Kattekyllingen, NF, 12+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Det lyder præcis ligesom J efter vi var til NF med Alexander. Helt rørt med en tåre i øjenkrogen og ikke til at skyde igennem. Det var ligepludselig blevet meget virkeligt og håndgribeligt for ham!

Og det med at kunne kigge på billedet hele tiden - det fortsætter bare når de kommer ud.

Lige nu tror jeg ikke jeg kan rumme en større følelse.. Men jeg er godt klar over, at det nok blot bliver større herfra.. Jeg kommer til at tude resten af mit liv, tror jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

oo

wuuuaaaah!!! jeg sidder IGEN med tårer i øjnene NF er såååååå fantastisk, selvom man har set en lille prik og hjertelyd og hvide blodlegemer und so weiter allerede, så er det først en BABY til NF!! Jeg kan så tydeligt huske vores NF scanning - og nu ligger der en trold og snorker ude i min gård (og snorker så højt, vel at mærke, at babyalarmen hele tiden registrere det ).

TILLYKKEEEEEEE!!! og jeg tror en dreng, men jeg vil ikke være påståelig når du drømmer om piger - det gjorde jeg jo også selv (og troede alligevel det var en dreng) 

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

wuuuaaaah!!! jeg sidder IGEN med tårer i øjnene NF er såååååå fantastisk, selvom man har set en lille prik og hjertelyd og hvide blodlegemer und so weiter allerede, så er det først en BABY til NF!! Jeg kan så tydeligt huske vores NF scanning - og nu ligger der en trold og snorker ude i min gård (og snorker så højt, vel at mærke, at babyalarmen hele tiden registrere det ).

TILLYKKEEEEEEE!!! og jeg tror en dreng, men jeg vil ikke være påståelig når du drømmer om piger - det gjorde jeg jo også selv (og troede alligevel det var en dreng) 

Jeg tuder også.. Så meget at jeg har droppet vasketøjet og nu bare holder mig indendøre.. Skal dog lige forbi den kommende morfar, som også var liiiidt stolt, da jeg ringede ogs sagde det var gået så fint, og at vi nu havde et billede af en rigtig baby! For det ligner den jo virkelig. Med tyk mave, og fingre og det hele..

Sol må have noget af et snork. Er det de babyalarmer med en "tegning" af en baby, vor man kan se om den sover eller græder? Ja, jeg kan ikke huske hvad de hedder, men min veninde har dem, og jeg tror gerne vi vil have nogen magen til...

Jeg tror måske jeg bliver nød til at købe mig en marcipangris idag..

Anmeld

10. december 2010

ooo

Det er en af de bedste starte man kan få på sin dag, sove længe, og så vågne op til billeder af kattekyllingen!

Det er SÅ fint at man kan se baby sutte på tommelfinger, den ligger da og hygger, og glæder sig til den dag den skal ud til mor og far og forkæles.

Og så er det nok rigtigt at det først går op for kæresten når man er til NF, og de ser et billede af babyen. Niller er meget sød og forstående overfor min kvalme osv, men tror stadig han synes det er meget abstrakt, Og det er egentlig okay, for det synes jeg også selv.

Hov, kom lige i tanke om; jeg tænker hele tiden at det er en pige du skal have, hvorfor ved jeg ikke. Hvad tror du selv det bliver?

Anmeld

10. december 2010

oo

kitty skriver:

Jeg tuder også.. Så meget at jeg har droppet vasketøjet og nu bare holder mig indendøre.. Skal dog lige forbi den kommende morfar, som også var liiiidt stolt, da jeg ringede ogs sagde det var gået så fint, og at vi nu havde et billede af en rigtig baby! For det ligner den jo virkelig. Med tyk mave, og fingre og det hele..

Sol må have noget af et snork. Er det de babyalarmer med en "tegning" af en baby, vor man kan se om den sover eller græder? Ja, jeg kan ikke huske hvad de hedder, men min veninde har dem, og jeg tror gerne vi vil have nogen magen til...

Jeg tror måske jeg bliver nød til at købe mig en marcipangris idag..

ja...hun ligner sin fader på ret mange punkter, den lille frøken

næææh, det er som bare philips alarmer...vi købte dem af Milka så jeg satte mig ikke ind i noget omkring alarmer, jeg tænkte bare, hvis de dur til tvillinger, så dur de til min unge!

ork...de der grise!! jeg åd dem allesammen på een dag...ja, jeg var rigtig dårlig til sidst, men fåååårk det var godt  Søren synes jeg var lidt grov at jeg kun ville dele den ene

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Det er en af de bedste starte man kan få på sin dag, sove længe, og så vågne op til billeder af kattekyllingen!

Det er SÅ fint at man kan se baby sutte på tommelfinger, den ligger da og hygger, og glæder sig til den dag den skal ud til mor og far og forkæles.

