Anonym skriver:
hej.. jeg er en pige på 24, som er gravid.. har en datter med min forlovede som er 6mdr... min kæreste siger at mig og vores datter skal flytte hvis jeg vælger at beholde barnet.. han siger vi hverken har plads, økonomi eller overskud til et barn til lige nu.. men jeg kan bare ikke få mig selv til at få en abort, da jeg har sådan en dejlig datter, og ved hvad der venter... vi bor i en 3 værelses lejlighed, og jeg skal starte uddannelse når min barsel er færdig.. jeg ville godt kunne overskue 2 børn, men så skal jeg flytte og vi skal dele alle tingene og alt muligt... hjælp piger.. hvad ville i gøre???
Ærlig talt, hvad er det for en mand du har? Ja, undskyld, men det ligner ikke noget, at give dig sådan et ultimatum. Han skulle altså lige tage, at gro sig et par boller! 
Det er muligt, at han synes det er 'bad timing', men så snakker man om tingene, og prøver sammen, at finde frem til en løsning - man truer ikke hinanden! Han kan da ikke forlange, at du skal vælge mellem jeres fælles barn og ham. Som par, skal man stå sammen i lyst og nød.
Jeg har selv prøvet, at en eks sagde det samme til mig. Jeg var 21 og vi havde et barn i forvejen. Jeg var meget ung, og kunne slet ikke se mig ud af, at stå alene med to små børn, så jeg valgte aborten. Det er det værste jeg nogensinde har gjort, og jeg har fortrudt lige siden
Og jeg har aldrig tilgivet ham, at han tvang mig til det... Det er simpelthen så kujonagtigt og nederdrægtigt 
Undskyld, men bliver helt sur over sådan en dårlig opførsel 
Anmeld