Autostol - hvorfor fanden.................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Eliza/lykke

Ni-ko-li-ne skriver:

men så på bagsædet ikke?

Jo, på bagsædet :-)

Nu prøver vi at se, om det er det, som hun blir vred over. Hvis så at hun nyder bilturen, ved jeg, hvad problemet var. Så kan jeg bedre "holde" til det. For så vil jeg sætte hende tilbage i den lille stol indtil hun vejer 10 kg, eller bliver 9 mrd. Så kan jeg bedre klare, at det kun er et par måned endnu, før hun sikkert kan sidde i den anden. Men jeg må lige prøve................

Nu må vi se.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Pige2009

Rose <3 skriver:

Det er mig ubegribeligt, at nogen gør det så tidligt

Anmeld

10. december 2010

Pige2009

Ayasmor skriver:

Ej heller hendes ryg.

Nemlig - de er meget skrøbelige

Anmeld

10. december 2010

Ayasmor

Baagøe skriver:

Nemlig - de er meget skrøbelige

også derfor de anbefaler min. 10-12 mdr. og meget gerne længere så vidt det er muligt ift. barnets længde

Anmeld

10. december 2010

klmf

Vi blev nødt til at skifte Oliver over i en anden før han var 9 mdr. Han SKREG og det var tydeligt han ikke sad godt i den mere. Så vi gjorde det da han var 8 mdr tror jeg.... Så gik det meget bedre

Anmeld

10. december 2010

Ni-ko-li-ne

Ayasmor skriver:

også derfor de anbefaler min. 10-12 mdr. og meget gerne længere så vidt det er muligt ift. barnets længde

men altså, hvis barnet fysisk ikke kan være i stolen mere... jamen så er der ikke mange andre udveje

Anmeld

10. december 2010

Ayasmor

Ni-ko-li-ne skriver:

men altså, hvis barnet fysisk ikke kan være i stolen mere... jamen så er der ikke mange andre udveje

nej det er self rigtig. også derfor jeg skrev så vidt det er muligt ift. til barnets længde. Men så længe hovedet ikke rager over autostolen og benene ikke er presset i en ualmindelig ubehagelig stilling på den lille, mener jeg stadig at man skal holde dem i den "lille" autostol. Det ER bare ikke meget de har at stå imod med hvis uheldet skulle være ude

Anmeld

10. december 2010

Ni-ko-li-ne

Ayasmor skriver:

nej det er self rigtig. også derfor jeg skrev så vidt det er muligt ift. til barnets længde. Men så længe hovedet ikke rager over autostolen og benene ikke er presset i en ualmindelig ubehagelig stilling på den lille, mener jeg stadig at man skal holde dem i den "lille" autostol. Det ER bare ikke meget de har at stå imod med hvis uheldet skulle være ude

nej det er sandt....

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

Ayasmor skriver:

Jeps. Netop derfor frarådede jeg på det kraftigste, at de skiftede allerede nu. Der findes jo også bagudvendte autostole til den næste klasse.

Laura er snart 14 mdr. og vi skifter først nu, da hun stadig kan være i 0-13 kg. stolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.