Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Benjamins'mor

linselouise skriver:

Ja, det gjorde jeg også den sidste måned! Og så går man bare og kan ikke vente med at møde den lille der har boet inde i ens mave i 9 mdr

Vægten ryger hurtigt! Jeg havde allerede tabt 10 kilo på 2 dagen

Hold da op, det var meget.

Ja, og når man så logger på baby.dk så står der hvor langt man er henne, og så tænker man bare: Ej, er der kun gået en dag mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Mumto3

ingen julestemning her!!!

-jeg har ellers gjort alle de 'rigtige' ting, der er pyntet op over det hele, lyskæde udenfor, nisselandskaber, pynt i alle vinduerne, selv spejlet i badeværelset har få lidt julepynt på, der er lavet juledekroratoner, der bliver åbnet julekalder hver morgen, vi høre julemusik dagen lang, og jeg har bagt småkager, jeg tror jeg er på 3 hold pepernødder (det er dem der er mindst fedende så dem rå æder jeg bare, vaniliekranse og klejner holder jeg tilbage med).

Så, der burde være julestemning herhjemme, men det er der bare slet ikke. Vi skal endda holde jul hjemme, hvilket er et meget meget stort ønske for mig!!! men alligvel....jeg ved ikke hvad der mangler....

Anmeld

9. december 2010

klmf

Jeg har hængt mit julehjerte med lys i op i vinduet, that's it. Julegaverne er købt for at forebygge stress. Men julestemning, nej! Har simpelthen for travlt med job og det hele til at den kan indfinde sig... 

Anmeld

9. december 2010

BellaT

Julestemningen mangler også her. Og jeg ELSKER ellers jul!! 

Ved ikke hvad der mangler. Glemmer endda ofte at vi er i december. December, julemåneden!

Håber snart jeg får øjnene op for julen i år.. Måske gaveindkøb og konfektlavning kan hjælpe på det. Håber jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.