hjælp mig søde piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Cris

SussieThyssen skriver:

Kloge ord chris

Tak tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

har ikke lige noget godt råd men ville lige sende eni stedet for...

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Så kan du sagtens klare det! Der er 20 måneder mellem mine børn uden familie og venner i nærheden og det er ikke nemt. Hvis jeg havde familie i nærheden, ville jeg allerede springe til nr3

Hvis du allerede elsker din baby, så tror jeg, at du allerede ved, hvad du skal... Men self. skal du have på plads alt andet!

jeg har jo nok valgt inderst inde.. har drømt om at blive gravid de sidste 3 mdr.. og det har altid været min drøm at få mange børn.. min kæreste siger, at han ikke kan magte flere børn, men hvad fanden ved han om det.. han går på arbejde, og ser venner, mens jeg går herhjemme med den lille.. han sover hele natten, mens jeg er vågen med den lille... ja han gør faktisk hvad der passer ham, og så snakker han om overskud.. jeg nyder tiden med min datter, og elsker hende højere end alt andet.. og sådan ville jeg osse få det med nr 2.. synes osse det er røvet af ham, at JEG skal flytte.. jeg skal ligsom have vores datter, og er osse gravid.. hvorfor flytter han ikke bare.. han skal kun se vores datter hver anden fredag til lørdag... hvis han altså overhovedet gider at se hende.. han har snakket om at han ikke vil have hende på weekend før hun er en 2 - 3 år.. men det synes jeg bare ikke man kan sige.. hun er trods alt flaskebarn, så han kan da godt tage hende.. men tror simpelthen ikke at han gider hende.. det virker sku ikke sådan..

Anmeld

9. december 2010

Cris

Anonym skriver:

jeg har jo nok valgt inderst inde.. har drømt om at blive gravid de sidste 3 mdr.. og det har altid været min drøm at få mange børn.. min kæreste siger, at han ikke kan magte flere børn, men hvad fanden ved han om det.. han går på arbejde, og ser venner, mens jeg går herhjemme med den lille.. han sover hele natten, mens jeg er vågen med den lille... ja han gør faktisk hvad der passer ham, og så snakker han om overskud.. jeg nyder tiden med min datter, og elsker hende højere end alt andet.. og sådan ville jeg osse få det med nr 2.. synes osse det er røvet af ham, at JEG skal flytte.. jeg skal ligsom have vores datter, og er osse gravid.. hvorfor flytter han ikke bare.. han skal kun se vores datter hver anden fredag til lørdag... hvis han altså overhovedet gider at se hende.. han har snakket om at han ikke vil have hende på weekend før hun er en 2 - 3 år.. men det synes jeg bare ikke man kan sige.. hun er trods alt flaskebarn, så han kan da godt tage hende.. men tror simpelthen ikke at han gider hende.. det virker sku ikke sådan..

Ok, løb væk, så hurtigt du kan... Hvis I har det sådan nu, bliver det ikke bedre med flere børn... Hvis du kan finde et sted at bo, løb bare og find dig selv. Hvis du kan flytte til dine forældre, ville det være optimalt. Det kan være en super løsning, når du føder og de første måneder... Ellers skal du nok finde din vej. Jeg ville ikke en gang diskutere så meget med ham, det vil kun såre dig og ikke ham. Jeg ville starte for ny i et sted, hvor jeg ikke vil mærke energien fra dengang og du vil hurtigere komme over det hele. Også dine børn. Undskyld jeg blander mig uden at kende dig, men sådan har jeg fornemt det...

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Ok, løb væk, så hurtigt du kan... Hvis I har det sådan nu, bliver det ikke bedre med flere børn... Hvis du kan finde et sted at bo, løb bare og find dig selv. Hvis du kan flytte til dine forældre, ville det være optimalt. Det kan være en super løsning, når du føder og de første måneder... Ellers skal du nok finde din vej. Jeg ville ikke en gang diskutere så meget med ham, det vil kun såre dig og ikke ham. Jeg ville starte for ny i et sted, hvor jeg ikke vil mærke energien fra dengang og du vil hurtigere komme over det hele. Også dine børn. Undskyld jeg blander mig uden at kende dig, men sådan har jeg fornemt det...

