Risengrød risengrød og atter risengrød AHH altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Kløver

Diana... skriver:

Ha ha det er netop fordi jeg Er gravid jeg ædder så meget af det he he jeg havde samme problem da jeg ventet Lucas  Men jeg elsker det altså bare i det hele taget det bare ekstra slemt når jeg er gravid. 

Jeg har også tænkt på en stor portion flere gange jeg synes bare det er så synd for den lækre risengrød at den skal i køleskabet og så den bliver jo kold det meget bedre i min mave hvor der er dejlig lunt 

puha ja jeg elsker også risengrød, jeg bliver desværre dårlig hvis jeg spiser det som feks aftensmad, for det ligger alt for tungt i maven, og når derfor langtfra at få nok næring eller mad ind, så bliver helt dårlig af det, så tager jo lidt af det sjove, men ja ellers er der jo nok ikke andet for, end når du laver det, så må du jo lige bide dig selv i nakken hehe

ellers kommer der jo ingen ris a la mande ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Maja88

Diana... skriver:

Jeg bruger slet ikke salt i det, synd og ødelægge det 

vi snakker jo ikke meget salt. men det er ligesom der skal salt i havregrød

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Maja84 skriver:

puha ja jeg elsker også risengrød, jeg bliver desværre dårlig hvis jeg spiser det som feks aftensmad, for det ligger alt for tungt i maven, og når derfor langtfra at få nok næring eller mad ind, så bliver helt dårlig af det, så tager jo lidt af det sjove, men ja ellers er der jo nok ikke andet for, end når du laver det, så må du jo lige bide dig selv i nakken hehe

ellers kommer der jo ingen ris a la mande ud af det

Åhh du har ret jeg bliver nok upopulær hvis der ikke kommer ris ala mande på bordet juleaften. Jeg må stå fast hmm i morgen 

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Sanne og Nicklas skriver:

Hihi gad vide hvad sådan et afvendnings program hedder så hihi

Har aldrig været særlig vild med risengrød eller pandekager

Heller ikke pandekage åhh sanne det altså ikke i orden 

Anmeld

11. december 2010

Kløver

Diana... skriver:

Åhh du har ret jeg bliver nok upopulær hvis der ikke kommer ris ala mande på bordet juleaften. Jeg må stå fast hmm i morgen 

hehe og hvis det er må du jo have gang i alle gryder på hele komfuret, så der også er til, hvis du skulle blive grødsulten, det må vel være et spørgsmål om hvor kæmpe en mængde du laver

Anmeld

11. december 2010

Diana...

vi snakker jo ikke meget salt. men det er ligesom der skal salt i havregrød

He he det ved jeg skam godt men jeg ser bare ikke nogen grund til at putte salt i risengrød det har jeg aldrig gjort sådan vil jeg bare helst have den  Hov og jeg putter faktisk heller ikke salt i havregrød. 

Anmeld

11. december 2010

SaNiNa

Diana... skriver:

Heller ikke pandekage åhh sanne det altså ikke i orden 

Hihi Nicklas gider heller ikek risengrød og pandekager så her bliver det altså kun lavet når det er jul ellers ikke.

Jeg har heller ikke fra barn af været van til det var noget vi fik at spise. Pandekager var meget sjældent.

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Maja84 skriver:

hehe og hvis det er må du jo have gang i alle gryder på hele komfuret, så der også er til, hvis du skulle blive grødsulten, det må vel være et spørgsmål om hvor kæmpe en mængde du laver

GOD ide det er det jeg skal gøre ihh perfekt    

Altså det er jo kun jul 1 gang om året ikk he he 

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Sanne og Nicklas skriver:

Hihi Nicklas gider heller ikek risengrød og pandekager så her bliver det altså kun lavet når det er jul ellers ikke.

Jeg har heller ikke fra barn af været van til det var noget vi fik at spise. Pandekager var meget sjældent.

Lucas har heller ikke været vild med det manden har aldrig kunne lide det også lige sidst jeg lavet det kunne de pludselig lide det og det synes jeg jo ikke er i orden for så skal jeg jo dele ha ha 

Anmeld

11. december 2010

Kløver

Diana... skriver:

GOD ide det er det jeg skal gøre ihh perfekt    

Altså det er jo kun jul 1 gang om året ikk he he 

haha jo, selvom jeg nu må indrømme, jeg godt kan finde på at lave risengrød selvom det ikke er jul Elsker bare risengrød, og specielt med en god gang gammeldags rynkeby saftevand til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.