Anonym skriver:
min store pige vil være 15 mdr når hun skal være storesøster.. og ja, det er sku et kedeligt ultimatum.. ja det bliver da hårdt, men jeg skal sku nok klare det... har støtte i både venner og familie... og så selvfølgelig jer herinde fra.. elsker sku allerede den lille spire inde i maven.. det kan man jo ikke lade være med...
Kære anonyme
Jeg kan godt forstå at det er en rigtig hård situation, som du står i lige nu, selvom man nok aldrig helt kan følge den som udenforstående...
Men, men, men jeg kan måske se det lidt fra barnets perspektiv. Jeg er selv meget tæt på min storesøster (der er 16 måneder imellem os) og selvom der har været udviklingstrin, hvor vi har være uvenner har vi i størstedelen af tiden haft rigtig stor gavn af hinanden. Der er der INTET der slår altid at have en fast støtte i en søster/ bror som man er meget tæt på og har oplevet ALT sammen med. Min store drøm er selv at få børn meget tæt på hinanden, selvom min mor fortæller mig at det var rigtig hårdt fx at have to blebørn samtidigt. Så det bliver hårdest for dig. Børnene, tror og håber jeg, kan få rigtig meget gavn af hinanden
.
Og som du beskriver dit forhold til din kæreste, så lyder det - for
mig - som om forholdet kører på lånt tid... og det kun er et spørgsmål om tid inden du tager den endelige beslutning og går fra ham...?!?!
I hvert fald sender jeg dig meget styrke og et stort 
Chris
Anmeld