Efterlysning Mads på 44 el 45???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.722 visninger
43 svar
0 synes godt om
11. december 2010

qp

Haha... blev lige inspireret!!

Jeg var jo på Windsor Bar som er et morgenværtshus i Kbh sidste weekend (lørdag) hvor jeg mødte denne såååååååååh lækre fyr.... Vi kyssede og alt det der men jeg fik aldrig mere end det fornavn! (så vidt jeg husker)!!!

Jeg aner ikke hvad han laver eller hvor han bor - det eneste jeg ved er, at han hverken er gift eller har børn ... .

Han er mørkhåret med nogle grå hår i siderne, meget markant ansigt og blå øjne - han er faktisk en rigtig pæn fyr - ligner en af de der modeller fra "Din tøjmand"... hahaha!

Nå men hvis der er nogen derude der kender en Mads der matcher den beskrivelse, så hit me Man kan vel altid håbe når man ikke tror !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Dansker i England

qp skriver:

Jeg var jo på Windsor Bar som er et morgenværtshus i Kbh sidste weekend (lørdag) hvor jeg mødte denne såååååååååh lækre fyr.... Vi kyssede og alt det der men jeg fik aldrig mere end det fornavn! (så vidt jeg husker)!!!

Jeg aner ikke hvad han laver eller hvor han bor - det eneste jeg ved er, at han hverken er gift eller har børn ... .

Han er mørkhåret med nogle grå hår i siderne, meget markant ansigt og blå øjne - han er faktisk en rigtig pæn fyr - ligner en af de der modeller fra "Din tøjmand"... hahaha!

Nå men hvis der er nogen derude der kender en Mads der matcher den beskrivelse, så hit me Man kan vel altid håbe når man ikke tror !

LOL.

kender ham ikke, men ville bare ønske dig held og lykke med at finde ham

Anmeld

11. december 2010

N&J

qp skriver:

har du tjekket facebook??

Anmeld

11. december 2010

qp

N&J skriver:

har du tjekket facebook??

Er du klar over hvor maaaaaaaaaange Mads'er der er på Facebook?

Anmeld

11. december 2010

qp

Dansker i England skriver:

LOL.

kender ham ikke, men ville bare ønske dig held og lykke med at finde ham

Årh jeg finder ham aldrig - det ved jeg, men jeg skulle liiiiiige prøve, ik

Anmeld

11. december 2010

N&J

qp skriver:

Er du klar over hvor maaaaaaaaaange Mads'er der er på Facebook?

Jaja.. så har du da noget at lave i nat.. LOL.. fik du ikke et nummer???

Anmeld

11. december 2010

Miamaja

Suk.. jamen, du skulle jo have haft givet ham dit mobil nr. sode ellers maa du ud paa baren og se om han kommer igen for at lede efter dig

Anmeld

11. december 2010

qp

N&J skriver:

Jaja.. så har du da noget at lave i nat.. LOL.. fik du ikke et nummer???

Ihh nej sgu - mega desværre .... Han syntes jeg var en lidt slem en som ville lede ham i uføre - han prøvede at virke som om han havde styr på tingene meeeeeen der havde han jo slet ikke Jeg tror han var lidt skræmt/ fascineret/ tændt på mig - gir det mening?

Og så skulle han efter 2 timers totalt intensiv flirt/ kys/ samtale på wc og væk var han ... lede stodder!!

Anmeld

11. december 2010

qp

Miamaja skriver:

Suk.. jamen, du skulle jo have haft givet ham dit mobil nr. sode ellers maa du ud paa baren og se om han kommer igen for at lede efter dig

Åhh nej - ikke mere morgenværtshus til mig i denne omgang hehe... Jeg var lidt fuld og har derfor ikke helt styr på hvordan og hvorledes ...

Anmeld

11. december 2010

N&J

qp skriver:

Ihh nej sgu - mega desværre .... Han syntes jeg var en lidt slem en som ville lede ham i uføre - han prøvede at virke som om han havde styr på tingene meeeeeen der havde han jo slet ikke Jeg tror han var lidt skræmt/ fascineret/ tændt på mig - gir det mening?

Og så skulle han efter 2 timers totalt intensiv flirt/ kys/ samtale på wc og væk var han ... lede stodder!!

Nååå... okey.. så må du se om du ikke kan fange ham her i weekenden... det kunne jo være han også var til metal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.