at klippe sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.265 visninger
28 svar
1 synes godt om
10. december 2010

mor-til-vanessa

ja jeg har lige klippet mig selv. for første gang.

jeg er selv udd frisør og på trods af det har jeg aldrig klippet mig selv, for det bliver bare ikke lige så godt som hvis en anden gør det. 

men min frisør veninde har så travlt. er meget varsom med hvem der klipper mit hår, så kun hende der får lov. så er ikke blevet klippet siden marts!!!!! 

så nu gjorde jeg det selv. det er blevet ok. ikke perfekt, men tror længderne er lige lange.

nå men ville egentlig hører jer piger ad om i nogen sinde har klippet jer selv hvorfor/hvorfor ikke????

har flere gange set sådan en klip dit eget hår guide i bladene og undre mig altid og tænker at det umuligt kan blive godt hvis man ikke ved hvad man laver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Mathilde

Hmm jeg har af og til klippet mit pandehår (da det var kort), men ellers ikke.

Jeg har ikke mod på at klippe hele parykken, men når pandehåret blev for langt og gik ned i øjnene, var det hurtigt og nemt at ordne det selv

Må vi ikke se et billede?

Anmeld

10. december 2010

Noneother

ja jeg har lige klippet mig selv. for første gang.

jeg er selv udd frisør og på trods af det har jeg aldrig klippet mig selv, for det bliver bare ikke lige så godt som hvis en anden gør det. 

men min frisør veninde har så travlt. er meget varsom med hvem der klipper mit hår, så kun hende der får lov. så er ikke blevet klippet siden marts!!!!! 

så nu gjorde jeg det selv. det er blevet ok. ikke perfekt, men tror længderne er lige lange.

nå men ville egentlig hører jer piger ad om i nogen sinde har klippet jer selv hvorfor/hvorfor ikke????

har flere gange set sådan en klip dit eget hår guide i bladene og undre mig altid og tænker at det umuligt kan blive godt hvis man ikke ved hvad man laver.

Jeg har klippet mig selv længe af den simple årsag at jeg endnu ikke har mødt en frisør der forstår når man siger: Jeg vil S**** på hvor slidt du mener det er, du bli´r skudt hvis du tager mere end 2cm.

Jeg kom hjem med skulderlangt hår HVER GANG. Så nu holder jeg det selv, og det er efterhånden rigtig langt og sundt at se på.

Anmeld

10. december 2010

mor-til-vanessa

Mathilde skriver:

Hmm jeg har af og til klippet mit pandehår (da det var kort), men ellers ikke.

Jeg har ikke mod på at klippe hele parykken, men når pandehåret blev for langt og gik ned i øjnene, var det hurtigt og nemt at ordne det selv

Må vi ikke se et billede?

pandehår kan man også godt klippe synes jeg, det er heldigvis ikke det sværeste og det går jo hurtig ned i øjenene. så kan blive dyrt hvis man skal til frisør og betale for at få klippet ph hver 3-4 uge.

det er egentlig det samme som jeg hele tiden har haft. som på mit profil billede, bare lige 5cm kortere. men hvis det fordi du gerne vil se resultatet kan jeg godt tage et :-)

Anmeld

10. december 2010

mor-til-vanessa

Noneother skriver:

Jeg har klippet mig selv længe af den simple årsag at jeg endnu ikke har mødt en frisør der forstår når man siger: Jeg vil S**** på hvor slidt du mener det er, du bli´r skudt hvis du tager mere end 2cm.

Jeg kom korthåret hjem med skulderlangt hår HVER GANG. Så nu holder jeg det selv, og det er efterhånden rigtig langt og sundt at se på.

jamen så ville jeg lige være frisøren for dig.

man skal give hvad kunden ber om, men man kan jo sagtens "rådgive". men bestemt ikke klippe noget man ikke har aftalt. 

kan godt forstå du så vælger at klippe det selv

Anmeld

10. december 2010

Muffinmus

jeps, i flere år klippede jeg mig selv, gad simpelthen ikke de sindsyge priser for en klipning og farvning:-)

Nemmere når man bare har lagt hår jo:-)

Anmeld

10. december 2010

Noneother

mor-til-vanessa skriver:

jamen så ville jeg lige være frisøren for dig.

man skal give hvad kunden ber om, men man kan jo sagtens "rådgive". men bestemt ikke klippe noget man ikke har aftalt. 

kan godt forstå du så vælger at klippe det selv

hehe ja men østjylland er måske lige lidt for langt væk alligevel.

Ej men jeg er osse glad for beslutningen. Mit hår begyndte heldigvis at gro som ukrudt da jeg blev gravid. -Så om 5 cm, skal jeg lige ned og ha´rettet det professionelt til med lidt frisure og sådan.

Anmeld

10. december 2010

mor-til-vanessa

MariaE skriver:

jeps, i flere år klippede jeg mig selv, gad simpelthen ikke de sindsyge priser for en klipning og farvning:-)

Nemmere når man bare har lagt hår jo:-)

ja det er lidt nemmere når det bare er langt og skal være langt.

det er også dyrt at gå til frisør. jeg tror ærligt heller ikke jeg ville gå til frisør hvis jeg ikke selv var det og ikke kendte nogen der var det

Anmeld

10. december 2010

mor-til-vanessa

Noneother skriver:

hehe ja men østjylland er måske lige lidt for langt væk alligevel.

Ej men jeg er osse glad for beslutningen. Mit hår begyndte heldigvis at gro som ukrudt da jeg blev gravid. -Så om 5 cm, skal jeg lige ned og ha´rettet det professionelt til med lidt frisure og sådan.

ja det er lidt langt.

så er du en af de heldige. synes ikke der skete så meget med mit hår i gravi, men tabte en del under amning

Anmeld

10. december 2010

Muffinmus

mor-til-vanessa skriver:

ja det er lidt nemmere når det bare er langt og skal være langt.

det er også dyrt at gå til frisør. jeg tror ærligt heller ikke jeg ville gå til frisør hvis jeg ikke selv var det og ikke kendte nogen der var det

jamen det ER dyrt, dog har jeg i min lille bitte by en god frisør nu som kun koster lidt mer4e end det halve af Viborg:-)Så nu tager jeg afsted og ser det som en dejlig dag med fokus på MOR:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.