til

Nemlig 

Anmeld

11. december 2010

CarinaSB

Eiii .. man må ikk nævne risengrød lige nu .. ;) Nu har jeg bare lyst til risengrød og butikkerne har lukket .. :(

Anmeld

11. december 2010

Diana...

CarinaSB skriver:

Eiii .. man må ikk nævne risengrød lige nu .. ;) Nu har jeg bare lyst til risengrød og butikkerne har lukket .. :(

Hi hi ja jeg ville gerne dele, men det er jeg altså ikke så god til når det er risengrød  Det er væk 

Anmeld

11. december 2010

CarinaSB

Diana... skriver:

Hi hi ja jeg ville gerne dele, men det er jeg altså ikke så god til når det er risengrød  Det er væk 

Hehe ..  kender det godt .. Jeg deler helst heller ikk min risengrød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.