puhhaa jeg har dårlig samvittighed:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Noneother

merle2010 skriver:

ja GODT der ikke skete mere.. tænk hvis hun havde fået hjernerystelse eller brækket et eller andet.. puhaa... men de kan jo holde til lidt af hvert de små..  men er taknemlig for at der ikke skete mere.. men en bule og et meget ked barn er osse slemt nok..

Ja man får det virkelig så dårligt over det. -men jeg lover dig at det ikke er sidste gang hun oplever at få en bule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

merle2010

Noneother skriver:

Ja man får det virkelig så dårligt over det. -men jeg lover dig at det ikke er sidste gang hun oplever at få en bule

nej det er det jo nok ikke.. det ved jeg osse godt.. men hun er jo bare min lille baby.. så det er svært at se hende blive ked..  men det bliver jo meget værre når hun begynder at kravle og gå.. så det kan jeg ligeså godt vænne mig til..

Anmeld

10. december 2010

Noneother

merle2010 skriver:

nej det er det jo nok ikke.. det ved jeg osse godt.. men hun er jo bare min lille baby.. så det er svært at se hende blive ked..  men det bliver jo meget værre når hun begynder at kravle og gå.. så det kan jeg ligeså godt vænne mig til..

Præcis. min dreng er jo osse 7½ måned, og han kryber.. Nøøøj der er mange ting der skal holdes øje med lige pludselig. Han er jo overalt, og ledninger er tilfældigvis det mest spændende babylegetøj i verden.

Anmeld

10. december 2010

LinLin

Den slags sker - desværre... David faldt engang ned ad trapperne Selvfølgelig bliver man forskrækket og ked af at det er sket, men man KAN altså ikke undgå at der sker sådan noget - i hvert fald ikke hvis man giver sit barn lov til at udforske verdenen

Har du hørt sætningen "hellere et hul i hovedet end et hul i udvklingen"? 

Så selvom man naturligvis ikke vil have sådan noget sker - er der ikke nogen grund til at dunke sig selv over det, hvis (når) uheldet er ude.

Anmeld

10. december 2010

CiSo

merle2010 skriver:

tak men man får sku alligevel et chok.. tror mit chok var større end hendes.. der gik lidt fra hun faldt ned, til hun begyndte at græde.. tror lige hun skulle opfatte hvad der var sket.. men så satte hun osse i et hyl men mon ikke det er glemt imorgen, for hendes vedkommende.. det bliver i hvert fald ikke glemt foreløbig for mit vedkommende...

Ja, for hendes vedkommende er det helt sikkert glemt! Men det er jo klart du får et chok, er sikker på jeg havde reageret på helt samme måde.. Men som sagt, kan det ske for selv den bedste!!!!

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

merle2010 skriver:

fik du det ikke dårligt da hun var røget ned??? jeg var helt grædefærdig... specielt fordi min lille pige var sååå ked..

Jo, da! Jeg var vildt ked af det...

Anmeld

11. december 2010

Koen.

åh det er hvad der sker, men man får det så dårligt min datter røg for noget tid siden ned af puslebordt(til trods for at jeg stadig havde en hånd på hende)og knaldede hovedet ned i klinkegulvet uh får stadig et sug i maven og lyst til at tudbrøle når jeg tænker på det

kæmpe

Anmeld

11. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg tror alle har oplevet det - ikke at man får det bedre af den grund, men du er ikke alene.

Selv var jeg en tur i blespanden som spæd

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Åhh det skal du ikke have dårlig samvittighed, det sker for de fleste. Lucas har også taget spurten ned nogen gange. 

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

merle2010 skriver:

min datter på snart 7 mdr, sad i sofaen mens jeg lige vendte mig om for at snakke med hendes far, og BUM så lå hun på gulvet

jeg gik helt i panik, og løb over til hende og trøstede hende.. men hun havde fået en kæmpe bule i panden, og den var helt blå tror i lige jeg fik dårlig samvittighed.. føler mig som en dårlig mor

Jeg vil ikke skælde ud, for I har jo nok fået jer en forskrækkelse af det...men undrer mig DET gør jeg, for hvordan kan I dog finde på at lade en baby sidde alene i en sofa???
Går I også fra dem på puslebordet?

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.