Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. december 2010

L.J.L

Er jeg den eneste herinde, som bare slet ikke er kommet i julestemning endnu, ikke har fået pyntet op, købt julegaver, bagt småkager etc.???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Alberts/

jeg har dog fået lidt pynt op, men kun fordi  min mor kom forbi med det,

men syntes den der jule gnist er gået langt væk, føler ikke engang at det er december

Anmeld

9. december 2010

Mutti2B

Nope, og jeg ved slet ikke hvad der går af mig i år. Jeg har endnu ikke pyntet op og nu tror jeg faktisk ikke engang jeg gider. Det skal jo alligevel snart ned igen 

Anmeld

9. december 2010

L.J.L

Alberts/ skriver:

jeg har dog fået lidt pynt op, men kun fordi  min mor kom forbi med det,

men syntes den der jule gnist er gået langt væk, føler ikke engang at det er december

nej det samme her, har faktisk lidt dårlig samvittighed over det, plejer nu gerne at pynte op og lave lidt kager...

Anmeld

9. december 2010

L.J.L

Mutti2B skriver:

Nope, og jeg ved slet ikke hvad der går af mig i år. Jeg har endnu ikke pyntet op og nu tror jeg faktisk ikke engang jeg gider. Det skal jo alligevel snart ned igen 

lige præcis! Jeg tror altså heller ikke jeg gider, de fleste ting kan vi alligevel ikke have stående da vi har den største pilfinger rendende!

Anmeld

9. december 2010

Mutti2B

linselouise skriver:

lige præcis! Jeg tror altså heller ikke jeg gider, de fleste ting kan vi alligevel ikke have stående da vi har den største pilfinger rendende!

Men hvor er det bare øv. Jeg plejer at eeeelske julen og al julepynten. Jeg fatter slet ikke at vi er i december

Anmeld

9. december 2010

Anne G

Jeg har heller ikke bagt noget i år, skrevet julekort endnu og ved ikke om jeg får det gjort.. Jeg har pyntet en smule op, mest for mine ældste søns skyld  Jeg har ikke lavet adventskrans eller kalenderlys i år.. Jeg mangler rigtig mange gaver endnu..

Syns slet ikke at jeg er kommet i stemning.. Hvilket jeg har rigtig dårlig samvittighed over for min ældste søn..

Anmeld

9. december 2010

Sees

linselouise skriver:

Er jeg den eneste herinde, som bare slet ikke er kommet i julestemning endnu, ikke har fået pyntet op, købt julegaver, bagt småkager etc.???

WUUUUUHUUUUUU!!!!
Endelig en der har det ligesom mig ..
Herhjemme er julestemningen PIST BORTE!

JUUUUULESTEEEEEMNIIIIIIING!!!? - Hvor er duuuuuu??

Anmeld

9. december 2010

L.J.L

Sees. skriver:

WUUUUUHUUUUUU!!!!
Endelig en der har det ligesom mig ..
Herhjemme er julestemningen PIST BORTE!

JUUUUULESTEEEEEMNIIIIIIING!!!? - Hvor er duuuuuu??

Jaaaa, dejligt at man ikke er den eneste!

Man føler sig lidt som et dårligt menneske fordi man har glemt julen lidt, men håber da stemningen kommer når vi nærmer os. Og jeg har allerede besluttet at til næste år så starter jeg med at jule ihvertfald i november måned, så jeg kan nå at komme i stemning

Anmeld

9. december 2010

L.J.L

Anne G skriver:

Jeg har heller ikke bagt noget i år, skrevet julekort endnu og ved ikke om jeg får det gjort.. Jeg har pyntet en smule op, mest for mine ældste søns skyld  Jeg har ikke lavet adventskrans eller kalenderlys i år.. Jeg mangler rigtig mange gaver endnu..

Syns slet ikke at jeg er kommet i stemning.. Hvilket jeg har rigtig dårlig samvittighed over for min ældste søn..

dejligt man ikke er den eneste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.