at klippe sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

mor-til-vanessa

MariaE skriver:

jamen det ER dyrt, dog har jeg i min lille bitte by en god frisør nu som kun koster lidt mer4e end det halve af Viborg:-)Så nu tager jeg afsted og ser det som en dejlig dag med fokus på MOR:-)

ja det har man også brug for engang imellem. det må du nyde :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Noneother

mor-til-vanessa skriver:

ja det er lidt langt.

så er du en af de heldige. synes ikke der skete så meget med mit hår i gravi, men tabte en del under amning

Det eneste jeg har tabt (heldigvis) er det min søn har revet ud. Ved ikke hvad der er med babyer og hår.

Anmeld

10. december 2010

TbCp

Jeg klipper min mand, min datter og mig selv

Anmeld

10. december 2010

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg har lige klippet mig selv. for første gang.

jeg er selv udd frisør og på trods af det har jeg aldrig klippet mig selv, for det bliver bare ikke lige så godt som hvis en anden gør det. 

men min frisør veninde har så travlt. er meget varsom med hvem der klipper mit hår, så kun hende der får lov. så er ikke blevet klippet siden marts!!!!! 

så nu gjorde jeg det selv. det er blevet ok. ikke perfekt, men tror længderne er lige lange.

nå men ville egentlig hører jer piger ad om i nogen sinde har klippet jer selv hvorfor/hvorfor ikke????

har flere gange set sådan en klip dit eget hår guide i bladene og undre mig altid og tænker at det umuligt kan blive godt hvis man ikke ved hvad man laver.

Det er længe siden jeg selv begav mig ud i at klippe mit eget hår, men jeg har ikke været ved en frisør i MANGE år. Min søster står for det lige nu  Jeg er ikke så sart med mit hår, det vokser jo ud igen - det er nok også grunden til at jeg har været skaldet. 

Anmeld

10. december 2010

mor-til-vanessa

Noneother skriver:

Det eneste jeg har tabt (heldigvis) er det min søn har revet ud. Ved ikke hvad der er med babyer og hår.

nej man skal passe på med babyer og hår

Anmeld

10. december 2010

mor-til-vanessa

TbCp skriver:

Jeg klipper min mand, min datter og mig selv

det er da godt gået :-)

Anmeld

10. december 2010

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Det er længe siden jeg selv begav mig ud i at klippe mit eget hår, men jeg har ikke været ved en frisør i MANGE år. Min søster står for det lige nu  Jeg er ikke så sart med mit hår, det vokser jo ud igen - det er nok også grunden til at jeg har været skaldet. 

det må man siger er modigt. at være skaldet.

jeg har nu også selv haft meget sjovt hår. en masse sjove farver og frisurer. 

Anmeld

10. december 2010

TbCp

mor-til-vanessa skriver:

det er da godt gået :-)

Datteren er endnu så lille at hun ikke brokker sig Mandens klipning går fint, fordi jeg ved at hvis det ikke går helt godt så tager han bare trimmeren Og mit eget skal bare have klippet spidser.

Anmeld

10. december 2010

Mussi30

Jeg har tit klippet mig selv

Men jeg har så også så mange krøller at man kan ikke se det alligevel hvis det er lidt skævt

Anmeld

10. december 2010

N&J

Jeg har klippet min hår mange gange, men har krøller så det kan ikke ses at det ikke er helt lige, men så klippede jeg mit pandekort kort (har ikke haft det kort siden jeg var ti).. og syntes egentlig selv det blev ret godt, men skal have en veninde til at rette det til når jeg tager på julebesøg i jylland.. 

Før og efter billede... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.