Og så er det nok rigtigt at det først går op for kæresten når man er til NF, og de ser et billede af babyen. Niller er meget sød og forstående overfor min kvalme osv, men tror stadig han synes det er meget abstrakt, Og det er egentlig okay, for det synes jeg også selv.

Hov, kom lige i tanke om; jeg tænker hele tiden at det er en pige du skal have, hvorfor ved jeg ikke. Hvad tror du selv det bliver?

Jeg er selv 120% på det bliver en pige. Jeg ved ikke hvorfor. Det er som om en dreng slet ike strejfer mit sind. Som om det bare ér en pige. Men jeg ved det jo ikke. Og nej, jeg bliver ikke skuffet, hvis det bliver en dreng.. Han skal også være velkommen! (Måske er det også fordi vi kun kan komme på pigenavne. Drengenavne er ren stridighed herhjemme!!)

Bjørnen har svinget meget i sin forståelse, men nu tror jeg det er bedre. For nu ligner det en lille baby, og den er levende, og virkelig på vej. Det var lidt svært sidst, hvor den "bare" var en lille spunk..

Det her er den bedste dag længe. Jeg har lyst til at råbe det ud ad vinduet

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

ja...hun ligner sin fader på ret mange punkter, den lille frøken

næææh, det er som bare philips alarmer...vi købte dem af Milka så jeg satte mig ikke ind i noget omkring alarmer, jeg tænkte bare, hvis de dur til tvillinger, så dur de til min unge!

ork...de der grise!! jeg åd dem allesammen på een dag...ja, jeg var rigtig dårlig til sidst, men fåååårk det var godt  Søren synes jeg var lidt grov at jeg kun ville dele den ene

Baby-ting behøver altså heller ikke være top fancy-pancy og splinter nye i min verden.. Altså, det skal være i orden, men om det hedder bill eller bob, om det er brugt eller nyt... det er jeg ligeglad med. Og det er bjørnen heldigvis også.

Phillips er sikkert klasse! Jeg har overhovedet ikke sat mig ind i det alarm halløj.. Eller autostole eller barnevogne for den sags skyld. Men jeg ved bjørnen roder med det!

Jeg bliver nød til kun at købe én gris. Ellers gør jeg bare som du, og det går virkelig ikke! Er alene hjemme hele dagen, bjørnen skal til julefrokost. Så jeg skal købe alle de ting jeg kan spise, som han ikke kan li'!

Anmeld

10. december 2010

oo

Søren vil gerne lægge et navn i drengepuljen, by the way (ja, vi har brugt lidt tid på at udtænke navne til jer ), han hepper på Bergfindur...jeg ved ikke lige om det er et rigtigt navn eller et han har fundet på, men han påstår det lyder MEGET færøsk

Anmeld

10. december 2010

JustAnotherName

Så har vi været til NF. Sikken oplevelse

Den lille bandit har det efter sigende godt, og risikovurderingen lød på 1:18493.. Så vi tager det ganske roligt

Den lille drillede jordemoderen, og vendte ryggen til, hver gang hun ville scanne. Og så ville den meget gerne sutte på tommel. Det er det hun har prøvet at fange et billede af her

Vi er meget glade, og har nu sluppet nyheden fri... Så ja, nu er kattekyllingen sådan helt officielt på vej! Termin flyttet 1 dag, til 22.06.11.

Bjørnen er bare et stort smil, og har lagt billede på FB og ja.. Er bare meget glad, og nok også lidt mere forstående. For nu har han set en helt rigtig baby, inde i min mave. Fantastisk syn.. Vi var der i 20 minutter, men jeg ville stadig kunne ligge der nu og kigge. Et syn man aldrig bliver træt af!

Bjørnen har været ekstra god denne uge. Han er så bange for jeg falder i det her vejr, så trods ferie er han stået op kl 6.30 og har kørt mig på arbejde

en glad Kitty

Ughhw altså, hvor er det fantastisk!
Og ja, man kan aldrig blive træt eller mættet af at se sådan et syn.
Det er SÅ VIDUNDERLIGT at få det rusket ind i sig, at det virkelig er VIRKELIGT!

Hvor er det dejligt, Anna. En smuk lille baby.
Jeg er meget glad på Jeres vegne.

Knus fra Katrine 

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Søren vil gerne lægge et navn i drengepuljen, by the way (ja, vi har brugt lidt tid på at udtænke navne til jer ), han hepper på Bergfindur...jeg ved ikke lige om det er et rigtigt navn eller et han har fundet på, men han påstår det lyder MEGET færøsk

Jeg vil gerne se den liste! (Vi har nemlig ingen form for liste, Hallur nedlægger veto ved ALLE navne!) Bergifinnur, altså med to n'er, ér faktisk et færøsk navn. Så der har Søren gættet meget godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.