at klippe sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Mussi30

N&J skriver:

Jeg har klippet min hår mange gange, men har krøller så det kan ikke ses at det ikke er helt lige, men så klippede jeg mit pandekort kort (har ikke haft det kort siden jeg var ti)

Har du så klippet krøllerne af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

N&J

Mussi30 skriver:

Har du så klippet krøllerne af?

Nej for søren, elsker mit lange krøllede hår, bare sjældent jeg har det hængende.. har bare klippet lidt facon i det hår der indrammer ansigtet, så ser det lidt mere tilfældig ud med det lange hår i en løs hestehale.. uha.. har været skulderlang, det gør jeg ikke igen..  mit hår har sit eget liv.. 

I love my curls...

Anmeld

11. december 2010

AnneBJ

Min mor har én gang klippet mit pandehår... med en børnesaks! Har aldrig set noget så skævt, jeg husker det tydeligt, og jeg var kun 5 år... Vi måtte af sted til frisøren og få det rettet.

For 2 år siden blev jeg nærig - mht. frisør altså - "hvor svært kan det være at klippe det åndsvage pandehår?!" Ret svært! Selvom jeg ellers valgte en ret god saks

Jeg har en hvirvel, som trækker pandehåret skævt. Altså skal man faktisk klippe det skævt, for at det ser lige ud...

Så -nu har jeg langt pandehår!

Anmeld

11. december 2010

Kløver

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg har lige klippet mig selv. for første gang.

jeg er selv udd frisør og på trods af det har jeg aldrig klippet mig selv, for det bliver bare ikke lige så godt som hvis en anden gør det. 

men min frisør veninde har så travlt. er meget varsom med hvem der klipper mit hår, så kun hende der får lov. så er ikke blevet klippet siden marts!!!!! 

så nu gjorde jeg det selv. det er blevet ok. ikke perfekt, men tror længderne er lige lange.

nå men ville egentlig hører jer piger ad om i nogen sinde har klippet jer selv hvorfor/hvorfor ikke????

har flere gange set sådan en klip dit eget hår guide i bladene og undre mig altid og tænker at det umuligt kan blive godt hvis man ikke ved hvad man laver.

nej jeg klipper ikke mig selv, har altid haft meget langt hår så er ikke til, men har nu lidt kortere hår (lidt over skuldrene), fordi det var blevet slidt, og efterhånden gik helt ned til numsen, så fik klippet ca 20 cm af

Jeg går til en frisør med den lange udd, da jeg før gik til en frisør som viste sig at have den korte udd, og det var blevt noget rigtig nøj, skulle have krøller og krøllede kun nogle steder, og det var klippet skæt mm så måtte få det rettet ved en 4 års udd frisør, og har gået ved hende siden og hun er alle pengene værd, og desuden billigere end den tidligere frisør 

Anmeld

11. december 2010

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

det må man siger er modigt. at være skaldet.

jeg har nu også selv haft meget sjovt hår. en masse sjove farver og frisurer. 

Jeg fik også mange reaktioner på det, men det er jo bare hår. Jeg gør det nok igen engang.

- Det er nu også fedt at "lege" med håret

Anmeld

11. december 2010

FruHolm <3

Klipper faktisk stortset altid mit hår selv (så er det min egen skyld hvis noget går galt ) har svært ved at stole på frisører, for da jeg var 7-8 år havde jeg har ned over midt på ryggen, og skulle så til frisør og have klippet spidser, men kom hjem med 4 cm kort hår

så indtil jeg blev 16 var det kun min halvsøster og min svigerinde der måtte klippe det.

har været til frisør 2-3 gange på de snart 5 år. derudover har jeg selv klippet det, har besluttet mig for at smutte til frisør i næste måned, for nu begynder det at trænge,

Anmeld

11. december 2010

Snefnug1984

Hvordan gør du det? Synes det er SÅ dyrt at gå ned og få klippet 3 cm af

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Nej eller jo når jeg har pandehår holder jeg det selv til jeg skal til frisør næste gang. 

Men nej jeg har mig en fast frisør på sjælland og ingen andre får lov at røre mit hår. Men der er sgu lidt langt til sjælland bare for at blive klippet så jeg har besluttet at jeg bliver nød til at gå med til at prøve vores frisør her i byen for jeg er sgu træt af det jeg har nu men det heller ikke blevet klippet siden sidste jul da hun ikke har haft tid min frisør når jeg har været på sjælland og så er jeg gravid og først stoppet med opkast nu og har ikke haft lyst til at sidde i en frisør stol med en pose. Så når jeg har født skal jeg over og have den store omgang her i byen tror jeg hvis jeg tør hi hi. 

Anmeld

11. december 2010

Risen

Noneother skriver:

Jeg har klippet mig selv længe af den simple årsag at jeg endnu ikke har mødt en frisør der forstår når man siger: Jeg vil S**** på hvor slidt du mener det er, du bli´r skudt hvis du tager mere end 2cm.

Jeg kom hjem med skulderlangt hår HVER GANG. Så nu holder jeg det selv, og det er efterhånden rigtig langt og sundt at se på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.