Kattekyllingen, NF, 12+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. december 2010

otlitrom

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

Bjørnen er bare et stort smil, og har lagt billede på FB og ja.. Er bare meget glad, og nok også lidt mere forstående. For nu har han set en helt rigtig baby, inde i min mave. Fantastisk syn.. Vi var der i 20 minutter, men jeg ville stadig kunne ligge der nu og kigge. Et syn man aldrig bliver træt af!

Bjørnen har været ekstra god denne uge. Han er så bange for jeg falder i det her vejr, så trods ferie er han stået op kl 6.30 og har kørt mig på arbejde

en glad Kitty

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Ida.

Åh jeg får helt gåsehud!! Det er altså så fantastisk, at det slet ikke er til at tro på! Og det er meget tydeligt, at der bliver suttet på tommelfinger på det billede - hvor nuttet altså

Tillykke med en veloverstået skanning !!

Anmeld

10. december 2010

businesstigger

Hvor dejlige nyheder! Og ja det er et syn man ikke bliver træt af. Hvor er det et dejligt billede af Kattekyllingen!

Og dejligt at Bjørnen endelig er et stort smil og glad og forstående!

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Åh jeg får helt gåsehud!! Det er altså så fantastisk, at det slet ikke er til at tro på! Og det er meget tydeligt, at der bliver suttet på tommelfinger på det billede - hvor nuttet altså

Tillykke med en veloverstået skanning !!

Ja, jeg synes selvfølgelig også det er et dejligt billede Vi har også fået et andet, men det ser lidt uhyggeligt ud, fordi det var der hun målte næseben Det er sådan lidt pinnocio-agtigt

Anmeld

10. december 2010

Karo

Dejlig kattekylling

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Hvor dejlige nyheder! Og ja det er et syn man ikke bliver træt af. Hvor er det et dejligt billede af Kattekyllingen!

Og dejligt at Bjørnen endelig er et stort smil og glad og forstående!

Bjørnen er ikke til at skyde igennem, og vil give rundstykker på job idag. Han er helt i sit es!

Jeg synes det er et dejligt billede af den lille trut.. Har det liggende her på bordet, så jeg hele tiden kan kigge på det

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Karo skriver:

Dejlig kattekylling

Anmeld

10. december 2010

businesstigger

kitty skriver:

Bjørnen er ikke til at skyde igennem, og vil give rundstykker på job idag. Han er helt i sit es!

Jeg synes det er et dejligt billede af den lille trut.. Har det liggende her på bordet, så jeg hele tiden kan kigge på det

Det lyder præcis ligesom J efter vi var til NF med Alexander. Helt rørt med en tåre i øjenkrogen og ikke til at skyde igennem. Det var ligepludselig blevet meget virkeligt og håndgribeligt for ham!

Og det med at kunne kigge på billedet hele tiden - det fortsætter bare når de kommer ud.

Anmeld

10. december 2010

Klumpe-dumpe

Ih altså jeg bliver sq helt rørt, så smuk en SB-missekat-kylling

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

Ih altså jeg bliver sq helt rørt, så smuk en SB-missekat-kylling

Det er OK, buddy Jeg flæber også lidt, især over alle de hilsner der vælter ind! Det kan mine hormoner slet ikke holde til!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.