Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Sees

linselouise skriver:

Jaaaa, dejligt at man ikke er den eneste!

Man føler sig lidt som et dårligt menneske fordi man har glemt julen lidt, men håber da stemningen kommer når vi nærmer os. Og jeg har allerede besluttet at til næste år så starter jeg med at jule ihvertfald i november måned, så jeg kan nå at komme i stemning

Ja, jeg føler mig som et rigtig dårligt menneske.
Især når man kommer hen i dapperen og dp'moren siger "Er sådan nogen december-morgner ikke bare dejlige??"
Ihh jo, de er bare skøøøønne - GIV MIG SOL, STRAND OG VARME!!

Ej, jeg plejer at være rigtig god til at jule, især fordi jeg også har fødselsdag i den her måned (på tirsdag, på tirsdag, på tirsdag )
Meeeen, lige i år er der bare intet i mig der jubler..
Tror jeg starter i efterårsferien, til næste år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Carina1977

linselouise skriver:

Er jeg den eneste herinde, som bare slet ikke er kommet i julestemning endnu, ikke har fået pyntet op, købt julegaver, bagt småkager etc.???

Der er heller ikke sket det store her. Jeg har pyntet en smule på nogle hylder jeg har og så har vi lavet en dekoration med kalenderlys....jeg har kun gjort det for min søns skyld.

Gaverne er jeg heldigvis nået sådan halvvejs med....vil bare have det overstået. Har fået købt til min storesøster, min nevø og en halv gave til min lillebror. så mangler jeg kun at købe til min søn, min mor, min kæreste og så lidt mere til min lillebror. Får det sidste ordnet i weekenden.

Jeg får ikke bagt noget herhjemme, for jeg orker det ganske enkelt ikke. Jeg er ikke som sådan kommet i julestemning, men der bliver da hørt lidt julemusik, men mest for min søns skyld.

Jeg plejer at være vild med julen, men i år er jeg ikke kommet i stemning ligesom jeg plejer. Ved ikke lige hvad dælen der sker

Anmeld

9. december 2010

L.J.L

Ja, jeg føler mig som et rigtig dårligt menneske.
Især når man kommer hen i dapperen og dp'moren siger "Er sådan nogen december-morgner ikke bare dejlige??"
Ihh jo, de er bare skøøøønne - GIV MIG SOL, STRAND OG VARME!!

Ej, jeg plejer at være rigtig god til at jule, især fordi jeg også har fødselsdag i den her måned (på tirsdag, på tirsdag, på tirsdag )
Meeeen, lige i år er der bare intet i mig der jubler..
Tror jeg starter i efterårsferien, til næste år.

tillykke med fødselsdagen!

Min søn har fødselsdag d. 5 dec så vi har haft alt for meget at se til, så nok også derfor julen er gået lidt i glemmebogen i år....

Anmeld

9. december 2010

L.J.L

Carina1977 skriver:

Der er heller ikke sket det store her. Jeg har pyntet en smule på nogle hylder jeg har og så har vi lavet en dekoration med kalenderlys....jeg har kun gjort det for min søns skyld.

Gaverne er jeg heldigvis nået sådan halvvejs med....vil bare have det overstået. Har fået købt til min storesøster, min nevø og en halv gave til min lillebror. så mangler jeg kun at købe til min søn, min mor, min kæreste og så lidt mere til min lillebror. Får det sidste ordnet i weekenden.

Jeg får ikke bagt noget herhjemme, for jeg orker det ganske enkelt ikke. Jeg er ikke som sådan kommet i julestemning, men der bliver da hørt lidt julemusik, men mest for min søns skyld.

Jeg plejer at være vild med julen, men i år er jeg ikke kommet i stemning ligesom jeg plejer. Ved ikke lige hvad dælen der sker

det er noget underligt noget.

Jeg glæder mig bare til min dreng bliver stor nok til at kunne forstå det så skal hans glæde nok smitte

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

Min svigermor har lavet kalender dekoration til os i år. Kristian har pyntet en lille smule op, men det er heller ikke blevet til andet end et par få nisser. Ellers er der heller ikke nogen julestemning her.

Har dog købt alle julegaver, men det var nu mere for at få det overstået så jeg ikke skal tænke på det senere hen.

Vi har valgt ikke rigtigt at pynte op i år, da jeg skal føde i slutningen af måned, og så ved jeg der ikke er overskud til at pille det ned igen. Og gider altså ikke glo på det hele næste år også.

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

Jeg har produceret NOGLE julegaver med mine børn (senest idag faktisk)

Lavet en enkelt juledekoration.
Hængt en enkelt lyskæde op, med røde hjerter, i mit køkkenvindue.
Og allerede den 6. fik jeg gjort ungernes pakkekalender klar....

Jeg gider godt, men jeg oooooorker det ikke....

Anmeld

9. december 2010

L.J.L

281210 skriver:

Min svigermor har lavet kalender dekoration til os i år. Kristian har pyntet en lille smule op, men det er heller ikke blevet til andet end et par få nisser. Ellers er der heller ikke nogen julestemning her.

Har dog købt alle julegaver, men det var nu mere for at få det overstået så jeg ikke skal tænke på det senere hen.

Vi har valgt ikke rigtigt at pynte op i år, da jeg skal føde i slutningen af måned, og så ved jeg der ikke er overskud til at pille det ned igen. Og gider altså ikke glo på det hele næste år også.

Det forstår jeg godt når der er en bette en på vej Så er det også lissom der forventningens glæde ligger!

Anmeld

9. december 2010

L.J.L

mariamiss6 skriver:

Jeg har produceret NOGLE julegaver med mine børn (senest idag faktisk)

Lavet en enkelt juledekoration.
Hængt en enkelt lyskæde op, med røde hjerter, i mit køkkenvindue.
Og allerede den 6. fik jeg gjort ungernes pakkekalender klar....

Jeg gider godt, men jeg oooooorker det ikke....

Så er jeres hjem da fyldt med julestemning!

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

linselouise skriver:

Det forstår jeg godt når der er en bette en på vej Så er det også lissom der forventningens glæde ligger!

Ja. Jeg har det også sådan, jeg glæder mig slet ikke rigtigt til juleaften i år. Jeg glæder mig endnu mere til når den bette kommer til verden, og at jeg kommer af med den store mave og vægten.

Anmeld

9. december 2010

L.J.L

281210 skriver:

Ja. Jeg har det også sådan, jeg glæder mig slet ikke rigtigt til juleaften i år. Jeg glæder mig endnu mere til når den bette kommer til verden, og at jeg kommer af med den store mave og vægten.

Ja, det gjorde jeg også den sidste måned! Og så går man bare og kan ikke vente med at møde den lille der har boet inde i ens mave i 9 mdr

Vægten ryger hurtigt! Jeg havde allerede tabt 10 kilo på 2 dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.