Secrets skriver:
Det må egentlig føles lidt trist, at folk ikke kan se, man er gravid! Jeg vil da gerne spørges til den tid, hvor langt jeg er henne og sådan, så jeg glædeligt kan fortælle. Så er det jo træls, hvis folk slet ikke ser det! Stakkels hende!
Pyh, ja den er lidt svær. Men det kommer vel også an på, om han er en nærtagende type? For man kan jo sige, at han ved jo godt selv, at han er stor, det kan han vel nærmest ikke være i tvivl om. Så det er jo ikke fordi, det kan komme som nogen overraskelse! Hvis du nu bare spørger ham sødt, om han ikke har en aflagt jakke, uden at sige ordene "fordi du er jo ret stor", så tror jeg ikke han bliver ked af det, med mindre han er meget nærtagende!
Tja sådan havde jeg det faktisk også, men må indrømme jeg godt kan have dte lidt svært med engang imellem, at folk, som ikke lige er ens forældre/svigerforældre ikke længere ser en men kun maven.
Neeej hej, hvor dejligt, tillykkegår det godt med den lille.... mig: jo tak, og ja dne lille har det rigtig godt... hvad bliver det?? det ved vi ikke, og ønsker ikke at vide det :-) ... NÅ
og så er man bare luft for resten
hehe der har jeg nogengange ønsket jeg kunne skjule det, men samtidig er dte jo også vildt dejligt at kunne vise verden man glæder sig, og hvorfor 
Ja han er lidt svær at greje, men har da tænkt mig at spørge på en meget pæn og rolig måde, når/hvis det bliver nødvendigt, håber jeg kan klare mig med lunas frakke indtil videre og efter der, ekstra trøjer og noget bækte, hvor dne så må stå åben, og lukkes så meget til man nu kan 
har i været igang med pb længe efterhånden