Efterlysning Mads på 44 el 45???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

qp

dorthemus skriver:

Det grå guld

ja og sikkert også er de mere seriøst omkring deres liv og mål end så mange andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

dorthemus

qp skriver:

ja og sikkert også er de mere seriøst omkring deres liv og mål end så mange andre

JATAK  En af dem til mig også...på et tidspunkt hvor jeg får mere end tre timers sammenhængende søvn, altså

Anmeld

11. december 2010

qp

dorthemus skriver:

JATAK  En af dem til mig også...på et tidspunkt hvor jeg får mere end tre timers sammenhængende søvn, altså

Årh Dorthe, jeg tror sgu ikke man har brug for så meget søvn med sådan en fræk silverfox i huset hahaha

Anmeld

11. december 2010

Kamulla

din beskrivelse minder om en jeg har set på FB.. kiggerlige om jeg kan finde ham ;D

Anmeld

11. december 2010

dorthemus

qp skriver:

Årh Dorthe, jeg tror sgu ikke man har brug for så meget søvn med sådan en fræk silverfox i huset hahaha

Hehe næhhh, men man behøver vel ikke skræmme ham væk med det samme, med de gigantiske poser under øjnene, der er flyttet (permanent) ind i mit ansigt

Anmeld

11. december 2010

qp

11. december 2010

qp

dorthemus skriver:

Hehe næhhh, men man behøver vel ikke skræmme ham væk med det samme, med de gigantiske poser under øjnene, der er flyttet (permanent) ind i mit ansigt

Årh jamen inden din første bytur skal du sørge for, at få hende passet dagen inden byturen eller fra om morgenen af så du kan få sovet og så går du i gang med, at gøre dig klar... så er det jo bare derudaf Glæd dig!!!

Anmeld

11. december 2010

qp

Sallisørøver skriver:

din beskrivelse minder om en jeg har set på FB.. kiggerlige om jeg kan finde ham ;D

Hmmm lyder interessant

Anmeld

11. december 2010

dorthemus

qp skriver:

Årh jamen inden din første bytur skal du sørge for, at få hende passet dagen inden byturen eller fra om morgenen af så du kan få sovet og så går du i gang med, at gøre dig klar... så er det jo bare derudaf Glæd dig!!!

Ja det vil jeg gøre

Håber du finder ham

Anmeld

11. december 2010

qp

dorthemus skriver:

Ja det vil jeg gøre

Håber du finder ham

Taaark... ja lige nu kan det jo egentlig være jeg ligemeget, for rykker til jydernes land i næste uge hehe....  Men en one night stand med ham, ville måske hellere ikke være af vejen hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.