Secrets skriver:
Vi arbejder jo på at blive gravide herhjemme, og det er jo en rar process. Vejen til graviditet er jo dejlig
Men kunne i acceptere jeres gravide krop? Det har jeg tænkt meget over. Jeg er endelig ved at være færdig med at tabe mig, efter at have gået fra at være tyyyk til slank. Og nu da jeg endelig er færdig, vil jeg så være gravid og tage på igen. Det er en tanke, der plager mig meget! Jeg er meget opsat på, at jeg ikke skal være en af dem, der misforstår det med at spise for 2, og jeg vil spørge lægen til den tid om, hvad det optimale kalorieindtag er, for ikke at tage mere på end man skal. Men jeg tror, at jeg får SÅ svært ved at maven vokser!
Mit primære problem er nok, at man lige i starten ikke kan se, at det er pga. graviditet den vokser. Og alle omkring mig ved, hvor flot et vægttab jeg har opnået, og hvor opsat jeg er på ikke at tage på igen. Så bare tanken om, hvad de vil gå og tænke, når de kan se, at maven vokser, den generer mig. Har på fornemmelsen jeg kommer til konstant at rende rundt og sige: "Jeg er ikke ved at blive tyk igen!!! Jeg er bare gravid, seriøst!!!". Men det allerværste er nok, at det kan jeg ikke sige til fremmede, så tanken om, at fremmede lige ser den nygravide mave og tænker: "Uha, der er sku lidt fedt dér foran", den gør mig helt dårlig. Fordi jeg har arbejdet så hårdt på ikke længere at blive set som "hende den tykke".
Hvordan fik i jer selv til at acceptere maven og kroppens forandringer?
Og noget andet: Bliver i sure, når i ser, at andre her på siden har kaldt deres børn det samme som jeres? Jeg tænker bare, at siden her er et godt sted at få inspiration, også til mere specielle navne, som jeg personligt elsker. Og ville ikke selv blive sur over det, men bare synes det var dejligt, at andre også synes, at navnet var skønt. Men hvad synes i?
puha ja, jeg synes da det er svært, det ene øjeblik føler jeg mig bare kæmpe og fed, og rigtig trels, mens jeg andre gange synes dte er vildt dejligt, men ja dte er svært, når vi snakker om lige den del med at blive større, synes specielt det er svært når man som jeg var overvægtig i forvejen og har 2½ mdr til termin og er noget større end min nips af en nabo som har 4-6 uger igen 
hun er rigtig flot, det er slet ikke det men hun har sådan en halv fodbold på maven, så kan jo godt føle mig kæmpe når jeg kommer der med mave og free willy ud over det hele, og kan ikke engang skyde hele skylden på overvægt, da min mor også var rigtig stor under alle sine 3 graviditeter 
så ja det kræver at arbejde med sig selv, og ikke mindst finde noget tøj som både er behageligt at ha på, men hvor man også føler sig pæn i