puhhaa jeg har dårlig samvittighed:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. december 2010

merle2010

min datter på snart 7 mdr, sad i sofaen mens jeg lige vendte mig om for at snakke med hendes far, og BUM så lå hun på gulvet

jeg gik helt i panik, og løb over til hende og trøstede hende.. men hun havde fået en kæmpe bule i panden, og den var helt blå tror i lige jeg fik dårlig samvittighed.. føler mig som en dårlig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

matryoshka

merle2010 skriver:

min datter på snart 7 mdr, sad i sofaen mens jeg lige vendte mig om for at snakke med hendes far, og BUM så lå hun på gulvet

jeg gik helt i panik, og løb over til hende og trøstede hende.. men hun havde fået en kæmpe bule i panden, og den var helt blå tror i lige jeg fik dårlig samvittighed.. føler mig som en dårlig mor

åååh, stakkels lille pige.. og ikke mindst stakkels MOAR!

Vi var selv ude for det samme for et par måneder siden, og min datter fik også en kæmpe bule - lige med det samme! Men det er glemt nu, og man kan slet ikke se eller mærke det på hende!

Anmeld

10. december 2010

L.J.L

merle2010 skriver:

det prøvede jeg også da min søn var omkring samme alder og netop havde lært at kravle. han sov imellem mig og min mand, og min mand stod så op og lod os sove videre. Jeg vågnede så ved et kæmpe bump og så et stort skrig og hyl! Puha jeg havde den dårligste samvittighed, men han var heldigvis fin hurtigt igen på nær en grim bule i panden, den første af mange

Det sker for de fleste, så det skal du altså ikke tage så tungt

Anmeld

10. december 2010

CiSo

Du er IKKE en dårlig mor.

Det kan ske for selv den bedste!! Gruer for den dag, det sker med min søn, men vi er jo ikke blæksprutter med 1000 arme selvom vi gerne ville have det.. Det bedste af det hele er, at hun har det godt og det bare var et lille chok for jer begge!

Anmeld

10. december 2010

merle2010

MajaPiraya skriver:

åååh, stakkels lille pige.. og ikke mindst stakkels MOAR!

Vi var selv ude for det samme for et par måneder siden, og min datter fik også en kæmpe bule - lige med det samme! Men det er glemt nu, og man kan slet ikke se eller mærke det på hende!

er glad for at jeg ikke er den eneste der har prøvet det.. men troede sku ikke hun var i stand til at vælte ned af sofaen... og for at det ikke skal være løgn, så væltede hun også bagover igår hvor vi øvede i at sidde.. selvom jeg havde lagt en ammepude bag hende, så slog hun hovedet ned i gulvet osse.. hvad man dog ikke får af skrammer når man bliver en stor pige

Anmeld

10. december 2010

merle2010

sophieamalia skriver:

Du er IKKE en dårlig mor.

Det kan ske for selv den bedste!! Gruer for den dag, det sker med min søn, men vi er jo ikke blæksprutter med 1000 arme selvom vi gerne ville have det.. Det bedste af det hele er, at hun har det godt og det bare var et lille chok for jer begge!

tak men man får sku alligevel et chok.. tror mit chok var større end hendes.. der gik lidt fra hun faldt ned, til hun begyndte at græde.. tror lige hun skulle opfatte hvad der var sket.. men så satte hun osse i et hyl men mon ikke det er glemt imorgen, for hendes vedkommende.. det bliver i hvert fald ikke glemt foreløbig for mit vedkommende...

Anmeld

10. december 2010

Noneother

merle2010 skriver:

Jeg forstår godt din dårlige samvittighed, men det der... .. Det kan ske for selv den bedste. Lige gyldig hvor god og opmærksom man ellers er.

Det har SÅ meget ild i numsen de små jo.

Til dig. Godt der ikke skete mere.

Anmeld

10. december 2010

merle2010

Noneother skriver:

Jeg forstår godt din dårlige samvittighed, men det der... .. Det kan ske for selv den bedste. Lige gyldig hvor god og opmærksom man ellers er.

Det har SÅ meget ild i numsen de små jo.

Til dig. Godt der ikke skete mere.

ja GODT der ikke skete mere.. tænk hvis hun havde fået hjernerystelse eller brækket et eller andet.. puhaa... men de kan jo holde til lidt af hvert de små..  men er taknemlig for at der ikke skete mere.. men en bule og et meget ked barn er osse slemt nok..

Anmeld

10. december 2010

Pige2009

Det skal du ikke være ked af - Laura har været røget ned af sengen to gange

Anmeld

10. december 2010

merle2010

Baagøe skriver:

Det skal du ikke være ked af - Laura har været røget ned af sengen to gange

fik du det ikke dårligt da hun var røget ned??? jeg var helt grædefærdig... specielt fordi min lille pige var sååå ked..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.