Kattekyllingen, NF, 12+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Ughhw altså, hvor er det fantastisk!
Og ja, man kan aldrig blive træt eller mættet af at se sådan et syn.
Det er SÅ VIDUNDERLIGT at få det rusket ind i sig, at det virkelig er VIRKELIGT!

Hvor er det dejligt, Anna. En smuk lille baby.
Jeg er meget glad på Jeres vegne.

Knus fra Katrine 

Det kommer mere og mere ind under huden nu.. Jeg har virkelig stadig ikke forstået det helt, og allivel er jeg bare FULD af kærlighed, og går den bedste jul i møde nogensinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Milka

kitty skriver:

Det her er den bedste dag længe. Jeg har lyst til at råbe det ud ad vinduet

råb, råb, råb!!!

man får helt lyst til selv at være gravid når man læser om din oplevelse i dag. hvor er det dejligt!

Anmeld

10. december 2010

oo

kitty skriver:

Jeg vil gerne se den liste! (Vi har nemlig ingen form for liste, Hallur nedlægger veto ved ALLE navne!) Bergifinnur, altså med to n'er, ér faktisk et færøsk navn. Så der har Søren gættet meget godt!

aj, hvor godt!!! jeg stavede det jo bare som jeg hørte det, men hallo mand, han kan noget, ham Søren...også selvom han ikke kan forstå man kan hedde Hallur fra fysikstudiet kender Søren et par færinge, så han kan nogle mærkelige ting med viden om "dem"...

jeg kan bare huske min færøske musiklærer i 2. klasse hed Johanna og spillede guitar og var helt vildt cool, men det er jo ikke et specielt færøsk navn

jeg må lige høre mere når gemalen kommer hjem (de rydder op i fysiklokalerne idag og hvis de andre fysiklærer ligner Søren mht orden, så kommer han MEGET sent hjem)

forresten. TOTAL stenet du stadig er overstimuleret!!!!!!! jeg har aldrig selv prøvet at være det, men gør det stadig ondt på dig? og kan de gøre noget? det påvirker vel ikke graviditeten?

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

aj, hvor godt!!! jeg stavede det jo bare som jeg hørte det, men hallo mand, han kan noget, ham Søren...også selvom han ikke kan forstå man kan hedde Hallur fra fysikstudiet kender Søren et par færinge, så han kan nogle mærkelige ting med viden om "dem"...

jeg kan bare huske min færøske musiklærer i 2. klasse hed Johanna og spillede guitar og var helt vildt cool, men det er jo ikke et specielt færøsk navn

jeg må lige høre mere når gemalen kommer hjem (de rydder op i fysiklokalerne idag og hvis de andre fysiklærer ligner Søren mht orden, så kommer han MEGET sent hjem)

forresten. TOTAL stenet du stadig er overstimuleret!!!!!!! jeg har aldrig selv prøvet at være det, men gør det stadig ondt på dig? og kan de gøre noget? det påvirker vel ikke graviditeten?

Jeg har godt kunne mærke jeg var øm og lidt hård i venstre side.. (jeg masserer mig ofte der, da jeg aaaaltid er forstoppet.. ) Og nu tror da pokker, når der stadig er SÅ store ægblærer. Det kan ikke skade graviditeten, men jeg håber sendelig det lægger sig, inden babyen bliver stor og fylder det hele ud. For så tror jeg det kommer til at gøre rigtig nas!

Åh gud, mænd og oprydning! Bjørnen skulle absolut ordne bankpapirer og alt mulig andet papit-værk igår, lige omkring kl 18 hvor jeg var ved at dø af sult. Nå, men det ser jo også meget godt ud, at det nu ér kommet i mapper...!

Anmeld

10. december 2010

mortil4dejligepiger

Tillykke med den lille spunk  Det er fantastisk at se den lille på scanning. Jeg var til MD-scanning i går - skønt!!

Det er så vidunderligt, at det lykkedes for Jer så hurtigt efter så lang tid

Anmeld

10. december 2010

ChatH

kitty skriver:

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

Bjørnen er bare et stort smil, og har lagt billede på FB og ja.. Er bare meget glad, og nok også lidt mere forstående. For nu har han set en helt rigtig baby, inde i min mave. Fantastisk syn.. Vi var der i 20 minutter, men jeg ville stadig kunne ligge der nu og kigge. Et syn man aldrig bliver træt af!

Bjørnen har været ekstra god denne uge. Han er så bange for jeg falder i det her vejr, så trods ferie er han stået op kl 6.30 og har kørt mig på arbejde

en glad Kitty

IHHH tillykke, det er bare så stort at se sin lille baby

Glæder mig til at følge dig

Anmeld

10. december 2010

anna-jonas

Skøn læsning......................og tænk, at Bjørnefar, sådan flasher Kattekyllingen på FB............det er alligevel stort, for en Bjørn.

Knus Mette

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

anna-jonas skriver:

Skøn læsning......................og tænk, at Bjørnefar, sådan flasher Kattekyllingen på FB............det er alligevel stort, for en Bjørn.

Knus Mette

Han er bare et stort smil idag, det er så dejligt at se! Han har vist billeder på arbejde, og fortalt kollegerne om, hvordan den rullede rundt og suttede på tommel. Det er en stolt bjørnefar!

Anmeld

10. december 2010

Bondepigen

kitty skriver:

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

Bjørnen er bare et stort smil, og har lagt billede på FB og ja.. Er bare meget glad, og nok også lidt mere forstående. For nu har han set en helt rigtig baby, inde i min mave. Fantastisk syn.. Vi var der i 20 minutter, men jeg ville stadig kunne ligge der nu og kigge. Et syn man aldrig bliver træt af!

Bjørnen har været ekstra god denne uge. Han er så bange for jeg falder i det her vejr, så trods ferie er han stået op kl 6.30 og har kørt mig på arbejde

en glad Kitty

Altså, hvor er det et fin billede af jeres lille kattekylling...!!!

Husker tydeligt NF-scanningen af Emma, den første scanning. Det var fantastisk, vi stod og holdt om hinanden i elevatoren bagefter og tudede!!! Så forstår udmærket at I er helt oppe og ringe!!

Anmeld

10. december 2010

LIZO

sikke et godt billed. det eer da ret tydeligt den ligger og sutter på finger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.