Autostol - hvorfor fanden.................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Eliza/lykke

vil hun nu ikke sidde i den mere?????????????

7 mrd gammel, normal rigtig glad for at køre bil. Nu skriger hun og vrider sig hele tiden. Jeg tror selv, at det er fordi, at den er for lille. Hun er meget lang, lidt over 70 cm og hendes ben støder meget imod bilens ryglæn. Hun skubber fra der og vrider sig.

Jeg tænker lidt på, om hun skal over i en normal autostol allerede nu, hvor hendes ben kan stritte ud? Men er det først lovligt når de vejer 10 kg eller er 9 mrd?

Hun vejer knap 8 kg - men er mega lang. Bruger tøj til 9 mrd....

Hjælp mig - oplever I noget lignede?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

hc=k

Eliza/lykke skriver:

vil hun nu ikke sidde i den mere?????????????

7 mrd gammel, normal rigtig glad for at køre bil. Nu skriger hun og vrider sig hele tiden. Jeg tror selv, at det er fordi, at den er for lille. Hun er meget lang, lidt over 70 cm og hendes ben støder meget imod bilens ryglæn. Hun skubber fra der og vrider sig.

Jeg tænker lidt på, om hun skal over i en normal autostol allerede nu, hvor hendes ben kan stritte ud? Men er det først lovligt når de vejer 10 kg eller er 9 mrd?

Hun vejer knap 8 kg - men er mega lang. Bruger tøj til 9 mrd....

Hjælp mig - oplever I noget lignede?

Lone

Vi havde samme problem og det viste sig at det var fordi Kristopher havde det for varmt..

Anmeld

10. december 2010

Koen.

hc=k skriver:

Vi havde samme problem og det viste sig at det var fordi Kristopher havde det for varmt..

Det var os vores problem

Anmeld

10. december 2010

Eliza/lykke

Det var os vores problem

Vi kører kun korte ture, til skole og vuggestue og hjem. Det tager vel 15 min hver vej. Hun har sin vatteret dragt på og hue - ja, den er varm. Men det er jo koldt............. vi kørte forleden hvor hun kun havde sin jakke på og normale bukser - og der var hun også sur.

Måske er det fordi, at hun ikke træt - og dermed ser turen som unødvendig, hun vil hellere lege måske????????? Der hænger legetøj oppe, men det gør hende endnu mere sur....

Hvad mon jeg kan gøre? Det er vildt stressende, når man holder kø ned til vuggestuen....................... og hun så skriger så meget.

p.s. hun sidder foran ved min side (airbag er slået fra). Så jeg kan hele tiden se hende. Og hun kan se mig.

Anmeld

10. december 2010

Maise

jeg tror at clara begyndte at havde det fordi den var bagudvendt. er din det. nu kan hun følge med og elsker det efter hun er rykket op i en større stol.

Anmeld

10. december 2010

Maja88

jeg ville sige hun er træt af at kigge bagud.

min niece kom også tidligt i den anden og man kan sige hvis hun skulle vente på kg så puuuuha en skrigeri det kunne give.

hun er over 1,4 og vejer kun 7kg

Anmeld

10. december 2010

Anne G

Vi havde nøjagtig det samme problem med Daniel.. Han kom over i næste str. da han var 8 ½ mdr..

Jeg ville ikke sætte hende i den næste endnu, da den  ikke er helt sikker endnu til hende..

Det er virkelig virkelig hårdt at de skriger sådan, Daniel sad omme bagved da vi havde iso-fix stol, så jeg kunne ikke engang trøste ham rigtigt når han var sur...

Så lige en  da jeg ved det er rigtig hårdt..

Anmeld

10. december 2010

Eliza/lykke

Det har jeg sgu ikke tænkt på! Tak for det - det ville måske være naturligt, at blive træt af at glo ind i et ryglæn, når man synes, at verden begynder at blive spændende.

Jeg har en autostol til 0-18 kg på loftet. Lige nu sidder hun i en bagudvendt baby autostol. Måske skulle jeg tage den anden ned og sætte hende over i den, så hun kan følge med. Det vil jeg prøve.

Takker

Anmeld

10. december 2010

Malaco25

Min datter havde det også sådan, og hun var køresyg !

Anmeld

10. december 2010

kitra

Jeg har lidt det samme problem med Emma som snart bliver 1 år. Hun begyndte først at blive sur efter hun rykkede over i den nye stol da hun sad i den bagudvendte elskede hun at køre bil. Hun er nok bare lidt omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.