Risengrød risengrød og atter risengrød AHH altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Diana...

Ja altså jeg skal jo holde jul for første gang i år og skal så også lave min første ris ala mande, det er ellers min kære svigermor der skal lave al maden pga min ryg men lige ris ala manden vil jeg selv lave da jeg kun kan lide min mors så den har jeg fået opskriften på og vil så prøve at lave den inden jul. 

MEN MEN MEN MEN hver gang jeg så laver risengrød kommer jeg til at spise den ALTSÅ for pokker det ikke smart at elske risengrød som jeg 

Nu jeg så gået i gang med at lave risengrød igen og den er halvvejs færdig og jeg har så allerede besluttet jeg skal have den til aftensmad hmm. Det var så meningen den skulle bruges til ris ala mande 

Mon der overhoved kommer ris ala mande på bordet juleaften? Jeg er begynd og have mine tvivl. 

Andre med risengrøds problemer he he 

Knus Diana med et total lige gyldigt indlæg  men det er jo jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Kløver

Diana... skriver:

Ja altså jeg skal jo holde jul for første gang i år og skal så også lave min første ris ala mande, det er ellers min kære svigermor der skal lave al maden pga min ryg men lige ris ala manden vil jeg selv lave da jeg kun kan lide min mors så den har jeg fået opskriften på og vil så prøve at lave den inden jul. 

MEN MEN MEN MEN hver gang jeg så laver risengrød kommer jeg til at spise den ALTSÅ for pokker det ikke smart at elske risengrød som jeg 

Nu jeg så gået i gang med at lave risengrød igen og den er halvvejs færdig og jeg har så allerede besluttet jeg skal have den til aftensmad hmm. Det var så meningen den skulle bruges til ris ala mande 

Mon der overhoved kommer ris ala mande på bordet juleaften? Jeg er begynd og have mine tvivl. 

haha jeg har en ide, du laver da bare kæmpe portion næste gang, så der er mere end rigeligt selvom du også tager til aftensmad, og resten kommer du i køleskabet

men risengrød er dælme også lækkert, jeg kan desværre ikke spise det nu hvor jeg er gravid, da det mætter for meget og giver mig for lidt næring

Anmeld

11. december 2010

SaNiNa

øøøh altså søde dig og din risengrød. Hihi

Du må jo lave en kæmpe kæmpe potion så du ikke kan nå at spise det hele.

Jeg selv kan ikke fordrage risengrød men ris ála mande den er jeg helt med på.

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Maja84 skriver:

haha jeg har en ide, du laver da bare kæmpe portion næste gang, så der er mere end rigeligt selvom du også tager til aftensmad, og resten kommer du i køleskabet

men risengrød er dælme også lækkert, jeg kan desværre ikke spise det nu hvor jeg er gravid, da det mætter for meget og giver mig for lidt næring

Ha ha det er netop fordi jeg Er gravid jeg ædder så meget af det he he jeg havde samme problem da jeg ventet Lucas  Men jeg elsker det altså bare i det hele taget det bare ekstra slemt når jeg er gravid. 

Jeg har også tænkt på en stor portion flere gange jeg synes bare det er så synd for den lækre risengrød at den skal i køleskabet og så den bliver jo kold det meget bedre i min mave hvor der er dejlig lunt 

Anmeld

11. december 2010

Maja88

bare lige husk at den risengrød du skal bruge skal tages fra inden du putter salt i det andet

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Sanne og Nicklas skriver:

øøøh altså søde dig og din risengrød. Hihi

Du må jo lave en kæmpe kæmpe potion så du ikke kan nå at spise det hele.

Jeg selv kan ikke fordrage risengrød men ris ála mande den er jeg helt med på.

He he du har bemærket mit problem hmm mon man kan komme på risengrød afvendning 

EJ EJ EJ sanne det gjorde ond i mit hjerte at høre 

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Maja88 skriver:

bare lige husk at den risengrød du skal bruge skal tages fra inden du putter salt i det andet

Jeg bruger slet ikke salt i det, synd og ødelægge det 

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

Diana... skriver:

Hehe...hvor er du bare dejlig.
Så du får lige et stort risengrødsknus.
Her hos os har vi det problem at mor aldrig får lavet NOK risalamande..og der mangler hele tiden...suk!
Men kan vi gøre for at folk hele tiden gør sig små ærinder ud til skålen???

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. december 2010

SaNiNa

Diana... skriver:

He he du har bemærket mit problem hmm mon man kan komme på risengrød afvendning 

EJ EJ EJ sanne det gjorde ond i mit hjerte at høre 

Hihi gad vide hvad sådan et afvendnings program hedder så hihi

Har aldrig været særlig vild med risengrød eller pandekager

Anmeld

11. december 2010

Diana...

SussieThyssen skriver:

Hehe...hvor er du bare dejlig.
Så du får lige et stort risengrødsknus.
Her hos os har vi det problem at mor aldrig får lavet NOK risalamande..og der mangler hele tiden...suk!
Men kan vi gøre for at folk hele tiden gør sig små ærinder ud til skålen???

Kærligst
Sussie

Risengrødsknus lyder som det bedst tænklige knus  TAK 

Åhh vi laver også altid ekstra for mig og min søster kan nemlig heller ikke lade det være he he. Det smager altså os bare godt mums. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.