Efterlysning Mads på 44 el 45???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

qp

N&J skriver:

Nååå... okey.. så må du se om du ikke kan fange ham her i weekenden... det kunne jo være han også var til metal

Arh... tror ikke jeg kan forvente at se ham i nærheden af "Metal" Måske lidt Rock N Rool - men ikke mere end det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Miamaja

qp skriver:

Ihh nej sgu - mega desværre .... Han syntes jeg var en lidt slem en som ville lede ham i uføre - han prøvede at virke som om han havde styr på tingene meeeeeen der havde han jo slet ikke Jeg tror han var lidt skræmt/ fascineret/ tændt på mig - gir det mening?

Og så skulle han efter 2 timers totalt intensiv flirt/ kys/ samtale på wc og væk var han ... lede stodder!!

Hehe saa er det nok bedst du ikke leder efter ham synes jeg, ellers foler han sig nok forfulgt

Anmeld

11. december 2010

qp

Miamaja skriver:

Hehe saa er det nok bedst du ikke leder efter ham synes jeg, ellers foler han sig nok forfulgt

Stalker!! haha...

Nej jeg er HELT SIKKER på, at han syntes jeg var interessant nok - men måske han har været gift selv om han sagde han ikke var? Han var sgu  næsten for pæn til, at rende rundt sådan som single og i den alder ....

Anmeld

11. december 2010

Pena

qp skriver:

Haha... blev lige inspireret!!

Jeg var jo på Windsor Bar som er et morgenværtshus i Kbh sidste weekend (lørdag) hvor jeg mødte denne såååååååååh lækre fyr.... Vi kyssede og alt det der men jeg fik aldrig mere end det fornavn! (så vidt jeg husker)!!!

Jeg aner ikke hvad han laver eller hvor han bor - det eneste jeg ved er, at han hverken er gift eller har børn ... .

Han er mørkhåret med nogle grå hår i siderne, meget markant ansigt og blå øjne - han er faktisk en rigtig pæn fyr - ligner en af de der modeller fra "Din tøjmand"... hahaha!

Nå men hvis der er nogen derude der kender en Mads der matcher den beskrivelse, så hit me Man kan vel altid håbe når man ikke tror !

Det er faktisk lidt sjovt at læse dit indlæg. For det du har gjort er sådan noget jeg sagtens kunne finde på at gøre.

Faktisk er det lykkes mig hele tre gange at finde en person ved at være seriøst detektiv. Bare kald mig stalker men jeg kender godt det der med at blive så fascineret af en person at man bare MÅ finde personen igen. Min erfaring er dog at når først personen er fundet, er det slet ikke så vigtigt at få kontakt med ham. Det er selve jagten der er spændende. Hmm måske jeg skulle få mig en anden hobby.

Held og lykke med din søgen.

Anmeld

11. december 2010

Maise

hvorfor vil du finde ham når han skred fra dig???

Anmeld

11. december 2010

qp

Maise skriver:

hvorfor vil du finde ham når han skred fra dig???

Nok fordi jeg ikke lagde så meget i, at han skred som så ... selvfølgelig syntes jeg der var ærgeligt men jeg ved han ville mig men bare, at han var lidt skræmt... syntes måske  jeg var liiiiiiige i overkanten Men jeg tror helt seriøst, at han er skredet fordi han har haft en form for præstationsangst...

Her har vi jo hende den unge udfarende frække tøs you know - hvordan skal han tackle det og kan han tackle det? ... Tro mig, jeg ville ikke være interesseret i ham hvis jeg ikke var bevidst om hvor jeg selv var i forhold til ham

Anmeld

11. december 2010

qp

Pena skriver:

Det er faktisk lidt sjovt at læse dit indlæg. For det du har gjort er sådan noget jeg sagtens kunne finde på at gøre.

Faktisk er det lykkes mig hele tre gange at finde en person ved at være seriøst detektiv. Bare kald mig stalker men jeg kender godt det der med at blive så fascineret af en person at man bare MÅ finde personen igen. Min erfaring er dog at når først personen er fundet, er det slet ikke så vigtigt at få kontakt med ham. Det er selve jagten der er spændende. Hmm måske jeg skulle få mig en anden hobby.

Held og lykke med din søgen.

Åhhr hvis jeg bare kunne stalke ham down hehe... Men ja jeg kan godt se hvad du mener... hehe

Anmeld

11. december 2010

dorthemus

Æv at du ikke fik hans nr., så tilbage på bar med dig og håbe han kommer igen

Anmeld

11. december 2010

qp

Æv at du ikke fik hans nr., så tilbage på bar med dig og håbe han kommer igen

Jamen jeg skal da på bar om snart... men dette var så et morgenværtshus... damn, jamen øv!!! Det er så ærgelig og jeg kan ikke gøre en skid ved det - ved bare at jeg slet ikke plejer at være til "ældre fyre" - men ham her var altså en undtagelse

Anmeld

11. december 2010

dorthemus

qp skriver:

Jamen jeg skal da på bar om snart... men dette var så et morgenværtshus... damn, jamen øv!!! Det er så ærgelig og jeg kan ikke gøre en skid ved det - ved bare at jeg slet ikke plejer at være til "ældre fyre" - men ham her var altså en undtagelse

Det grå guld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.