det er osse hvad mine veninder siger.. og sådan har jeg det osse selv.. synes bare det hele er så svært..  vi brugte kondom for at dette ikke skulle ske.. men det var så heller ikke sikkert.. jeg bor i byen, og hvis jeg sælger min bil, har jeg råd til et indskud.. og så må jeg jo cykle eller gå rundt.. så må jeg købe en cykeltrailer hvor der er plads til en lift.. og så en stol bag på cyklen til den store.. kan man ikke det??? jeg håber jeg får fuld forældremyndighed, vil i hvert fald gøre alt for det.. når han ikke er interesseret i sin datter, skal han sku heller ikke have forældremyndighed...

Anmeld

9. december 2010

Cris

Anonym skriver:

det er osse hvad mine veninder siger.. og sådan har jeg det osse selv.. synes bare det hele er så svært..  vi brugte kondom for at dette ikke skulle ske.. men det var så heller ikke sikkert.. jeg bor i byen, og hvis jeg sælger min bil, har jeg råd til et indskud.. og så må jeg jo cykle eller gå rundt.. så må jeg købe en cykeltrailer hvor der er plads til en lift.. og så en stol bag på cyklen til den store.. kan man ikke det??? jeg håber jeg får fuld forældremyndighed, vil i hvert fald gøre alt for det.. når han ikke er interesseret i sin datter, skal han sku heller ikke have forældremyndighed...

Vi har hellere ikke bil og det skal nok gå   Så må du spare til en brugt christiania cykel

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Vi har hellere ikke bil og det skal nok gå   Så må du spare til en brugt christiania cykel

ja det kan være jeg skulle gøre det.. de er osse bare super fede.. min familie bor bare rimelig langt væk.. men man kan jo tage et tog eller noget... det er langtfra det største problem, ellers må min mor sku komme og hente os...

Anmeld

9. december 2010

Noneother

Jeg havde givet ham sparket med det samme. -og dernæst taget stilling til hvad jeg mente var rigtigt med hensyn til at få barnet. (som jeg nok havde beholdt)

Jeg kan ikke rigtig begrunde det anderledes end at jeg havde fået en hjerneblødning, hvis min kæreste havde fundet på at ytre sig på den måde. Det er simpelthen bare ikke i orden i min verden.

Mht økonomien kan det altså godt lade sig gøre, det er jeg sikker på. Det er et spørgsmål om priotering.

Held og lykke med det hele. Jeg forstår godt hvis du føler at du står i en virkelig vanskelig situation.

Anmeld

9. december 2010

Noneother

Anonym skriver:

Du kan osse søge om indskudslån via kommunen, hvis du vælger en lejlighed via boligselskab.

Anmeld

10. december 2010

PeruBaby

Anonym skriver:

min store pige vil være 15 mdr når hun skal være storesøster.. og ja, det er sku et kedeligt ultimatum.. ja det bliver da hårdt, men jeg skal sku nok klare det... har støtte i både venner og familie... og så selvfølgelig jer herinde fra.. elsker sku allerede den lille spire inde i maven.. det kan man jo ikke lade være med...

Kære anonyme

Jeg kan godt forstå at det er en rigtig hård situation, som du står i lige nu, selvom man nok aldrig helt kan følge den som udenforstående...

Men, men, men jeg kan måske se det lidt fra barnets perspektiv. Jeg er selv meget tæt på min storesøster (der er 16 måneder imellem os) og selvom der har været udviklingstrin, hvor vi har være uvenner har vi i størstedelen af tiden haft rigtig stor gavn af hinanden. Der er der INTET der slår altid at have en fast støtte i en søster/ bror som man er meget tæt på og har oplevet ALT sammen med. Min store drøm er selv at få børn meget tæt på hinanden, selvom min mor fortæller mig at det var rigtig hårdt fx at have to blebørn samtidigt. Så det bliver hårdest for dig. Børnene, tror og håber jeg, kan få rigtig meget gavn af hinanden.

Og som du beskriver dit forhold til din kæreste, så lyder det - for

mig - som om forholdet kører på lånt tid... og det kun er et spørgsmål om tid inden du tager den endelige beslutning og går fra ham...?!?!

I hvert fald sender jeg dig meget styrke og et stort

Chris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.