Anonym skriver:
hej.. jeg er en pige på 24, som er gravid.. har en datter med min forlovede som er 6mdr... min kæreste siger at mig og vores datter skal flytte hvis jeg vælger at beholde barnet.. han siger vi hverken har plads, økonomi eller overskud til et barn til lige nu.. men jeg kan bare ikke få mig selv til at få en abort, da jeg har sådan en dejlig datter, og ved hvad der venter... vi bor i en 3 værelses lejlighed, og jeg skal starte uddannelse når min barsel er færdig.. jeg ville godt kunne overskue 2 børn, men så skal jeg flytte og vi skal dele alle tingene og alt muligt... hjælp piger.. hvad ville i gøre???

Jamen det var da også kærligt og betænksomt...hvor må han da elske dig højt, siden han kan sige sådan noget modbydeligt noget.

Eiii undskyld..jeg tillod mig lige at blive vred på dine vegne.
især fordi det minder mig om, hvad min første mand sagde til mig, da vores datter var 4 mdr og jeg var bange for, jeg allerede var gravid igen (det var jeg heldigvis ikke)
Det var det, der gav det sidste stød til at jeg pakkede mit barn og gik min vej.
Han sagde nemlig også til mig, at hvis jeg var gravid, så kunne jeg bare flytte, for han ville ikke have flere børn.
Og det gjorde jeg, det kan jeg godt love dig for.
INGEN siger den slags, det er SÅ grænseoverskridende og så nedrigt.
Tænk at sætte det ultimatum. Så er kærligheden jo helt død, der er intet tilbage.
En ting er, at man ikke er glad for at skulle have en mere, men man har sammen lavet en baby og så må man også sammen løse problemet, hvad enten man så enes om det ene eller det andet. Eller måske finder ud af at man ikke kan enes. Først derfra må modstanderen af barnet gøre op med sig selv på en pæn måde, om man elsker sin partner nok til alligevel at ville leve med et barn mere.
Ja...suk!
Søde ven.
Du må ganske enkelt beslutte dig til hvad du vil.
Det bliver hårdt at skulle være enemor for to semitvillinger, men det kan godt lade sig gøre, det er der masser af andre kvinder der gør. Det bliver ensomt og hårdt, men du kan godt, hvis du har viljen.
Og så skal du også nok klare dig, ingen tvivl om det.
Men spille dit liv på en mand, der kan få sig selv til at sige den slags til dig, som jo i den grad har rystet dig, synes jeg ikke du skal.
Skriv til mig hvis du får lyst...jeg er lige her.

Et ekstra stort knus
Kærligst
Sussie
Anmeld